Фронт офисът на банката или как да бъдеш лидер в обслужването

Първа инвестиционна банка се стреми да бъде една от най-добрите банки в България. Банката е призната като бързо развиваща се, иновативна, клиентски ориентирана банка, която предлага изключителни продукти и услуги на клиентите си, осигурява отлични възможности за кариера на служителите и е социално ангажирана.

 

За високото качество на обслужване допринасят много екипи и отдели в ПИБ, но хората които са непрестанно в пряк ежедневен контакт с клиентите са нашите колеги, които работят в клоновете и офисите на банката. Те са част от най-големия отдел на Първа Инвестиционна Банка, който има основен принос в стремежа за изключително обслужване и клиентско удовлетворение при ползване услугите на банката, а именно „Организация и контрол на клиентското обслужване" или накратко „Фронт офис".

Служителите работещи в салоните на Първа Инвестиционна Банка са тези, които първи посрещат клиента. Те са лицето на компанията. От изключителна важност са не само техническите и професионалните им умения в банковото дело, но също позитивно настроение, умение за ползотворна комуникация, бърза и логична реакция и не на последно място спретнатия и делови външен вид. За да бъдат изградени тези качества във всеки един служител на ПИБ, който минава успешно през всичките етапи включени в процеса на подбор на кадри, той или тя следва да премине през специално разработената за ПИБ систематизирана програма за обучение, целяща максимално доброто развитие на потенциала на всеки служител. Залагаме изключително много на високия професионализъм и желанието за развитие на всеки един член от голямото семейство на ПИБ и именно поради тази причина сме предвидили множество и разнообразни курсове на обучение, през които да минат всички новоназначени - най-вече колегите, които работят на фронт офис.

 

ПИБ инвестира в развитие потенциала на своите служители, за целта системно се организират семинари и обучения, които се водят от мениджъри на ПИБ и специално наети лица професионалисти в дадена сфера. Добрата вътрешна комуникация също е важен елемент от подготовката и ежедневното качествено изпълнение на служебните задължения на всички служители, за това се подържа вътрешна интранет страница - достъпна за всички служители с множество разнообразни приложения, като тя е максимално актуална към банковите услуги, законовите изисквания и наредби, различни бази данни за моментна справка, тенденции в най-новите технологии и софтуерни приложения касаещи финансовата атмосфера в България и много други.

 

На запитвания до служители специалисти в клиентското обслужване относно приноса на Банката в тяхното лично, кариерно и интелектуално развитие и удовлетворение, те отговарят, че се чувстват професионално и личностно удовлетворени и като цяло много харесват работата си. Ето още няколко позитивни елемента от работата им в ПИБ, които изброиха: комуникацията с млади, енергични и интелгентни колеги; добре сработени екипи; интересна и мотивираща корпоративна култура; следене на последните тенденции в банкирането; запознанство с интересни индивидуални и корпоративни клиенти; удобна локация на офисите спрямо местоживеенето на служителя; модерно обзавеждане на офисите; мотивиращи възнаграждения; фиксирано работно време; овъртайм заплащне; бонусна система и атестации; изключителна социална програма и допълнително пенсионно осигуряване; безплатно медицинско обслужване; преференции за ползване всички услуги на банката; организация на тийм билдинг екскурзии.

 

Модерните методи на банкиране и комуникация между служители изтъкваме на висшестоящо място. В офисите на ПИБ банкират млади и енергични служители стремящи се към вежливо, бързо и точно обслужване. Не маловажен остава въпросът за формиране на работа в екип, където при „нужда се помага" - това е основна цел на мениджърите в ПИБ - да спомагат за изграждането на такива екипи.

В интелектуален план и кариерно перспектива, ПИБ предлага на своите служители високо обществено признание, като част от екипа на добре позната институция с отлични финансови показатели. За биографията на един млад кандидат търсещ развитие във финансовата сфера, ПИБ дава изключителни възможности за реализация, като предоставя възможност за работа в динамична, високо професионална и ведра трудова атмосфера. На последно място, но не и по важност е факта за налагащата се тенденция за присъствие на банките във всекидневието на модерния гражданин, така че служителите в една модерна и динамична банкова институция са винаги крачка напред.

 

 

Ако Вие също искате да станете част от екипа на дирекция „Организация и контрол на клиентското обслужване", не се колебайте да кандидатсвате. Можете да го направите като изпратите автобиография с актуална снимка и мотивационно писмо на email jobs@fibank.bg или да депозирате Вашата апликация лично в сградата на Първа инвестиционна банка -1000 София, ул. Дякон Игнатий 7. За допълнителна информация можете да се свържете с ДирекцияУправление на Човешкия капитал" - тел 02 800 2822

Коментари

  1. Защо в клона в Асеновград занесени платежни нареждания на 10.11.2008 около обяд се приемат с дата 11.11.2008 с обяснение от служителките,че нямат възможност да се заведат по рано от 11.11 или 12.11?Не трябва ли да се организират така нещата,че да не се получава такова забавяне,при положение ,че имате и още един нов клон,в който служителите са напуснали работните си места даже и преди края на работното време.Имам доста сметки в банката на мои клиенти и ако това се повтори и следващия месец се замислям да ги прехвърля в друга банка,и без това от няколко месеца качеството на обслужване е под всякаква критика,а преди ми бяхте любимата банка.

  2. Здравейте, бих искала да ви попитам какъв е дрес кодът на служителите във Вашата банка и къде бих могла да видя въпросния "Наръчник за бизнес етикет", за който става дума в горния пост?
    Благодаря ви предварително.

  3. Здравейте!
    Клиент на ПИБ съм от 6 години. Ползвала съм много от услугите на банката.Сега кандидатствам за някоя от позициите в банката,защото вече имам подходящото образование. Обичам българското, защото по душа съм родолюбец. И фактът, че Първа Инвестицоинна банка е единствената българска банка - за мен е мотивиращ! Защото ПИБ е банка, устояла на динамичния финансов пазар, превъзмогнала хорските клюки и останала лоялна към онези, които са й се доверили.

  4. Здравейте г-н Попов, Първа Инвестиционна Банка следи за стриктно спазване при своите служители на така наречения „Наръчник за бизнес етикет”, където дрес кода за всики служители е ясно описан. Смятаме че нашите служители са с добър делови и спретнат вид. В случай на недоволство, моля конкретизирайте определена ситуация, процес или служител, които не Ви удовлетворяват при посещение в банката. По този начин Вие ни помагате да подобряваме нашите услуги и да вземем конкретни мерки, където е необходимо. Поздрави! Екип на ПИБ

  5. Здравейте,клиент съм на банката отдавна и не съм много доволен !!!Впечатлен бян от служителя в Пикадили запад -Варна ,младо момче много услужлив и учтив!Дано имате все повече такива кадри ,а не манекенски тип момичета с къси поли и дълбоки деколтета!Успех !

  6. Здравейте Владо, Наличността по картата се актуализира веднага по дебитни карти (до 5 мин), а по кредитни карти до 4 часа след постъпване на средства по сметката . Ако преводът е нареден от ПИБ до 4 часа разполагате с парите си по кредитна карта и до 5 мин по дебитна. Ако е нареден от друга банка, зависи от часа на нареждане - преводи наредени преди 9:30 ч се заверяват при бенефициента на същия ден, а след този час след 11 часа на другия ден. Поздрави! Екип на ПИБ

  7. Здравейте,

    имам един въпрос. Може би тук не е точното място да го задам, но не намерих по-подходящо. място Интересува ме, ако имаме плащане по банкова картова сметка, колко бързо се отразява то. Примерно трябва да ни бъде изплатен хонорар или заплата. Плащането от компанията се извършва примерно на, да речем, 31 септември 2008. Колко бързо се отразява превода и кога парите са достъпни от получателя в неговата банкова сметка?

  8. Здравейте г-н Недялков, моля изпратете ни кратко описание на възникналата ситуация и имена на служителя от офис Драган Цанков на marketing@fibank.bg или на tvictor@fibank.bg. Ще предприемем конкретни мерки за да запазим високо и учтиво ниво на обслужване. Приемете нашите извинения. Поздрави! Екип на ПИБ

  9. Здравейте! Искам да попитам къде мога да се оплача от конкретен служетел в клона на Драган Цанков? Досега никога служител на банката не се е държал по-надуто и меко казано невъзпитано!

  10. На мен досега не ми се е случвало да имам проблеми. Винаги са страшно отзивчиви. Да не говорим че не мога да ви разбера проблема, нали не сте клиенти какви са тия тиради.Разбирам да имате конкретен проблем и да се опитвате да го решите. Вие говорите общи и субективни работи.

Коментирай