Уважаеми клиенти,

Първа инвестиционна банка продължава да развива и модернизира платформата за интернет банкиране. В резултат на това подготвихме обновена версия на Виртуалния банков клон.

В работата си досега се убедихме колко важна, ценна и ползотворна е обратната връзка от нашите клиенти. Както знаете, ние преработихме и модернизирахме настоящата версия на електронното банкиране като взехме предвид Вашите коментари и забележки. Продължавайки тази ползотворна традиция, искаме да поканим тези от Вас, които желаят да ползват новата версия на Виртуалния банков клон, да споделят своето мнение и да дадат своите препоръки. За клиентите с най-конструктивни предложения сме подготвили специални награди – сребърни кюлчета Фортуна. Подготвили сме и атрактивни сувенири с логото на ПИБ за тези от Вас, които направят най-много трансакции чрез новата версия на Виртуалния банков клон за периода до 31 май 2009 г. Вашите мнения, оценки и препоръки ще приемаме он-лайн, в блога на Първа инвестиционна банка.

За да тествате в реални условия обновената версия на Виртуалния банков клон използвайте потребителско име pib123 и парола pib123.

За да мигрирате към обновената версия на Виртуалния банков клон е необходимо да подадете декларация за миграция във виртуалния клон меню Клиентски съобщения. Подробни инструкции за процеса на миграция можете да намерите на началната страница на настоящата версия на Виртуалния банков клон, на адрес https://e-fibank.bg.

При възникнали допълнителни въпроси, можете да позвъните и на следните телефони: 0700 12 777 – телефон за денонощна поддръжка на Виртуалния банков клон или 0800 11 011 – Кол център на ПИБ.

Убедени сме, че и този път ще бъдете искрени и градивни в оценките си и съвместно ни сътрудничество ще бъде ползотворно.

Очакваме Ви!

Екипът на ПИБ

Коментари

  1. Здравейте отново, г-н Драгиев, Ще вземем предвид Вашите препоръки и ще видим какво може да се направи. Благодарим Ви за отделеното време и се извиняваме за объркването, което може би сме причинили. Хубав ден! :-)

  2. Здравейте, пак!
    Петъкът се размина с лекотата и хубавината. :) След посещението ми в клона на ПИБ, и след разговор и оттам по телефона с Ваш оператор се оказа следното: Първо, сертификатът е пречка за влизане от GSM, но както видяхте и от снимките постнати по-горе, дори въобще не се стига до него. При въвеждане в браузера на http://e-fibank.bg , телефонът не зарежда дори първата страница, а това, което е показано тук - http://germanik11.hit.bg/F006c.jpg . Т.е. въобще дори не се стига до искането на сертификат. След разговор с Вашата колежка(от София) стана ясно, че системата на Виртуалния клон поддържа три мобилни операционни системи, между които JAVA 2.0 не фигурира, за което Вие пропуснахте да ме известите след като показах това във втория си пост. Както и да е! Телефонът ми не се нуждае от специални мобилни версии за да се влиза в Интернет и да се сърфира с него. Например, можех да влизам и да си проверявам ел-поща в abv.bg и преди да въведат мобилната си версия там. Тя просто улеснява работата със сайта - нищо повече. Затова според мен не е необходима специална мобилна версия на http://my.fibank.bg за да влизам там и да си правя справки(това се вижда и от картинките, които съм постнал по-горе). Единственото нещо според мен, което трябва да се направи, е да оправите настройките за тъчскрийн на бутони "Начало", "Извлечения", "Услуги", "Справки", "Настройки" по същия начин както това е направено за "Помощ" и "Изход"(вижте третата картинка във втория ми пост). Няма логика това да е направено за вход от ПС, а от моят телефон да не става. За мен това е просто пропуск.
    Очаквам Вашето мнение. Благодаря Ви!

  3. Здравейте! Радваме се, че успяхме да помогнем. Лек и хубав петък! :-)

  4. Така. Обсъдихме проблема с Ваш колега на посочения телефон. В крайна сметка стигнахме до следния извод: Достъпът ми до Виртуалния банков клон, макар и договорен само за пасивно банкиране, е направен със задължителен сертификат защото преди около 4-5 г., когато си направих регистрацията нямаше друга възможност. А проблемът с телефона идва точно от невъзможността да се въведе сертификат в браузера му. Сега разбирам, че за тази услуга понастоящем не се изисква задължителен сертификат. Съветът на колегата Ви беше, да посетя най-близкият клон на ПИБ за да предоговоря достъпа да бъде без задължителен сертификат. При което се надявам въпросът да бъде решен. Благодаря Ви!

  5. Здравейте отново, Когато искате да извършвате активни операции във Виртуалния клон, Ви трябва този сертификат. Ако да извършвате плащания и през мобилния телефон, Ви е необходимо т.нар. Токен устройство, тъй като действително няма възможност сертификатът да бъде инсталиран в браузъра на телефона. Затова и когато влизате през мобилния си телефон, можете да правите единствено справки. Снимката на екрана, която ни изпратихте, ни се струва необичайна. Бихте ли се свързали с нас на 0700 12 777, за да помогнем? Благодарим Ви предварително!

  6. Чакайте, чакайте! Аз съм Ви заблудил! Извинявам се! Аз всъщност имам сертификат(обърках се с регистрацията си в друга банка), мака и само за пасивно банкиране. Може би проблемът идва от това, че няма как този сертификат да бъде въведен в браузера на телефона(той не поддържа такива услуги). Но пък вие казвате по-горе, че може да си направя регистрация във Виртуалния клон само за справки. Кое е вярното?

  7. Но аз ИМАМ регистрация във Виртуалния клон. От обикновено PC си влизам и си разглеждам сметки, отчети, движения и салда без проблем!! И си влизам там със същото потребителско име и парола! Но от телефона стартирането точно на http://e-fibank.bg довежда до екрана на първата картинка, която съм ви постнал в предходния пост! Къде е проблемът?

  8. Здравейте, г-н Драгиев, Извинявайте за объркването. Предположихме, че имате регистрация във Виртуалния клон. Имаме две електронни услуги - My Fibank и Виртуален клон. My Fibank е пасивна услуга - с нея можете единствено да правите справки за своите сметки, задължения по кредитни карти и т.н. С Виртуалния клон можете да извършвате активни операции - парични преводи, покупко-продажба на валута и др. За съжаление към настоящия момент единствено Виртуалният клон разполага с пълноценна версия за мобилни устройства. В тази връзка бихме искали да Ви предложим да се регистрирате за нашия Виртуален клон. Регистрацията е безплатна и можете да го използвате пак само за справки. Така ще можете и да преглеждате сметките си чрез своя телефон. Надяваме се, че скоро ще можем да предложим мобилна версия и на My Fibank.

  9. Здравейте отново!
    Приятно съм изненадан от почти мигновената Ви реакция на моето запитване! За което и благодаря! Телефонът е китайски(по-точно – Хонг-Конг), марка Flying F006. Закупих го в Интернет през 2009 г. и досега съм много доволен от него. Ако желаете подробности можете да ги видите на този сайт: http://www.solomobi.com/viewproduct.asp?pro_id=2842
    Операционната система е JAVA 2.0. Използваният браузер е Opera Mini 4.2 .
    Ако послушам съвета Ви и се опитам да заредя страницата на адрес http://e-fibank.bg се получава следната ситуация: http://germanik11.hit.bg/F006c.jpg . Извинявам се за лошото качество на изображенията, но мисля, че са достатъчно ясни за целта.
    Аз по принцип зареждам http://my.fibank.bg и тогава се получава това: http://germanik11.hit.bg/F006a.jpg . След като си попълня потребителското име и паролата в съответните полета, натискам( с помощта на стилуса върху тъчскрийна защото няма друга възможност) „Вход”. Зарежда се следващата страница ( http://germanik11.hit.bg/F006b.jpg ). Тук бутоните „Помощ” и „Изход” в горната част на екрана са достъпни за тъчскрийн стартиране, но основните работни функции изброени в средата под тях, една под друга, са недостъпни за стилуса, т.е. не се активират при докосване на екрана. Това е. Ако имате още въпроси – на Ваше разположение съм!
    Благодаря за вниманието!

  10. Здравейте, г-н Драгиев, Разработихме мобилна версия на Виртуалния клон, която е специално пригодена за тази цел. Непрекъснато правим тестове и подобряваме функционалността на сайта. През какъв телефон влизате във Виртуалния клон и какъв браузър използвате? Също така бихме искали да се уверим, че го достъпвате правилно. Опитайте да въведете http://e-fibank.bg в браузъра и ни кажете как изглежда. Оставаме на Ваше разположение.

Коментирай