Първа инвестиционна банка стартира програма за лоялни клиенти

За нас е от първостепенно значение да подобряваме грижите за клиентите си. Затова ПИБ стартира програма «Лоялни клиенти». Чрез програмата бихме желали да благодарим на всички клиенти за доверието им в ПИБ и да затвърдим желанието и готовността си да сме винаги във ваша услуга.

Целта на инициативата е да се предложи приоритетно обслужване и различни привилегии за лоялните клиенти на ПИБ. Подготвили сме специални карти за клубна принадлежност, с които клиентите ще се легитимират при посещение в офисите на ПИБ. Картата ще дава различни предимства на притежателя й, които с развитието на програмата ще се допълват.

А ето какви са и нашите първи подаръци към всички вас, които ни се доверихте:

  • При представянето на картата в банков салон, притежателят й трябва при първа възможност да бъде обслужен с предимство пред останалите чакащи клиенти без такава карта.
  • Притежателите на карта «Лоялен клиент» получават промоционална лихвена надбавка за депозитни продукти в размер на 0,2% за всички съществуващи клиенти, за всички видове нови или подновени депозити. Надбавката е валидна при подновяване на депозита за нов период на датата на падежа или в случай на прекратяване на депозита на падежа и предоговаряне за нов период.

Коментари

  1. Вие знаете ли че преди имаше ЕГО клуб? то май още го има. Е там не е толкова лесно да се "влезе" и е по-добре от колкото опашка от 20 ВИПа и 3-ма обикновени стари клиенти :)

  2. Да, хубаво е да се преброят предварително колко са лоялните клиенти и ако се окаже, че са много ВИП-овете, например над 70% малко се губи смисъла на програмата и трябва да се вдигнат вдигнат критериите. Например за хора които имат вземане даване с банката повече от 3 години или нещо такова :)

  3. Лихвена надбавка - ок, но това с предимството е много глупава идея. Не я въвеждайте, не си гонете клиентите... позволявам си да ви посъветвам.

  4. Не мисля, че широката гама от предлагани услуги в ПИБ ще може да се оправлява от машина за номерца. Към момента не съм чакал повече от 5 мин, а съм клиент от 7 години. Е избягвам да банкирам по обяд, но често посещавам банката след 18ч, когато има по-малко служители.
    И на мен ми е интересно какво ще променят тези карти. ;-)

  5. Здравейте, Както вече споменахме, програмата ЛОЯЛНИ КЛИЕНТИ е чисто нов проект, който търпи развитие и екипът ни работи по неговото усъвършенстване. Радваме се да чуем мнението Ви и искаме да Ви уверим, че програмата ще се разширява и ще обхваща клиенти, използващи и други услуги. Ще добавяме нови привилегии и подаръци за лоялните клиенти на ПИБ . С тази инициатива искаме да благодарим на всички Вас, които ни се довериха и избраха нашата институция за свой партньор. Очаквайте още новини и новости около тази наша инициатива.

  6. Може би е добре да се въведе система за организация на чакащите в салоните и да се избегне субективния фактор за дразнение. Получаваш си номер и си изчакваш реда.

    Говоря за онези машини, които ти връщат бележка с номер в зависимост от извършваната услуга. Използва се в районни кметства, в полицията, отскоро в НАП, както и в други банки.

    Е, досега не ми се е налагало да чакам повече от 10 минути в ПИБ, но знае ли човек...

  7. Ядосвам се защото се обръща специално внимание на хора които на практика не могат да бъдат наричани лоялни. Днес говорих с колегите си в офиса и всички те се определиха като лоялни ( буквално с хиляди левове в сметките си). След като им казах за идеята всички умряха от смях защото няма нормален бизнесмен или инвеститор, който да държи парите си в депозит. А за акциите - едва ли някой вярва че те се вдигат от няколко доволни клиента които не знаят какво да правят с парите си и разчитат на лихви. И ако все още не си ме разбрал - дразня се защото аз наистина имам нужда от бързо обслужване когато оперирам с парите си, защото моето време е пари, но баба ми която има депозит и може да прекара цял ден в приказки на опашката ще мине преди мен :)

  8. ами Алекс за това получаваш и дивиденти от акциите...тоест ти си човека, които най-много трябва да поощрява такава политика на ПИБ...повече доволни клиенти, повече дивиденти за акционери като теб...не разбирам защо тогава се ядосваш? На мен инициативата ми харесва...ще ми се и в обшината да въведат нешо такова :)

  9. Има и още нещо - не малка част от нас са купували и ще продължават да купуват акции от тази банка. Това ни прави още по-лоялни според мен :)

  10. Съгласен съм с Алекс. Лоялни не означава непременно с депозит -- лоялен означава, че клиентът използва услугите на банката с години, оперира с дебитни и кредитни карти, извършва валутен обмен, инвестира.

    Наистина, преосмислете много добре тази програма -- кой ще спечели от нея, кой ще изгуби, на каква цена?

Коментирай