Уважаеми дами и господа,
Благодарим на всички клиенти, които през последните 3 месеца ни изпращаха своите конструктивни предложения и препоръки за по-доброто, улеснено и клиентски-ориентирано функциониране на Виртуалния банков клон. В момента Първа инвестиционна банка работи активно по интегрирането на Вашите препоръки и очакваме до края на годината осъвременената версия на интернет банкирането да бъде пусната на живо.
С уважение,
Светослав Молдовански
"Оперативен директор"
Customer Support 2012-12-03 11:07:12
Здравейте, г-н Цветков! Към този момент не планираме да предлагаме виртуални кредитни карти. Издаваните от Fibank кредитни карти са защитени от технологията "Чип и ПИН" и с тях пълноценно можете да плащате и в търговската мрежа, и в интернет, без да страдате от неудобството да имате различни карти. Услугите Verified by Visa и MasterCard SecureCode пък се грижат за Вашата сигурност, докато плащате в интернет. Повече за тях можете да прочетете пак в нашия блог. За допълнителна сигурност препоръчваме и услугата "SMS за авторизации с карти", с която на мобилния си телефон получавате съобщение в момента, в който с Вашата карта се извърши плащане. В блога ни можете да следите за всички новости, с които искаме да улесним своите клиенти. С пожелания за приятен ден, Поздрави от екипа на Fibank!
Страхил Цветков 2012-12-02 23:40:46
Кога ще има услугата :" Виртуална кредитна карта " ,много банки отдавна я имат ,а тя е най-сигурното средство за разплащане в Интернет? Кога също така на банкоматите ще е възможно да се внасят пари по сметка а и за заплащане на услуги ? Клиент съм на Вашата банка и съм доволен от обслужването, но смятам че банката изостава в тези две доста перспективни услуги ,много банки даже ДСК вече ги има . Надявам се, че бързо ще успеете да запълните тези празноти в обслужването на клиентите си . С уважение Страхил Цветков
Customer Support 2012-10-23 16:02:45
Здравейте, Надя! Бихте ли уточнили за какъв тип превод става въпрос? Валутен от чужбина или междубанков в България? За успешен превод обичайно са необходими IBAN (номер на сметка) и BIC на банката на получателя на превода (FINVBGSF в случая с Fibank). Оставаме на Ваше разположение.
nadq 2012-10-22 00:25:32
dobyr ve4er syvsem skoro se opitaha da mi prevedat pari po smetkata i v bankata sa kazali 4e nqkakyv kot trqbvalo.bil vlqzal vyv sila predi nqkolko meseca ?
Customer Support 2012-08-31 14:21:34
Здравейте, Силвия! Разбира се, заповядайте в най-удобния за Вас наш клон, за да Ви издадем копие на този документ. Таксата за тази услуга е 1 евро на страница. Успешен ден!
Силвия 2012-08-30 21:25:50
Добър вечер! изгубила съм платежно нареждане за 2010г извършено в Пловдив което е доста важно. Въпроса ми е мога ли да изкарам копие?
Предварително благодаря !
Customer Support 2012-08-27 10:15:49
Здравейте, Ивайло! Към този момент "3D Сигурност на карти" и "Плащания на абонатни сметки" са достъпни единствено в "Моята Fibank". Ще Ви държим в течение на развитието и на двата продукта. Благодарим Ви за коментара! :) Поздрави и приятен ден!
Ивайло 2012-08-27 08:09:04
Здравйте,
планира ли се добавяне на „3D Сигурност на карти” в e-fibank както и плашане на битови сметки. Наличието на 2 саита my.fibank и e-fibank е доста объркващо. Ако е въпрос на сигурност втория има сертификат или токен.
Лек ден
Ивайло
Мария Стефанова 2012-08-09 16:04:08
Здравейте! Може ли да се заяви интернет банкиране от Виена ?
Customer Support 2012-08-10 16:05:27
Здравейте, г-жо Стефанова! Регистрация за услугата можете да направите лично в клон на Fibank. Не е възможно това да стане от друга държава. Поздрави! Екипът на Fibank