Фронт офисът на банката или как да бъдеш лидер в обслужването

Първа инвестиционна банка се стреми да бъде една от най-добрите банки в България. Банката е призната като бързо развиваща се, иновативна, клиентски ориентирана банка, която предлага изключителни продукти и услуги на клиентите си, осигурява отлични възможности за кариера на служителите и е социално ангажирана.

 

За високото качество на обслужване допринасят много екипи и отдели в ПИБ, но хората които са непрестанно в пряк ежедневен контакт с клиентите са нашите колеги, които работят в клоновете и офисите на банката. Те са част от най-големия отдел на Първа Инвестиционна Банка, който има основен принос в стремежа за изключително обслужване и клиентско удовлетворение при ползване услугите на банката, а именно „Организация и контрол на клиентското обслужване" или накратко „Фронт офис".

Служителите работещи в салоните на Първа Инвестиционна Банка са тези, които първи посрещат клиента. Те са лицето на компанията. От изключителна важност са не само техническите и професионалните им умения в банковото дело, но също позитивно настроение, умение за ползотворна комуникация, бърза и логична реакция и не на последно място спретнатия и делови външен вид. За да бъдат изградени тези качества във всеки един служител на ПИБ, който минава успешно през всичките етапи включени в процеса на подбор на кадри, той или тя следва да премине през специално разработената за ПИБ систематизирана програма за обучение, целяща максимално доброто развитие на потенциала на всеки служител. Залагаме изключително много на високия професионализъм и желанието за развитие на всеки един член от голямото семейство на ПИБ и именно поради тази причина сме предвидили множество и разнообразни курсове на обучение, през които да минат всички новоназначени - най-вече колегите, които работят на фронт офис.

 

ПИБ инвестира в развитие потенциала на своите служители, за целта системно се организират семинари и обучения, които се водят от мениджъри на ПИБ и специално наети лица професионалисти в дадена сфера. Добрата вътрешна комуникация също е важен елемент от подготовката и ежедневното качествено изпълнение на служебните задължения на всички служители, за това се подържа вътрешна интранет страница - достъпна за всички служители с множество разнообразни приложения, като тя е максимално актуална към банковите услуги, законовите изисквания и наредби, различни бази данни за моментна справка, тенденции в най-новите технологии и софтуерни приложения касаещи финансовата атмосфера в България и много други.

 

На запитвания до служители специалисти в клиентското обслужване относно приноса на Банката в тяхното лично, кариерно и интелектуално развитие и удовлетворение, те отговарят, че се чувстват професионално и личностно удовлетворени и като цяло много харесват работата си. Ето още няколко позитивни елемента от работата им в ПИБ, които изброиха: комуникацията с млади, енергични и интелгентни колеги; добре сработени екипи; интересна и мотивираща корпоративна култура; следене на последните тенденции в банкирането; запознанство с интересни индивидуални и корпоративни клиенти; удобна локация на офисите спрямо местоживеенето на служителя; модерно обзавеждане на офисите; мотивиращи възнаграждения; фиксирано работно време; овъртайм заплащне; бонусна система и атестации; изключителна социална програма и допълнително пенсионно осигуряване; безплатно медицинско обслужване; преференции за ползване всички услуги на банката; организация на тийм билдинг екскурзии.

 

Модерните методи на банкиране и комуникация между служители изтъкваме на висшестоящо място. В офисите на ПИБ банкират млади и енергични служители стремящи се към вежливо, бързо и точно обслужване. Не маловажен остава въпросът за формиране на работа в екип, където при „нужда се помага" - това е основна цел на мениджърите в ПИБ - да спомагат за изграждането на такива екипи.

В интелектуален план и кариерно перспектива, ПИБ предлага на своите служители високо обществено признание, като част от екипа на добре позната институция с отлични финансови показатели. За биографията на един млад кандидат търсещ развитие във финансовата сфера, ПИБ дава изключителни възможности за реализация, като предоставя възможност за работа в динамична, високо професионална и ведра трудова атмосфера. На последно място, но не и по важност е факта за налагащата се тенденция за присъствие на банките във всекидневието на модерния гражданин, така че служителите в една модерна и динамична банкова институция са винаги крачка напред.

 

 

Ако Вие също искате да станете част от екипа на дирекция „Организация и контрол на клиентското обслужване", не се колебайте да кандидатсвате. Можете да го направите като изпратите автобиография с актуална снимка и мотивационно писмо на email jobs@fibank.bg или да депозирате Вашата апликация лично в сградата на Първа инвестиционна банка -1000 София, ул. Дякон Игнатий 7. За допълнителна информация можете да се свържете с ДирекцияУправление на Човешкия капитал" - тел 02 800 2822

Коментари

  1. @ георгиев, Моля посетете кредитен инспектор, за да се консултирате относно условията по кредита. За да променим лихвения процент е нужно да подпишете анекс! Поздрави, Екип на ПИБ

  2. Здравейте г-жо Михайлова, След въвеждане на валиден номер на карта в уеб страница с поле за плащане и потвърждаване на поръчката т.е. кликване на бутон "плати", плащането се счита за прието. Това означава, че съответната сума е блокирана по картата, докато банката на търговеца изиска превод от наша страна. Единственият начин да се отмени плащането е Вие да се уговорите с търговеца и при негово съгласие да се анулира поръчката. Това обикновено става чрез и-мейл от търговеца към нас, но при негово съгласие Ви предлагаме да се свържете с картов център (02 817 1143, 02 817 1142, 0888 68 10 10, 0878 127 325) или чрез блога ни. Поздрави, Екип на ПИБ

  3. здравейте, дългогодишен клиент съм на банката много съм доволен от обслужването на вашите служители но съм разочарован за това че ми променихте драстично лихвения процент по ипотечен кредит независимо че всички парични средства си ги превеждан по касов път а не чрез масово плащане. за мен разлика няма независимо че сметките ми се захранват по различен начин.никога не съм закъснявъл с плащанията си. И при промяна на лихвеният процент по ипотечен кредит не би ли трябвало да се разпише нов анекс понеже се сформира от euribor +надбавка на банката а той към момента е доста снижен. тези неща ме дразнят при повишаване задължително ни информирате а при понижаване не защо?

  4. Над 10 години съм клиент на ПИБ и като физическо лице, и с дружествата, които притежавам и управлявам. В богатите ни взаимоотношения има два или три момента, повече или по-малко критични, когато банката ме накара да я почувствам като истински партньор и съюзник. Сигурен съм, че за това огромна заслуга има както висшият мениджмънт на банката, който определя нейната политика, така и безупречният състав на клон "Александър Невски?, който провежда тази политика по най-прецизния начин и като допълнение дава от себе си много талант, ангажираност, съпричастност и неизменна позитивност. ПИБ и по-точно клон "Александър Невски" е най-старият ми делови партньор заедно единствено с Метрото, с което работя от 1994. Поздрави за професионализма на Мария, Илиана, Нели, Боряна и всички други!

    Иван Стамболов, Nota bene! Ltd.

  5. Михаела - имаш ли абонамент за смс нотификация по кредитната си карта? ако да и не си получила смс сигурно не ти е минало плащането вси още.
    към банката - това с смс е страхотна услуга - аз си пазарувам много в интернет и винаги знам - колко и кога съм платил, освен това напомянето за погасяване е много полезно защото извлеченията не всеки път намират пощенската ми кутия ! Много съм доволен!!!!!!!!

  6. Здравейте,

    Интересува ме дали е възможно да бъде отменено нареждане за плащане, което е попълнено в интернет. Фактът, че номерът на кредитната карта е попълнен във формуляр за плащане в интернет, означава ли, че от кредитната ми карта веднага е преведена определената във формуляра сума към насрещаната страна?
    Благодаря предварително!

  7. Искам да споделя, че ПИБ е СТРАХОТНА банка!
    Обслужването във всеки клон е ОТЛИЧНО /където съм ползвала услугите - София, в други градове на страната -Банско, по морето/.
    Клонове на банката има на много места и са организирани така, че да бъдат в услуга на клиента. Условията, които предлага банката за услугите си - също са много добри!
    Банкомати на ПИБ има на много места.
    От всички банки в страната на първо място поставям ПИБ! Наистина това е Първа ИБ!
    Благодарна съм, че в България съществува ПИБ! Успех пожелавам на всички служители от Екипа на банката!

  8. и понеже , все пак е блог, нека кажа, че е станало недоразумение и причината е в мен. Не съм разбрал , че трябва да посетя кредитен инспектор, мислех, че е рутинно обаждане от ПИБ.
    Приемете извиненията ми!

  9. Благодаря Ви за бързия отговор и коректното отношение!

  10. Здравейте г-н Калчев, Искането Ви е разгледано от колегите в отдел "Банкиране на дребно". Можете да се свържете с нас тук. Наистина няма обратна връзка публикувана на сайта ни за всеки отдел и съответния директор. Ще обновим информацията съвсем скоро - благодарим за споделеното мнение! Колегите от съответната дирекция са се свързали с Вас, за да потвърдят увеличение на лимита. С оглед на личната Ви кредитна оценка, Ви молим да посетите кредитен инспектор в офис Деница, за да се консултирате и обсъдите експозицията си. Поздрави, Екип на ПИБ.

Коментирай