Фронт офисът на банката или как да бъдеш лидер в обслужването

Първа инвестиционна банка се стреми да бъде една от най-добрите банки в България. Банката е призната като бързо развиваща се, иновативна, клиентски ориентирана банка, която предлага изключителни продукти и услуги на клиентите си, осигурява отлични възможности за кариера на служителите и е социално ангажирана.

 

За високото качество на обслужване допринасят много екипи и отдели в ПИБ, но хората които са непрестанно в пряк ежедневен контакт с клиентите са нашите колеги, които работят в клоновете и офисите на банката. Те са част от най-големия отдел на Първа Инвестиционна Банка, който има основен принос в стремежа за изключително обслужване и клиентско удовлетворение при ползване услугите на банката, а именно „Организация и контрол на клиентското обслужване" или накратко „Фронт офис".

Служителите работещи в салоните на Първа Инвестиционна Банка са тези, които първи посрещат клиента. Те са лицето на компанията. От изключителна важност са не само техническите и професионалните им умения в банковото дело, но също позитивно настроение, умение за ползотворна комуникация, бърза и логична реакция и не на последно място спретнатия и делови външен вид. За да бъдат изградени тези качества във всеки един служител на ПИБ, който минава успешно през всичките етапи включени в процеса на подбор на кадри, той или тя следва да премине през специално разработената за ПИБ систематизирана програма за обучение, целяща максимално доброто развитие на потенциала на всеки служител. Залагаме изключително много на високия професионализъм и желанието за развитие на всеки един член от голямото семейство на ПИБ и именно поради тази причина сме предвидили множество и разнообразни курсове на обучение, през които да минат всички новоназначени - най-вече колегите, които работят на фронт офис.

 

ПИБ инвестира в развитие потенциала на своите служители, за целта системно се организират семинари и обучения, които се водят от мениджъри на ПИБ и специално наети лица професионалисти в дадена сфера. Добрата вътрешна комуникация също е важен елемент от подготовката и ежедневното качествено изпълнение на служебните задължения на всички служители, за това се подържа вътрешна интранет страница - достъпна за всички служители с множество разнообразни приложения, като тя е максимално актуална към банковите услуги, законовите изисквания и наредби, различни бази данни за моментна справка, тенденции в най-новите технологии и софтуерни приложения касаещи финансовата атмосфера в България и много други.

 

На запитвания до служители специалисти в клиентското обслужване относно приноса на Банката в тяхното лично, кариерно и интелектуално развитие и удовлетворение, те отговарят, че се чувстват професионално и личностно удовлетворени и като цяло много харесват работата си. Ето още няколко позитивни елемента от работата им в ПИБ, които изброиха: комуникацията с млади, енергични и интелгентни колеги; добре сработени екипи; интересна и мотивираща корпоративна култура; следене на последните тенденции в банкирането; запознанство с интересни индивидуални и корпоративни клиенти; удобна локация на офисите спрямо местоживеенето на служителя; модерно обзавеждане на офисите; мотивиращи възнаграждения; фиксирано работно време; овъртайм заплащне; бонусна система и атестации; изключителна социална програма и допълнително пенсионно осигуряване; безплатно медицинско обслужване; преференции за ползване всички услуги на банката; организация на тийм билдинг екскурзии.

 

Модерните методи на банкиране и комуникация между служители изтъкваме на висшестоящо място. В офисите на ПИБ банкират млади и енергични служители стремящи се към вежливо, бързо и точно обслужване. Не маловажен остава въпросът за формиране на работа в екип, където при „нужда се помага" - това е основна цел на мениджърите в ПИБ - да спомагат за изграждането на такива екипи.

В интелектуален план и кариерно перспектива, ПИБ предлага на своите служители високо обществено признание, като част от екипа на добре позната институция с отлични финансови показатели. За биографията на един млад кандидат търсещ развитие във финансовата сфера, ПИБ дава изключителни възможности за реализация, като предоставя възможност за работа в динамична, високо професионална и ведра трудова атмосфера. На последно място, но не и по важност е факта за налагащата се тенденция за присъствие на банките във всекидневието на модерния гражданин, така че служителите в една модерна и динамична банкова институция са винаги крачка напред.

 

 

Ако Вие също искате да станете част от екипа на дирекция „Организация и контрол на клиентското обслужване", не се колебайте да кандидатсвате. Можете да го направите като изпратите автобиография с актуална снимка и мотивационно писмо на email jobs@fibank.bg или да депозирате Вашата апликация лично в сградата на Първа инвестиционна банка -1000 София, ул. Дякон Игнатий 7. За допълнителна информация можете да се свържете с ДирекцияУправление на Човешкия капитал" - тел 02 800 2822

Коментари

  1. Здравейте,
    вераятно не това е мястото за въпроса ме-но не намерих никакви мейл адреси и тел на сайта Ви, за да отправя питането си към тях.
    На 16 ФЕВРУАРИ 2009 подадох документи за увеличение на кредитния лимит от 1000 на 1500 лв. Днес е 10 МАРТ и нямам отговор. Разбрах, че съм одобрен на първо ниво, чака се само още е дин подпис.
    Аз също съм клиент на банката от много години. Досега не съм имал никакви оплаквания-напротив-служителите от клон Деница винаги са били много експедитивни и любезни-това е причината заплатата ми все още да минава през ПИБ-някакъв вид лоялност към банката.
    Кажете ми, това забавяне на какво се дължи-някакво недоразумение или ...
    Бих могъл да потърся услугите на др банка, ако е нещо сериозно или пък се проточи до безкрай.
    Очаквам отговор,
    Успех!
    Кмен Калчев

  2. Защо на 7.03.2009 вечерта при неработещ виртуален банков клон не е публикувана НИКАКВА информация и няма никаква връзка със служителите в от съответния отдел? Дами и господа колеги-информатици, подобно поведение (информационно затъмнение) от страна на една уважавана банка може само да подкопае доверието в нея. Уведомете поне служителите от центъра за приемане на телефонни обаждания какво да отговарят на клиентите... Успех при справянето с проблемите!

  3. @Didi За осми март предлагаме отстъпки при нови търговци-партньори на Дайнърс клуб България. Очаквайте новия каталог "Пролет-лято" с ексклузивните отстъпки, предназначени за дамите, които пазаруват с карта First Lady Вие. Ако все още не сте взели своята дамска карта, можете да кандидатсвате за Diners Club First Lady карта във всеки един офис на ПИБ АД. През настъпващата пролет ще ви изненадаме с нова томбола с награди, за която ще Ви уведомим официално чрез блога и сайта на банката. Поздрави, Екип на ПИБ

  4. @ Минаващ, Благодарим за Вашето предложение. Идеята е добра и ще се опитаме да я приложим на практика за в бъдеще. Към момента това не е възможно поради технически причини. Поздрави, Екип на ПИБ

  5. @ Customer Support
    Може ли да обясните защо различен тип карта не може да бъде свързана към настояща сметка. В други банки това се предлага. Пример с Уникредит, където V pay може да бъде издадена към съществуващи сметки Maestro или Visa Electron. Разбирам, че всяка банка има собствена политика. Но също така съм убеден, че много хора ще искат да пробват новия продукт и ще си създадат нови сметки, а някои от старите им ще останат излишни. Освен това са излишни нерви, ако си получаваш заплатата например на Visa Electron и искаш да я замениш оттук нататък с V pay, да правиш специални процедури след това (да си издадеш карта, да прехвърлиш заплатата по новата сметка, да закриеш старата карта и сметка, ако са ти излишни), при положение, че банката може да представи това като услуга и значително да улесни своите клиенти! Говорим за случаи, в които това е желание на клиента, разбира се!
    Не виждам смисъл да си създавам нова сметка и да трупам сметки, някои от които ще останат неизползвани. Освен това и Visa Electron i V pay са продукти на Виза. т.е. са от една и съща система. Би трябвало за банката да не е кой знае какъв проблем това! Още повече, че други го предлагат за улеснение на клиентите си!

  6. Поради публикуване под различни имена от един и същи IP адрес, мнението на П. Петров е изтрито от модератора на този блог. Уведомяваме Ви, че поради неспазване на правилата за коментиране и добрия тон, ще се принудим да одобряваме всеки коментар преди неговото отразяване. За момента запазваме практиката на директна публикация на всяко мнение, за да подкрепим прозрачността на инициативата за двустранна комуникация, но Ви молим мненията да отразяват обективни възгледи. Благодарим предварително!

  7. По мое мнение банката е най-добрата в България. Продължавайте по същия начин. Винаги сте с няколко хода преди конкуренцията.

  8. Според мен сегашната система е по-добра. Първо времето за обработка и издаване на документи няма да намалее, защото ще трябва да ги издават на касата. Тогава там ще става опашка. Второ касите са много по-малко от хората зад бюрата. Трето - пред касата трябва да стоиш прав докато ти издават документите,а точно че не трябва да вися прав в банката е едно от нещата, които ме карат да използвам услугите на тази банка. Ползвам и друга банка, където трябва да стоя прав през цялото време и това определено ме дразни (съчетано че са мега бавни - 1 час за прехвърляне на депозит !!! )

  9. Мисля, че предложението да се обработват касовите операции директно на касата е много добро и би спестило страшно много време на клиентите. Дано се промени нещо в тази посока...

  10. Здравейте ,
    скоро започнах работа в промишлената зона на град Варна и се радвам ,че имате офис в Пикадили-Практикер.Много съм доволна от обслужването Ви там.

Коментирай