Уважаеми дами и господа,

Благодарим на всички клиенти, които през последните 3 месеца ни изпращаха своите конструктивни предложения и препоръки за по-доброто, улеснено и клиентски-ориентирано функциониране на Виртуалния банков клон. В момента Първа инвестиционна банка работи активно по интегрирането на Вашите препоръки и очакваме до края на годината осъвременената версия на интернет банкирането да бъде пусната на живо.

С уважение,

Светослав Молдовански

"Оперативен директор"

Коментари

  1. Здравейте,
    Какво значи това:
    чл.4 Водене на банкови сметки в национална и чуждестранна валута, открити в Виртуален банков клон и електронни извлечения по тях - 6 лв./месечно.
    Текста е от промяна на таксите от 25.03.2013г.
    чл.4 Водене на банкови сметки в национална и чуждестранна валута, открити в Виртуален банков клон и електронни извлечения по тях - 0.60 лв./месечно.
    Текста е от до сега действуващата тарифа.
    Е въпроса е какъв е този пладнешки обир 10 пъти увеличение на една такса. Коригирайте се докато е време един път 6 лв може и да вземете втори няма и ще ме загубите като клиент.

    1. Здравейте, г-н Симеонов! Първата такса, която цитирате, се отнася за клиентите юридически лица. Тя е 6 лв. на месец и не е променяна. При промяна в таксите е удебелен текстът в колонката с таксите. Втората такса се отнася за клиентите физически лица. Тя е 0.60 лв. С актуалната тарифа можете да се запознаете тук.

  2. Здравейте, защо всеки месец получавам на мейла си автоматично писмо от MyFiBank, което би трябвало да ме уведомява за налични извлечения по кредитни карти и всеки път то гласи, че нямам такива, а всъщност имам - ползвам картата доста интензивно. Само че трябва да се логна собственоръчно в системата, за да ги видя...

    1. Здравейте, г-жо Пеева! Възможно е отчетите, които получавате, да не са за картата, която използвате. Можете да проверите извлеченията на кои карти получавате по имейл от "Моята Fibank" в меню "Услуги" и след това "Извлечения по e-mail за кредитни карти". Там ще видите за кои карти е активна услугата. Пишете ни отново, когато направите справката, за да видим с какво още можем да помогнем. Поздрави и приятен ден!

  3. Здравейте, как и къде мога да видя какви такси се удържат по сметките в e-fibank? Нямам предвид такси, които се удържат при превод, а такива, които се удържат от сметка след направен превод към нея. Пример - правя вътрешнобанков превод от моя сметка на сметката на жена ми - превеждам 200 лв през моя акаунт в банкирането, преводът минава, излизам от системата и влизам с акаунта на жена ми - там има 199,90 лв - има удържана такса, която не виждам за какво е и с каква стойност е, понеже е възможно да е имало някаква наличност в сметката. Миналата седмица пак имах подобен случай - виждам, че има налична някаква сума, а при теглене от каса на банката, се указва, че сумата е по-малка?!

    1. Здравейте, Иван! Начислените такси от страна на банката можете да видите в "Отчети по сметки". Те не се вземат от сумата на превода, т.е. ако преведете 200 лв. по сметка на друг клиент на банката, получателят ще получи 200 лв. Обяснение на разликата би било например превалуриране при превод от сметка в евро или щатски долари по сметка в лева.

  4. Здравейте и благодаря за отговора, но не съм сменяла доставчика си и IP адреса ми е статичен ,банкирам от 4-5 години от този IP адрес.На запитване във виртуалния клон ме посъветваха да декларирам в банката, че не желая активен контрол на IP адреса си.Това не намалява ли сигурността при банкирането?

    1. Това е една от допълнителните мерки за сигурност. Когато клиент желае да банкира от компютър или друго устройство с динамично IP, е необходимо да се попълни декларацията за отказване от този контрол по IP адрес. Разбира се, нашата препоръка е да не се отказвате от тази защита, но да се свържете с доставчика си на интернет, за да проверите дали компанията междувременно не е променила политиката си за предоставяне на статични IP адреси на своите клиенти. Поздрави от нашия екип!

  5. Здравейте,последните месеци имам проблем с интернет банкиране,влизам чрез токен устройство във виртуалния клон и след около минута ми се появява съобщение,че сесията ми е изтекла и IP адреса ми е невалиден.Това ограничение не ми позволява да извършвам даже проверка на сметките си,а да извършвам плащания е невъзможно.Имам токен от м.април ,преди това бях със сертификат и извършвах всички разплащания чрез виртуалния клон.Как да процедирам така,че да имам достатъчно време и да мога да извършвам необходимите ми трансфери и разплащания през виртуалния клон на ПИБ?

    1. Здравейте, г-жо Георгиева. По всяка вероятност причината за по-кратката сесия е динамично IP. Молим да се свържете със своя интернет доставчик. Ако банкирате от друго устройство, наблюдавате ли подобен ефект? Поздрави!

Коментирай