Уважаеми дами и господа,
Благодарим на всички клиенти, които през последните 3 месеца ни изпращаха своите конструктивни предложения и препоръки за по-доброто, улеснено и клиентски-ориентирано функциониране на Виртуалния банков клон. В момента Първа инвестиционна банка работи активно по интегрирането на Вашите препоръки и очакваме до края на годината осъвременената версия на интернет банкирането да бъде пусната на живо.
С уважение,
Светослав Молдовански
"Оперативен директор"
Даниел Комбаков 2011-10-01 08:15:17
Здравейте,
Имам проблем - купих си електронен подпис от вас, като същевременно имам и сертификат по индивидуална политика към ПИБ. Когато се опитам да се логна, след като съм въвел паролата за УЕП и всички сертификати са инсталирани и работят, системата ми казва, че нямам валиден SSL сертификат. Дали трябва от банката да кажат на системата, да използва вече УЕП или проблемът е някъде другаде?
Благодаря предварително
Даниел
Customer Support 2011-10-03 12:44:38
Здравейте. За да можете да подмените Вашия сертфикат за работа в интернет клона, следва той да изтече и системата да го премахне автоматично или наш оператор да го премахне ръчно, ако е преиздаден/подменен с друг преждевременно от Вас. Сертфикатът вече е премахнат, като можете да се логнете и системата ще Ви предложи да регистрирате нов сертификат. Успешен ден!
Валентин 2011-09-26 12:06:08
Здравейте. В e-fibank.bg в раздел "Картови авторизации", за кредитната ми карта, картовите авторизации които са само за блокиране на суми се отбелязват като "Плащане на POS". Дали ще е възможно по някакъв начин да се показва, че това не е реално плащане, защото се получава объркване когато се правят предварителни резервации в някой online системи, изглежда все едно е извършено двойно плащане. Разликата между тях и истинските плащания, се разбира едва при осчетоводяване, което закъснява с няколко дни. Освен това и при освобождаване на сумата няма известие.
Поздрави, Валентин.
Customer Support 2011-09-28 14:31:10
Здравейте. За момента няма подобна възможност.
Станислав 2011-02-03 14:36:13
Благодаря Ви за приятната изненада, откровено казано не очаквах. Що се отнася до мен, става въпрос за справките 'Извлечения->Отчет по сметка'. Идеята е движението по сметка без много зор да може да бъде експортирано и импортирано в програма. Към момента се налага ръчна обработка, която е трудоемка и рискована. Би било чудесно, ако можете да добавите и някакъв еднозначен номер/ключ към всяка транзакция, за надеждна защита срещу повторно импортиране на едни и същи данни.
Customer Support 2011-02-03 13:39:15
Привет отново, Станислав, Имаме малко повече новини по отношение на Вашето предложение. Имаме възможност да добавим експорт в CSV формат за справките в My Fibank, но не и за услугите. И ще вземем предвид тази идея при следващото обновяване на приложението. Хубав и спорен ден! :-)
Customer Support 2011-02-01 17:40:30
Привет, Ники, Подготвяме стартирането на мобилния сайт за дистанционно банкиране, а системата, която пренасочва посетителите към стандартния или мобилния сайт, е интерпретирала погрешно Вашия браузър. Направихме нужните корекции, за да избегнем този проблем. Благодарим Ви, че ни обърнахте внимание. Лек и спорен ден! :-)
Customer Support 2011-02-01 17:33:11
Здравейте отново, Станислав, Ще проучим възможността да добавим функционалността, за която говорите, и ще се свържем отново с Вас, когато разполагаме с повече информация. Благодарим Ви!
Ники 2011-02-01 09:38:03
От днес при влизане на https://e-fibank.bg ми се отваря страница за мобилно банкиране.. Нямам идея как да достъпя стандартната версия.
Благодаря..
Станислав 2011-01-29 18:11:28
Или за да избегнем голямата дискусия за всички полу-експорти, както в по-горния коментар помолих, просто направете и един CSV експорт в MyFibank. Става ли? Към момента просто ми трошите много време с експорта и това ме мотивира да ви пълня форума.