Първа инвестиционна банка стартира програма за лоялни клиенти

За нас е от първостепенно значение да подобряваме грижите за клиентите си. Затова ПИБ стартира програма «Лоялни клиенти». Чрез програмата бихме желали да благодарим на всички клиенти за доверието им в ПИБ и да затвърдим желанието и готовността си да сме винаги във ваша услуга.

Целта на инициативата е да се предложи приоритетно обслужване и различни привилегии за лоялните клиенти на ПИБ. Подготвили сме специални карти за клубна принадлежност, с които клиентите ще се легитимират при посещение в офисите на ПИБ. Картата ще дава различни предимства на притежателя й, които с развитието на програмата ще се допълват.

А ето какви са и нашите първи подаръци към всички вас, които ни се доверихте:

  • При представянето на картата в банков салон, притежателят й трябва при първа възможност да бъде обслужен с предимство пред останалите чакащи клиенти без такава карта.
  • Притежателите на карта «Лоялен клиент» получават промоционална лихвена надбавка за депозитни продукти в размер на 0,2% за всички съществуващи клиенти, за всички видове нови или подновени депозити. Надбавката е валидна при подновяване на депозита за нов период на датата на падежа или в случай на прекратяване на депозита на падежа и предоговаряне за нов период.

Коментари

  1. Аз бих ползвал подобна услуга с удоволствие НО има един дребен недостатък - как така някой който е 1 година с депизитче в банката ще получава ВИП карта, а аз който вече 9-та година ползвам ВСИКИ услуги на банката и наливам пари в нея но нямам депозит защото парите ми са в акции ще съм ощетен. Тази недомислица трябва да се поправи защото това не са лялни клиенти а глупави клиенти. Клиен от 1-2 години винаиг може да си смени банката, но ние с по 8 и нагоре години сме доказаил лоялността си към банката и макар да нямаме депозити сме наляли повече пари в банката през годините от такси, комисионни, престой на парите ни по сметки и най-важното раздавали сме сметките си на фирми и лица с които сме работили и така сме правили реклама на банката. Помислете внимателно! Правите голяма грешка ако критирия е само депозит... ще ви ме предреждат пенсионери и таксиждии... е няма да стане, просто ще сменя банката ако това се случи!

  2. <strong>valio,</strong>
    според мен е нормално банката да "глези" тези, които и осигуряват средствата за кредиторската си дейност.

  3. И накрая да не се получи, да има опашка на ВИП касата, а другите да празнеят :))) Май доста хора ще станат ВИП-ове :)

    Но ми харесва идеята де!

  4. ПИБ се прави добър жест към онези от нас, които не си изтеглиха депозитите си по време на кризата около банката. Все пак няма нищо лошо ... дано да се развива в добра посока. Успех!

  5. Явно ЛОЯЛНИ КЛИЕНТИ са само тези които имат депозит в банката от поне 1 година. А пък тези като мен които ползват другите услуги от над 8 години - не.
    То и без това с последните “подобрения”, с времето се отказах от доста неща. Май е време да се отказвам и от банката....

  6. Програмата ЛОЯЛНИ КЛИЕНТИ, е предназначена за тези клиенти на ПИБ, които работиха и работят с нас дългосрочно . Програмата непрекъснато ще се усъвършенства. Карти за клубна принадлежност в момента могат да получат всички клиенти на банката, които- имат открит депозит в Първа инвестиционна банка преди 31 май 2008 година и на падежа на депозитита го подновят за нов период или - прекратяват депозитите преди падежа, но ги предоговорят за нов период . На тези клиенти се предлага промоционална лихвена надбавка в размер на 0.2% над валидните лихвени проценти по всички видове депозитни продукти (включително промоционалните). За клубната карта не се кандидатства. Служител от фронт офиса сверява личните данни на клиента от документа за самоличност с тези в системата и предлага на клиента карта за лоялност въз основа на зададените критерии. Освен това картата дава право на обслужване с предимство в банковите салони на ПИБ. За целта се изграждат VIP приемни. До една седмица ще заработят специални приемни в следните клонове в София: Витоша, Южен парк, Дайнърс Клуб България, Деница, Журналист, Театър София, Флавия, Хаджи Димитър, София Шипченски проход. До края на месец Юни в София ще имаме общо 15 такива приемни. В страната до 15 юли ще бъдат открити нови приемни в градовете: Враца, Ловеч, Шумен ,Сливен, Ямбол, Пловдив , „Съединение" – Пловдив, Благоевград, "ГУМ-Благоевград", Разлог, Петрич, като в края на годината общият брой на ВИП приемните ще бъде 31. Екипът на ПИБ

  7. @Николай, и на мен ми е интересно да науча подробности около критериите за лоялност и как мога да се сдобия с такава карта, но не ми се вярва, че ако е толко поверително и само за "избрани" ще пуснат този анонс в блога :) Хората си пишат, че с развитието на програмата ще има допълнителни екстри т.е. това са първите "подаръци" и вероятно работят по програмата.

  8. Защо съпорта не казва тук нищо по въпроса? Или може би "ИЗБРАНИТЕ" са лично уведомени, и не искат да се разгласяват критериите?

  9. Звучи интересно. И аз бих искала да разбера има ли някакви общи критерии за получаването и какво точно означава определението "лоялен клиент" за тази банка.

  10. Наистина, ако се наредя на опашка и някой мине пред мене само защото е с тази карта, веднага ще си изтегля парите от тази банка! Не се потдадох на манипулацията за фалит на банката и не си изтеглих парите тогава. По-лоялен от това не мога да бъда....Но определено ще се потдам на инстинкта да не позволя да бъда дискриминиран - още повече в свят където времето се мери с пари и ходенето до банката означава, взимане на отпуска или отработване!!!

Коментирай