Коментари

  1. Говорейки за външния скрипт (който така или иначе в момента не е толкова актуален), би било добре, ако екип на банката го прегледа и просто публикува сигурна негова версия в сайта на самото електронно банкиране. Нещо като workaround за проблеми нерешени в самото електронно банкиране. Прегледът, реално погледнато, не отнема толкова време, доколкото самият аз направих същото, преди да го инсталирам.

  2. Цитат Чичката: "Ами аз лично не мога да твърдя че има кой знае каква разлика. Продъжавам да не мога да пиша на кирилица, Продължавам да не мога да направя превод на контрагент без да създавам такъв.
    Подобренията които са направени си ги бях направил благодарение на http://e-fibank.org и скрипта."

    - Проблемът с кирилицата най-вероятно е в OS на работната станция;
    - Ограничаването на преводи само към предварително регистрирани контрагенти е с цел защита на Вашите пари - повече детайли в хелпа към Къреспонденти за преводи;
    - Използването на външен скрипт не е никак добра идея, предвид риска от допълнителна, неописана функционалност извън чисто дизайнерските подобрения.

    Светослав Молдовански,
    Директор Операции, ПИБ

  3. Иване,
    какво ти харесва повече в потребителския интерфейс на Алианц. На мен примерно ми беше интересно да им видя интерфейса, но представа можах да придобия само от хелп-а за работа с електронното банкиране. Ако не си регистриран няма как да се запознаеш по-отблизо. Няма демо. И това донякъде е нормлано. Но от хелпа, който разгледах, макар и набързо, много малко неща ми харесаха повече.
    Би било наистина хубаво, човек да може да види интерфейса, а и функционалността на 4-5 други банки и така да каже какво още може да се подобри, но уви това ми се струва невъзможно, ако не си клиент на тези банки!

  4. Чичката, щом за теб външен скрипт е достатъчно безопасен (при това след изрично предупреждение на банката) да се ползва върху твоите пари - ползвай си го. Лично аз не го инсталирах и за мен подобренията са много.

  5. Ами аз лично не мога да твърдя че има кой знае каква разлика. Продъжавам да не мога да пиша на кирилица, Продължавам да не мога да направя превод на контрагент без да създавам такъв.
    Подобренията които са направени си ги бях направил благодарение на http://e-fibank.org и скрипта.

  6. Доста добре се е получило интернет банкирането. В сравнение с първоначалната версия е доста по-приятно и функционално. Би било добре обаче екипа работещ върху сайта да наблегне още малко на дизайна му. Бих си позволил в духа на конструктивната критика да изкажа мнение, че интерфейса все още не е съвсем юзър френдли. Моля, погледнете интернет банкирането на Алианц, ако ви остане време между поздравленията. Системата там също е FC, но хората са се постарали доста при потребителския интерфейс. Убеден съм, че разработката на сайта не спира до тук и пожелавам на екипа, занимаващ се с това много успехи!
    Поздравления за първата стъпка..... и всички очакваме новите версии съвсем скоро!

  7. Приярно съм изненадана, че пуснахте новата версия по рано от обявеното! Изключително симпатично е, че се вслушахте в забележките на клиентите си и изтърпяхте на моменти, груби дори личностни нападки.Рядко пиша по блогове, но сега искам и аз да се присъединя към поздравленията-заслужавате ги.

  8. И аз да не остана по-назад от Ирина, <a href="http://vdachev.net/blog/2008/10/31/pib-s-obnoveno-elektrnono-bankirane/" rel="nofollow">споделих впечатленията си</a>.

  9. Поздравления!!!!И аз искам да поздравя целия екип на ПИБ. Много добре свършена работа. Ежедневната работа с виртуалния клон придобива с новия вид на банкирането различни измерения. Чест ви прави, че се вслушвате в мнението на клиентите и така стоически приехте критиките. Поздравления и за блога и за това че дадохте гласност на нас обикновенните банкиращи!Само да не се замаете сега от похвалите!Давайте все така :)

  10. И аз искам да Ви поздравя за добре свършената работа. Само изказвам леко неодобрение от непрекъснато повтарящите се едни и същи отговори на екипа на банката при отбелязване на всеки недостатък и липсата на ангажираност няколко месеца за времето за разработка и отстраняване на недостатъците в старата версия. В момента е направо супер, като че ли всички мнения и препоръки са реализирани. Още веднъж поздравления за успешно свършената работа, в момента е почти "идеално". Сега нека да отбележа три неща, надявам се да отговорите за тях, желателно със срокове за направата им:
    1.Бутоните хелп и изход горе в дясно под Firefox не се чете кирилицата, под експлорер се вижда коректно.
    2.Ако може в "Разглеждане на преводи" да се вижда не само сметката наредител, ами и сметката получател и евентуално името на кореспондента.
    3.Ако може пак там да са сортирани преводите по правилната им последователност, желателно низходяща, т.е. най-новите най-отгоре, просто е неудобно ако имаш много преводи да се налага да ги прочетеш всичките, за да намериш нужното.
    Опа, има и 4:
    4.Ако може от "разглеждане преводи " да може да се направи копие, т.е. нов превод на базата на направен такъв, помня че нещо писахте че е трудно и трябва да се ползват шаблони за копиране, ама все пак ми се иска.

    Това е от мен засега.

    Още веднъж изразявам своята радост, че най-после работи като хората интернет банкирането. Много търпеливо ви изчаках колко месеца беше, 5 ли бяха, не ви напуснах като клиент, макар че си го мислих, дано да е за добро. Надявам се, че с тази версия няма да сложите край на разработките по системата и да я замразите пак така с месеци и/или години в текущото и състояние, а ако има нещо да се действа в малко по-кратки срокове.

    Поздрави.

Коментирай