Разплащанията с банкови карти бележат ръст. Причина за това е не само по-широкото разпространение на ПОС терминали в търговската мрежа в страната, но и набиращите популярност плащания в интернет.
Съветваме при пазаруване в интернет, както и в търговската мрежа, винаги да вземате мерки, за да гарантирате сигурността си. В интернет най-добре е да използвате услугите на посредници при разплащанията, какъвто е например ePay в България, а когато използвате картата си, за да пазарувате в международни сайтове, често се налага да прибягвате до регистрация в PayPal, един от унифицираните международни посредници.
Добавянето на карта към регистрация в PayPal преминава през два етапа. В първия въвеждате данните на своята карта – нейния бранд (VISA, MasterCard), номер и срок на валидност, - както и вашия адрес. За да можете да я използвате обаче, трябва да потвърдите, че сте неин притежател – проста и ефективна защита срещу злоупотреби. Разбира се, самата процедура става бързо и лесно. Срещу трансакция на малка стойност (€ 1.5) PayPal ви изпращат т.нар. “PayPal Code”, който вие получавате в своето месечно извлечение или отчета за всички плащания с вашата карта в банката. Тази сума ще ви бъде възстановена по вашата сметка в PayPal, когато въведете кода и потвърдите картата.
Често при нас постъпват въпроси къде може да бъде открит този код. Ако получавате месечно извлечение за кредитната си карта, можете да го откриете там. Но ако имате дебитна карта или пък се налага спешно да платите чрез PayPal, съветваме да посетите клон на банката. Не можем да предоставим кода по електронната поща или в разговор по телефона, тъй като за целта е нужно да ви идентифицираме като притежател на картата. Друга възможност да получите кода е регистрацията за услугите SMS за авторизации с банкови карти или SMStatus, чрез които получавате съобщения за, съответно, всички плащания с картата или движенията по вашите сметки.
Във всички случаи, когато си издавате банкови карти, препоръчваме да си направите регистрация и за друга наша услуга - My Fibank. Чрез нея получавате пълна и безплатна информация за движенията по всички ваши сметки, за плащанията с карти, задължения и минимални вноски по кредитни карти. Услугата е много удобна, а ви позволява и лесно да следите своите финансови операции. В My Fibank бързо ще откриете кода, който PayPal очакват от вас. Той се отразява в рамките на няколко минути в меню “Справки” , “Картови авторизации”. Информацията, която ви е необходима, изглежда по този начин:
Георги Панов 2014-03-05 16:21:54
Значи , това успях да намеря в сайта на paypal и не мога да разбера кой лъже в случая :)
"Why does my withdrawal status show Complete but the money isn’t in my bank account?
A Complete status means we have processed your withdrawal. It still may take your bank several days to make the money available in your bank account."
Customer Support 2014-03-05 17:01:26
Здравейте! Както е описано "може да отнеме няколко дни" до получаването на постъпленията в банката, където е съответната сметка. Това не зависи от системата на банката, а от "пътя", по който средствата стигат до банката. Това се определя от PayPal.
Георги Панов 2014-03-05 14:21:16
Здравейте , вчера около 5-6 часа следобяд , прехвърлянето на средства от paypal към моята карта беше маркирано като "completed" , до какво време мога да очаквам средствата да се появат във моята сметка ?
Customer Support 2014-03-05 16:07:34
Здравейте, г-н Панов! Прехвърлянето на средствата се прави от външна система, до която ние нямаме достъп. Сроковете са уредени от самата система и банката няма пряко отношение. Обикновено се случва до 6 дни. Препоръчваме Ви да проверите сроковете, които са описани от PayPal.
Димитър Петков 2014-02-27 14:47:46
Много Ви Благодаря. Намерих моят "PayPal Code" от менюто което посочихте .
Димитър Петков 2014-02-26 18:37:36
Здравейте, интересува ме мога ли да разбера моят “PayPal Code” след като съм регистрирал дебитната си карта в My Fibank ? И ако може от къде ?
Customer Support 2014-02-27 12:42:58
Здравейте, г-н Петков! Ако услугата My Fibank e била активирана преди да се извърши регистрация на картата в Pay Pal, кодът може да се види от меню „Справки” ->”Картови авторизации". Ако услугата е регистрирана след регистрирането на картата в Pay Pal, този код не може да се види в приложението. Необходимо е да се посети наш офис, за да го получите.
Аз 2014-02-19 17:49:33
А сега за да си възстановя паролата ми иска потребителско име. Не може ли да се направи като в paypal, само си въвеждаш номера на картата.
Customer Support 2014-02-19 18:54:03
Здравейте! Благодарим за препоръките. Можете да ни пишете на my.fibank@fibank.bg със запитване за Вашето потребителско име. Важно е да ни изпратите запитването от е-mail-a, с който сте се регистрирали за услугата. За да си възстановите паролата, ще бъде необходим и Вашият клиентски номер. Ако нямате такъв, ще трябва да посетите наш офис, за да се идентифицирате и да го получите.
Аз 2014-02-19 17:46:36
Няма ли някакъв начин да си възстановя потребителското име или утре ще трябва да ходя пак в офиса. Просто отдавна не бях влизал в профила си и съм го забравил.