Фронт офисът на банката или как да бъдеш лидер в обслужването

Първа инвестиционна банка се стреми да бъде една от най-добрите банки в България. Банката е призната като бързо развиваща се, иновативна, клиентски ориентирана банка, която предлага изключителни продукти и услуги на клиентите си, осигурява отлични възможности за кариера на служителите и е социално ангажирана.

 

За високото качество на обслужване допринасят много екипи и отдели в ПИБ, но хората които са непрестанно в пряк ежедневен контакт с клиентите са нашите колеги, които работят в клоновете и офисите на банката. Те са част от най-големия отдел на Първа Инвестиционна Банка, който има основен принос в стремежа за изключително обслужване и клиентско удовлетворение при ползване услугите на банката, а именно „Организация и контрол на клиентското обслужване" или накратко „Фронт офис".

Служителите работещи в салоните на Първа Инвестиционна Банка са тези, които първи посрещат клиента. Те са лицето на компанията. От изключителна важност са не само техническите и професионалните им умения в банковото дело, но също позитивно настроение, умение за ползотворна комуникация, бърза и логична реакция и не на последно място спретнатия и делови външен вид. За да бъдат изградени тези качества във всеки един служител на ПИБ, който минава успешно през всичките етапи включени в процеса на подбор на кадри, той или тя следва да премине през специално разработената за ПИБ систематизирана програма за обучение, целяща максимално доброто развитие на потенциала на всеки служител. Залагаме изключително много на високия професионализъм и желанието за развитие на всеки един член от голямото семейство на ПИБ и именно поради тази причина сме предвидили множество и разнообразни курсове на обучение, през които да минат всички новоназначени - най-вече колегите, които работят на фронт офис.

 

ПИБ инвестира в развитие потенциала на своите служители, за целта системно се организират семинари и обучения, които се водят от мениджъри на ПИБ и специално наети лица професионалисти в дадена сфера. Добрата вътрешна комуникация също е важен елемент от подготовката и ежедневното качествено изпълнение на служебните задължения на всички служители, за това се подържа вътрешна интранет страница - достъпна за всички служители с множество разнообразни приложения, като тя е максимално актуална към банковите услуги, законовите изисквания и наредби, различни бази данни за моментна справка, тенденции в най-новите технологии и софтуерни приложения касаещи финансовата атмосфера в България и много други.

 

На запитвания до служители специалисти в клиентското обслужване относно приноса на Банката в тяхното лично, кариерно и интелектуално развитие и удовлетворение, те отговарят, че се чувстват професионално и личностно удовлетворени и като цяло много харесват работата си. Ето още няколко позитивни елемента от работата им в ПИБ, които изброиха: комуникацията с млади, енергични и интелгентни колеги; добре сработени екипи; интересна и мотивираща корпоративна култура; следене на последните тенденции в банкирането; запознанство с интересни индивидуални и корпоративни клиенти; удобна локация на офисите спрямо местоживеенето на служителя; модерно обзавеждане на офисите; мотивиращи възнаграждения; фиксирано работно време; овъртайм заплащне; бонусна система и атестации; изключителна социална програма и допълнително пенсионно осигуряване; безплатно медицинско обслужване; преференции за ползване всички услуги на банката; организация на тийм билдинг екскурзии.

 

Модерните методи на банкиране и комуникация между служители изтъкваме на висшестоящо място. В офисите на ПИБ банкират млади и енергични служители стремящи се към вежливо, бързо и точно обслужване. Не маловажен остава въпросът за формиране на работа в екип, където при „нужда се помага" - това е основна цел на мениджърите в ПИБ - да спомагат за изграждането на такива екипи.

В интелектуален план и кариерно перспектива, ПИБ предлага на своите служители високо обществено признание, като част от екипа на добре позната институция с отлични финансови показатели. За биографията на един млад кандидат търсещ развитие във финансовата сфера, ПИБ дава изключителни възможности за реализация, като предоставя възможност за работа в динамична, високо професионална и ведра трудова атмосфера. На последно място, но не и по важност е факта за налагащата се тенденция за присъствие на банките във всекидневието на модерния гражданин, така че служителите в една модерна и динамична банкова институция са винаги крачка напред.

 

 

Ако Вие също искате да станете част от екипа на дирекция „Организация и контрол на клиентското обслужване", не се колебайте да кандидатсвате. Можете да го направите като изпратите автобиография с актуална снимка и мотивационно писмо на email jobs@fibank.bg или да депозирате Вашата апликация лично в сградата на Първа инвестиционна банка -1000 София, ул. Дякон Игнатий 7. За допълнителна информация можете да се свържете с ДирекцияУправление на Човешкия капитал" - тел 02 800 2822

Коментари

  1. @ Минаващ
    Благодарим за въпроса! ПИБ планира да стартира издаване на карти V-pay през март 2009 година.Към всяка дебитна карта има съответна разплащателна сметка със зададени условия, така че неможе различен тип карта да бъде вързана към настоящата Ви сметка. Нужно е да заявите издаване на нова карта и съответно нова сметка.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  2. Zdraveite,super ste !No moje i malko raznoobrazie v front ofisa ,majkata chast se prenebregva .

  3. @Mira
    И за да бъдеш още по-улеснена :) тук можеш да видиш обменния курс на Виза:

    http://www.visaeurope.com/personal/travellingabroad/exchange.jsp

    @Customer Support
    Аз бих искал да попитам кога ПИБ ще започнат издаването на дебитни карти V-pay и дали може карта Виза Електрон, която изтича април 2009 г. да бъде заменена с V-pay?

  4. @Mira
    Сетълмент/Settlement (база за обезпечаване, изравняване на транзакция) за карти VISA е в евро. При плащане различно от евро извън България, превалутирането от VISA към търговеца става през курс на VISA (евро/британски лири), а задължението към ПИБ идва в евро. От своя страна, ние задължаваме сметката Ви в лева по фиксинг на БНБ (лева/евро). Курс купува и продава на Виза се образува от осреднена стойност на индексите купува и продава на големите валутни пазари (най-висок и най-нисък курс) за деня на осъществената транзакция. Банката издател на картата определя съответния курс за задължението получено в евро от Виза спрямо валутата на картата.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  5. zdraveite, ne namerih kyde da zadam tozi vypros i zatova molja za izvinenie i otgovor. Pla6tam s kreditna karta "VISA" v Anglija /t.e. v liri/ po kakyv kurs 6te mi se smjatat tuk pri pogasjavaneto v leva?! navsjakyde mi otgovarjat "po kursa na visa" a kakyv e toi??
    blagodarja predvaritelno - dylgogodi6en klient sym na bankata i sym mn.dovolna ot burgaskite klonove i slujiteli.
    pozdravi

  6. ПИБ наистина са най-добри в обслужването. Аз съм им верен фен, но има доста други -доволни клиенти http://www.bgrabotodatel.com/company.php?id_firm=76. Сега разбирам защо често търпят остри нападки явно от "нелоялна конкуренция" или всякакъв тип анти-ПР, но трудно ще им навредят ;)
    Поздрави,
    Мария

  7. ПИБ е си е ПИБ. Банката е на много високо ниво, личи си по отношението си към клинетите. Мен затова ми е гот да съм ваш клиент.
    Поздрави,
    Нико

    Деляне мръсник такъв, къде са те метнали и теб в сайта :)))

  8. @ Счетоводител, Здравейте, със случая е запознат директор на дирекция „Организация и контрол на клиентското обслужване”. Уверяваме Ви, че са предприети нужните действия, за да запазим високо ниво на обслужване. Молим да ни извините за създалата се неприятна ситуация. Надяваме се да продължим нашето сътрудничество и за в бъдеще. Поздрави. Екип на ПИБ

  9. Здравейте, г-жо Георгиева, Можем да Ви запознаем с най-съществените изисквания от наръчника, както и подробности за дрес кода в банката. Ще включим темите от съдъжанието, но не можем да Ви предоставим лично наръчника, тъй като е предвиден за служебно ползване. Съдържание: „Кои сме ние?; Стандарти при работа с клиенти; Първо впечатление; Делово облекло; Поведение на делова среща; Ръкуване; Език на тялото; Интонация; Поведение на делови събития; Визитни картички; Общуване по телефона; Електронна комуникация; Работа с недоволни клиенти; Работно място; Рекламни материали; Взаимоотношения с колеги; Точност; Тютюнопушене”. Извлечение от „Наръчник за бизнес етикет” на ПИБ : „Делово облекло жени - ...костюмът или комбинацията от сако с пола или панталон. Дължината на полите е до или под коляното...панталоните стигат до средата на тока на обувката...7/8 или ¾ се смятат за неподходящи...Под саката се носят блузи или ризи, които са от непрозрачен материал...Чорапогащникът е препоръчителна част от ежедневното облекло, независимо от сезона... Делово облекло мъже – за професионално мъжко бизнес облекло в ПИБ се приема костюмът...Колкото по-тъмен е костюмът, толкова по-официално е впечатлението, което създава човекът, който го носи. С пожелания за лек и успешен ден Екип на ПИБ

  10. Здравейте.
    Бях служител на банката в продължение на 3 години като фронт офис. Напуснах по "собствено "желание, поради крайно арогантното отношение на прекия ми ръководител, който беше решил, че на моето място трябва за постави "свой" човек.Ще премълча името му и офиса , в който работи все още работи. За съжаление и по-висшите ръководни кадри се отнесоха по същия начин към мен - визирам г-н Васил Христов. И колкото и да обичах работата си и многото добри колеги, напуснах, защото не можах психически да издържа на оказания тормоз. Последния ден и клиентите плакаха заедно с мен. Жалко, че и в такава добра банка има все още "мои" и "твои" хора.

Коментирай