Първа инвестиционна банка стартира програма за лоялни клиенти

За нас е от първостепенно значение да подобряваме грижите за клиентите си. Затова ПИБ стартира програма «Лоялни клиенти». Чрез програмата бихме желали да благодарим на всички клиенти за доверието им в ПИБ и да затвърдим желанието и готовността си да сме винаги във ваша услуга.

Целта на инициативата е да се предложи приоритетно обслужване и различни привилегии за лоялните клиенти на ПИБ. Подготвили сме специални карти за клубна принадлежност, с които клиентите ще се легитимират при посещение в офисите на ПИБ. Картата ще дава различни предимства на притежателя й, които с развитието на програмата ще се допълват.

А ето какви са и нашите първи подаръци към всички вас, които ни се доверихте:

  • При представянето на картата в банков салон, притежателят й трябва при първа възможност да бъде обслужен с предимство пред останалите чакащи клиенти без такава карта.
  • Притежателите на карта «Лоялен клиент» получават промоционална лихвена надбавка за депозитни продукти в размер на 0,2% за всички съществуващи клиенти, за всички видове нови или подновени депозити. Надбавката е валидна при подновяване на депозита за нов период на датата на падежа или в случай на прекратяване на депозита на падежа и предоговаряне за нов период.

Коментари

  1. Здравейте, г-н Рачев, След като направихме акуратно проучване относно описаното от Вас, искаме да Ви информираме, че притежаваната от Вас карта за лоялен клиент Ви дава предимство на обслужване при първа възможност от стана на служител на ПИБ. Ако в момента, в който сте влезнали в Банката всички служители от фронт офиса са били ангажирани с клиенти,то те трябва първо да приключат с тях, преди някой да Ви обслужи. Относно настаналото объркване и реакцията на охраната в офиса на ПИБ – има вероятност да е бил скоро назначен служител, за което - моля приемете нашите извинения. /VIP приемни за притежатели на карта “ЛОЯЛЕН КЛИЕНТ”/Относно допълнителната лихва от 0,2 % - тя беше валидна до края на месец юни, когато предлагахме по ниски лихвени равнища, след въвеждането на Свободния депозит - тя отпадна. Искаме да ви уверим, че в момента разработваме тази програма и в близкото бъдеще ще ви предложим много атрактивни оферти. С уважение, Константина Христова

  2. Здравейте,

    Вчера посетих Клона в Деница, София. Отворих си едногодишен деозит с 8% лихва. Представих картата си Лоялен клиент с идея да получа анонсираното увеличение на депозитната лихва с 0,2%. Служителката ми каза, че промоцията била до март 2008 и лихвата по депозита беше записана като 8%.

    В клон в Хаджи Димитър исках да покрия креидат си по кредитната карта имаше голяма опашка а бързах. Представих картата си на охраната, който се изненада каква е тази карта, като в крайна сметка даже бях обслужен след като си изпуснах реда на опашката, понеже 2/ма други служители се чудеха как да процедират с картата ми Лоялен Клиент.

    В крайна сметка картата за мен се оказа хубаво парче пластмаса, без да получа услугите за които е издадена.

    Искам да попитам, служителката в клон Младост с право ли не ми даде 0,2% по/висока лихва или да отида пак и да настоявам договора да се поправи.

    Благодаря за вниманието

  3. Много ми е интересно как някой пенсионер с депозит, привлечен вчера от рекламите за “Седмото небе” и други подобни ще стане “Лоялен клиент”, а пък аз няма да съм. Иначе съм клиент от 2000 година, имам две дебитни и две кредитни карти, издадени от ПИБ, успешно изплатен ипотечен кредит, заплатата ми се превежда в банката, в миналото съм имал и депозити и то доста големи, но в момента съм нетен длъжник на банката. Със сигурност банката е спечелила и ще печели повече от мен (от такси, комисионни и лихви) отколкото от някой депозит, който утре ще избяга при първата нова промоция в някоя друга банка.

    P.S. Освен това съм и акционер в банката -:)

  4. Програмата „Лоялен клиент” е актуална и предстои тепърва да се развива с екслузивни услуги за притежателите на клубна карта „Лоялен клиент”. Карта ЛОЯЛЕН КЛИЕНТ се предоставя на всички клиенти, както бе обявено. Факт е, че промоционалното предложение, с което стартирахме, при което клиентите имаха възможност да получат 0,20% над редовния лихвен процент при предоговаряне на депозитите, бе до 30 юни. От 1 юли за нашите клиенти създадохме Свободен депозит, който е с много висока доходоност и много възможности за тегления и внасяне, при запазване на висок лихвен процент. Същевременно екипът на ПИБ работи по нови предложения, за които ще Ви информираме своевременно. Всички притежатели на клубна карта запазват правото си на преференциално обслужване в новооткритите VIP приемни, за които вече Ви информирахме в следната публикация :http://www.fibank.bg/blog/zaklientite/vip_priemni/ Успешен ден, Екип на ПИБ

  5. Дали има някой отговорен Другар да отговори за срока на "промоцията" ?

  6. И аз искам да изразя възмущението си от това, че никаде не е обявена крайна дата!!! И каква точно програма е това като в клона служителите ми казаха че е изтекла "промоцията". При положение че се квалифицирам за програмата, защо не може да ми се издаде карта ?

  7. много бързо премина тази промоция за "Лоялен клиент" поне да бяхте оповестили , че е до 31.06.2008г. Останах много изненадан на 01.07.2008г. и естествено разочарован .???????

  8. до Изненада?:

    тези устройства не са универсални електронни подписи! С тях не можеш да си пуснеш данъчната декларация например, както може с универсалния електронен подпис.

    И би ли ми обяснил какво значи "далеч не е оптималното решение за сигурност при електронно банкиране"?

  9. Наистина това с лоялните клиенти е неприемливо за мен във вида, в който е сега. Помислете по въпроса, ако не искате да загубите сериозните си клиенти, за сметка на такива с депозит в размер на 100 лв.

  10. А защо не предложите:

    1. Отмяна на таксата за теглене на пари от банкомати на други банки при условие, че баланса по сметки на клиента в ПИБ не е падал под определен минимум през съответния месец. (Това е често срещана практика в други европейски страни)

    2. Безплатно подновяване на електронния подпис за електронно банкиране при условия подобни на гореописаните. Всъщност ел. подписът би трябвало да се предоставя напълно безплатно, защото далеч не е оптималното решение за сигурност при електронно банкиране. Всички европейски банки с които работя предоставят устройство което генерира код на базата на карта с чип и временен номер изписан на екрана преди началото на всяка сесия. Устройствата се предоставят безплатно при откриване на сметка.

    Поумувайте по тези идеи...

Коментирай