Уважаеми дами и господа,
Благодарим на всички клиенти, които през последните 3 месеца ни изпращаха своите конструктивни предложения и препоръки за по-доброто, улеснено и клиентски-ориентирано функциониране на Виртуалния банков клон. В момента Първа инвестиционна банка работи активно по интегрирането на Вашите препоръки и очакваме до края на годината осъвременената версия на интернет банкирането да бъде пусната на живо.
С уважение,
Светослав Молдовански
"Оперативен директор"
Валентин 2017-11-24 22:44:12
1 . На какво се дължи забавянето над 48 часа на валутен превод в GBP с "експресно" онлайн банкиране към английска банка и то в работни дни ?
2. На какво се дължи грешката при покупка от английски онлайн търговец и блокиране на сумата от карта ВИЗА за седмица при "успешна" за Вас и неуспешна за търговеца транзакция ?
admin 2017-11-28 10:38:27
Здравейте! Във връзка с онлайн банкирането, моля, изпратете въпроса на my.fibank@fibank.bg Ще ни бъдат необходими Вашите три имена, ЕГН и e-mail, с който сте регистрирали Вашия профил в Моята Fibank, за да бъде направена справка и колегите от е-банкиране да Ви съдействат.
Иван 2014-04-15 14:07:29
Здравейте, изглежда имам проблем с токена, пробвах няколко пъти да закрия една сметка и всеки път ми даваше грешка: "Невалидна парола. За парола въведете слято ПИНт на TOKEN и еднократна парола, генерирана от него. При 5 неуспешни опита, устройството ще бъде блокирано."
После опитах да открия нова сметка, и там получих грешка. Въвеждам всичко правилно, но получавам само грешки. Възможно ли вече той да е блокиран? И какъв е реда за оправянето на проблема?
Иван 2014-04-15 14:32:19
Здравейте отново, проблемът изчезна (не знам дали има нещо направено от вас по услугите), и вече си наредих сметките безпроблемно. Благодаря!
Customer Support 2014-04-15 15:03:41
Здравейте! Проблемът беше общ и продължи около 7 минути. Вече е отстранен и можете да опитате отново. Извиняваме се за причиненото неудобство.
Андреан Милкотев 2013-04-07 18:01:54
Как или къде мога да разбера клиентският си номер,защото успях да си блокирам акаунта в ''Моята Fibank'' без да ходя до клон на банката понеже съм извън страната?
Customer Support 2013-04-09 09:31:39
Добро утро, г-н Милкотев! Клиентския си номер можете да разберете от документи, издавани от банката - платежно нареждане например. Другата възможност е да посетите лично клон на банката при първа възможност. Оставаме насреща, ако можем да помогнем с още нещо. Поздрави и приятен ден!
Ижвайло 2013-04-01 21:42:45
Здравейте,
може ли да ми кажете каква е таксата за превод на сума до 350 GBP до сметка с IBAN в Англия
Благодаря
Customer Support 2013-04-02 08:32:44
Здравейте, Ивайло. За суми до 500 евро (както и във Вашия случай) таксата е 2 евро и 10 евро за SWIFT съобщение - общо 12 евро. Поздрави и приятен ден!
К. Пеева 2013-03-26 15:49:06
Да, оказа се, че това е настройка за отдавна несъществуваща карта. Благодаря за напомнянето, аз съм останала с впечатление, че тези функции са автоматично регулиращи се...