Уважаеми дами и господа,
Благодарим на всички клиенти, които през последните 3 месеца ни изпращаха своите конструктивни предложения и препоръки за по-доброто, улеснено и клиентски-ориентирано функциониране на Виртуалния банков клон. В момента Първа инвестиционна банка работи активно по интегрирането на Вашите препоръки и очакваме до края на годината осъвременената версия на интернет банкирането да бъде пусната на живо.
С уважение,
Светослав Молдовански
"Оперативен директор"
Customer Support 2012-08-07 16:12:53
Здравейте, Андрей! Наредените документи във Виртуалния клон можете да намерите в секция "Плащания", "Наредени документи". Когато щракнете върху един превод, ще Ви се зареди платежното нареждане. В долния десен ъгъл на прозорчето ще видите иконка за принтиране на документа. Поздрави!
Андрей 2012-08-06 01:30:34
Здравейте! От скоро използвам Вашият
Виртуален клон.
Когато посещавам офис на банката, за да наредя съответната транзакция, Ваш служител ми предоставя копие от попълнените платежни документи, които подписвам в два екземпляра: един, остава за банката, а другият е за мен.
В тази връзка имам един въпрос към Вас:
Как може да се принтират, платежните документи, които попълвам за извършване на банковите транзакции, във Виртуалния клон?
Благодаря Ви предварително!
Customer Support 2012-01-25 11:28:22
Зддравейте, Камен, Ще отстраним тези малки недостатъци. Благодарим Ви за ценните коментари и за търпението! :-) Поздрави от целия ни екип!
Камен 2012-01-25 11:26:03
Здравейте,
Сега се опитах да активирам 3D/VbV на Visa Classic под Internet Explorer 9 (32 битов на Windows 7 Ultimate x64). Страницата за въвеждане на номер на карта (10 ст. потвърждение) упорито твърдеше, че съм въвел грешен номер.
Интересното е, че само копирах и поставих същия този номер от IE9 във Firefox 9 и изведнъж стана валиден.
Звъннах на номера даден за поддръжка, за да докладвам за бъгчето и ми зададоха въпрос „Дали не съм ползвал IE 5“ - ПЕТ! Интересно дали някой е успял да подкара IE5 под 64 битов Windows 7?
Моля, проверете!
Елдар 2012-01-23 12:08:27
Здравейте,
Може ли за електронно банкиране със сметка във ПИБ, да бъде използван електронен подпис, издаден в чужда държава ?
БГ 2012-01-21 20:00:47
Привет,
Имам следния въпрос... Сметката по кредитна карта Виза в интернет банкирането показва разполагаема наличност Х лева... При плащане с картата получавам СМС, в който разполагаемата наличност не е Х минус покупката, а е У лева...
Обикновено У е Х минус покупката минус разни блокирани суми (при кола под наем да речем)... Изключително объркващо е и аз реално не знам колко пари имам по кредитната карта, които да ползвам... А подозирам, че ако опитам плащане за сумата, която интернет банкирането показва транзакцията няма да мине...
Въпреки, че плащам за СМС известявания голяма ползва в този случай няма... Няма ли начин СМС известяване да се получава, когато парите се върнат в сметката, тоест когато търговецът ги отблокира?
Или някакъв друг начин да знам в реално време колко пари имам налични?
Благодаря!
Customer Support 2012-01-21 16:50:55
Здравейте, Светослав, За съжаление към този момент Google Checkout за търговци (като част от Google Wallet) може да се използва единствено от ЮЛ в САЩ и Великобритания. В тези страни се използват и този тип реквизити. Повече по този въпрос можете да прочетете във FAQ секцията за Google Wallet. Надяваме се, че сме били полезни, и съжаляваме, че не можете да използвате тази възможност. Поздрави и успешен ден!
Светослав 2012-01-20 19:40:44
На скоро се присъединих към новата фънкция на Google , Google Check out. За да завърша регистрацията си там са ми необходими "sort code" и "account number" възожно ли е да ми помогнете да разбера каде мога да ги намеря?
Customer Support 2012-01-03 18:29:45
Здравейте, г-н Ботев, Срокът, за който средствата се получават по картата, зависи от PayPal, обслужващите ги банки и картовите организации. Когато получим информация за тази операция, ни е необходим един работен ден, за да я обработим, така че да можете да разполагате със средствата. Обичайно цялата операция отнема 5 работни дни, но може да стане и по-бързо, и по-бавно. Препоръчваме Ви нашата безплатна информационна услуга "Моята Fibank". Тя е особено полезна при плащания с карти, тъй като можете да ги следите и от домашния си компютър. Лек и успешен ден!
Antoni Botev 2012-01-03 17:59:46
Здравейте,
На 28 декември изтеглих пари от PayPal акаунта към кредитната ми карта VISA. Тя е блокирана от известно време, защото забавих месечната вноска. От "контакт центъра" ми казаха, че такава информация не мога да получа по телефона, а преди малко в клон на банката ми отговориха, че парите още не са преведени. Кога да очаквам парите и колко е срока за такива тегления, защото мейла който получих от PayPal беше:
"We received your request to transfer money to your card. It usually takes 2-3 business days to complete a transfer.
Thanks,
PayPal"
Благодаря ви