Уважаеми дами и господа,

Благодарим на всички клиенти, които през последните 3 месеца ни изпращаха своите конструктивни предложения и препоръки за по-доброто, улеснено и клиентски-ориентирано функциониране на Виртуалния банков клон. В момента Първа инвестиционна банка работи активно по интегрирането на Вашите препоръки и очакваме до края на годината осъвременената версия на интернет банкирането да бъде пусната на живо.

С уважение,

Светослав Молдовански

"Оперативен директор"

Коментари

  1. Здравейте, Андрей! Наредените документи във Виртуалния клон можете да намерите в секция "Плащания", "Наредени документи". Когато щракнете върху един превод, ще Ви се зареди платежното нареждане. В долния десен ъгъл на прозорчето ще видите иконка за принтиране на документа. Поздрави!

  2. Здравейте! От скоро използвам Вашият
    Виртуален клон.
    Когато посещавам офис на банката, за да наредя съответната транзакция, Ваш служител ми предоставя копие от попълнените платежни документи, които подписвам в два екземпляра: един, остава за банката, а другият е за мен.
    В тази връзка имам един въпрос към Вас:
    Как може да се принтират, платежните документи, които попълвам за извършване на банковите транзакции, във Виртуалния клон?
    Благодаря Ви предварително!

  3. Зддравейте, Камен, Ще отстраним тези малки недостатъци. Благодарим Ви за ценните коментари и за търпението! :-) Поздрави от целия ни екип!

  4. Здравейте,

    Сега се опитах да активирам 3D/VbV на Visa Classic под Internet Explorer 9 (32 битов на Windows 7 Ultimate x64). Страницата за въвеждане на номер на карта (10 ст. потвърждение) упорито твърдеше, че съм въвел грешен номер.

    Интересното е, че само копирах и поставих същия този номер от IE9 във Firefox 9 и изведнъж стана валиден.

    Звъннах на номера даден за поддръжка, за да докладвам за бъгчето и ми зададоха въпрос „Дали не съм ползвал IE 5“ - ПЕТ! Интересно дали някой е успял да подкара IE5 под 64 битов Windows 7?

    Моля, проверете!

  5. Здравейте,

    Може ли за електронно банкиране със сметка във ПИБ, да бъде използван електронен подпис, издаден в чужда държава ?

  6. Привет,

    Имам следния въпрос... Сметката по кредитна карта Виза в интернет банкирането показва разполагаема наличност Х лева... При плащане с картата получавам СМС, в който разполагаемата наличност не е Х минус покупката, а е У лева...

    Обикновено У е Х минус покупката минус разни блокирани суми (при кола под наем да речем)... Изключително объркващо е и аз реално не знам колко пари имам по кредитната карта, които да ползвам... А подозирам, че ако опитам плащане за сумата, която интернет банкирането показва транзакцията няма да мине...

    Въпреки, че плащам за СМС известявания голяма ползва в този случай няма... Няма ли начин СМС известяване да се получава, когато парите се върнат в сметката, тоест когато търговецът ги отблокира?

    Или някакъв друг начин да знам в реално време колко пари имам налични?

    Благодаря!

  7. Здравейте, Светослав, За съжаление към този момент Google Checkout за търговци (като част от Google Wallet) може да се използва единствено от ЮЛ в САЩ и Великобритания. В тези страни се използват и този тип реквизити. Повече по този въпрос можете да прочетете във FAQ секцията за Google Wallet. Надяваме се, че сме били полезни, и съжаляваме, че не можете да използвате тази възможност. Поздрави и успешен ден!

  8. На скоро се присъединих към новата фънкция на Google , Google Check out. За да завърша регистрацията си там са ми необходими "sort code" и "account number" възожно ли е да ми помогнете да разбера каде мога да ги намеря?

  9. Здравейте, г-н Ботев, Срокът, за който средствата се получават по картата, зависи от PayPal, обслужващите ги банки и картовите организации. Когато получим информация за тази операция, ни е необходим един работен ден, за да я обработим, така че да можете да разполагате със средствата. Обичайно цялата операция отнема 5 работни дни, но може да стане и по-бързо, и по-бавно. Препоръчваме Ви нашата безплатна информационна услуга "Моята Fibank". Тя е особено полезна при плащания с карти, тъй като можете да ги следите и от домашния си компютър. Лек и успешен ден!

  10. Здравейте,

    На 28 декември изтеглих пари от PayPal акаунта към кредитната ми карта VISA. Тя е блокирана от известно време, защото забавих месечната вноска. От "контакт центъра" ми казаха, че такава информация не мога да получа по телефона, а преди малко в клон на банката ми отговориха, че парите още не са преведени. Кога да очаквам парите и колко е срока за такива тегления, защото мейла който получих от PayPal беше:

    "We received your request to transfer money to your card. It usually takes 2-3 business days to complete a transfer.

    Thanks,

    PayPal"

    Благодаря ви

Коментирай