Уважаеми дами и господа,

Благодарим на всички клиенти, които през последните 3 месеца ни изпращаха своите конструктивни предложения и препоръки за по-доброто, улеснено и клиентски-ориентирано функциониране на Виртуалния банков клон. В момента Първа инвестиционна банка работи активно по интегрирането на Вашите препоръки и очакваме до края на годината осъвременената версия на интернет банкирането да бъде пусната на живо.

С уважение,

Светослав Молдовански

"Оперативен директор"

Коментари

  1. Здравейте,

    Имам проблем - купих си електронен подпис от вас, като същевременно имам и сертификат по индивидуална политика към ПИБ. Когато се опитам да се логна, след като съм въвел паролата за УЕП и всички сертификати са инсталирани и работят, системата ми казва, че нямам валиден SSL сертификат. Дали трябва от банката да кажат на системата, да използва вече УЕП или проблемът е някъде другаде?

    Благодаря предварително

    Даниел

    1. Здравейте. За да можете да подмените Вашия сертфикат за работа в интернет клона, следва той да изтече и системата да го премахне автоматично или наш оператор да го премахне ръчно, ако е преиздаден/подменен с друг преждевременно от Вас. Сертфикатът вече е премахнат, като можете да се логнете и системата ще Ви предложи да регистрирате нов сертификат. Успешен ден!

  2. Здравейте. В e-fibank.bg в раздел "Картови авторизации", за кредитната ми карта, картовите авторизации които са само за блокиране на суми се отбелязват като "Плащане на POS". Дали ще е възможно по някакъв начин да се показва, че това не е реално плащане, защото се получава объркване когато се правят предварителни резервации в някой online системи, изглежда все едно е извършено двойно плащане. Разликата между тях и истинските плащания, се разбира едва при осчетоводяване, което закъснява с няколко дни. Освен това и при освобождаване на сумата няма известие.
    Поздрави, Валентин.

    1. Здравейте. За момента няма подобна възможност.

  3. Благодаря Ви за приятната изненада, откровено казано не очаквах. Що се отнася до мен, става въпрос за справките 'Извлечения->Отчет по сметка'. Идеята е движението по сметка без много зор да може да бъде експортирано и импортирано в програма. Към момента се налага ръчна обработка, която е трудоемка и рискована. Би било чудесно, ако можете да добавите и някакъв еднозначен номер/ключ към всяка транзакция, за надеждна защита срещу повторно импортиране на едни и същи данни.

  4. Привет отново, Станислав, Имаме малко повече новини по отношение на Вашето предложение. Имаме възможност да добавим експорт в CSV формат за справките в My Fibank, но не и за услугите. И ще вземем предвид тази идея при следващото обновяване на приложението. Хубав и спорен ден! :-)

  5. Привет, Ники, Подготвяме стартирането на мобилния сайт за дистанционно банкиране, а системата, която пренасочва посетителите към стандартния или мобилния сайт, е интерпретирала погрешно Вашия браузър. Направихме нужните корекции, за да избегнем този проблем. Благодарим Ви, че ни обърнахте внимание. Лек и спорен ден! :-)

  6. Здравейте отново, Станислав, Ще проучим възможността да добавим функционалността, за която говорите, и ще се свържем отново с Вас, когато разполагаме с повече информация. Благодарим Ви!

  7. От днес при влизане на https://e-fibank.bg ми се отваря страница за мобилно банкиране.. Нямам идея как да достъпя стандартната версия.
    Благодаря..

  8. Или за да избегнем голямата дискусия за всички полу-експорти, както в по-горния коментар помолих, просто направете и един CSV експорт в MyFibank. Става ли? Към момента просто ми трошите много време с експорта и това ме мотивира да ви пълня форума.

Коментирай