„Safari can’t open the page” и Виртуалният клон на Fibank
Иван Ралчев - 2013-01-11
Моята Fibank / Иван Ралчев - 2013-04-11
Не ни е чужд изразът „There is an app for that”. Смартфоните бързо заеха важно място в личния и професионалния ни живот. Те вече не само ни свързват със света, но ни улесняват и в много ежедневни ситуации – от проверката на времето до нареждането на превод, докато сме седнали в таксито или четем вестник в кафенето. Всъщност нашият ...
Моята Fibank / Иван Ралчев - 2012-12-27
С навлизането на новите технологии все по-често се срещат словосъчетанията „мобилно банкиране” и „мобилни плащания”. Но какво всъщност представляват двете и има ли разлика между тях? С „мобилното банкиране” Вашата банка е винаги с Вас. Чрез мобилния си телефон и без да посещавате клон на банката можете да проверите наличността по ...
Моята Fibank / Иван Ралчев - 2012-10-01
„Моята Fibank” вече не е само система за електронни справки. В нея можете да регистрирате абонатни сметки, например за телефон, вода, парно, ток, телевизия и пр. С няколко клика от всяко устройство с достъп до интернет можете да платите всички сметки, без да се редите на опашки. Избирате сметките, които искате да платите, след това и ...
Моята Fibank / Иван Ралчев - 2012-07-10
Превеждате ли често пари по една и съща сметка чрез Виртуалния клон на Fibank? Например за наем или пък по депозит? Ако отговорът на този въпрос е „да”, значи т.нар. макети във Виртуалния клон са точно за Вас. Макетите всъщност съдържат цялата необходима информация за извършването на конкретен превод – име на получателя, IBAN на ...
Анализи, Моята Fibank / Христо Христов - 2012-05-02
Ако пътувате често или ежедневието Ви е динамично и нямате възможност да отделите време да посетите банков салон, услугата ”Телефонно банкиране” на Fibank (Първа инвестиционна банка) Ви предлага още един начин да правите това дистанционно, като нареждате преводи и получавате справки по телефона. С един разговор на *bank (*2265) и 0700 19 ...
Моята Fibank / Иван Ралчев - 2012-04-05
Електронният подпис по индивидуална политика на ПИБ е един от методите за идентификация във Виртуалния клон. Заради спецификата си той е с ограничена функционалност и го препоръчваме единствено на клиентите, които желаят да извършват само операции между собствени сметки в банката. Този подпис се подновява всяка година и е необходимо да ...
Моята Fibank / Иван Ралчев - 2012-02-24
Моята Fibank е услуга за електронни справки и е един от начините да направим банкирането Ви приятно и удобно. На адрес my.fibank.bg от всеки компютър с достъп до интернет можете да следите наличностите и движенията по своите сметки, плащанията с дебитни и кредитни карти, салда по сметки и др. Услугата съвсем скоро подслони и още една ...
Моята Fibank / Иван Ралчев - 2011-10-28
Винаги, когато се отправяте на път или за известен период от време няма да имате възможност да посещавате клон на своята банка, е добре да имате предвид начините, по които можете да проверявате състоянието на сметките и трансакциите, които правите. Традиционният начин е това да направи вместо Вас упълномощено лице. За да е възможно ...
Анализи, Моята Fibank / Христо Христов - 2011-09-07
В периода 1 юни – 7 юли 2011 г. проведохме онлайн допитване сред посетителите на нашия сайт и в страницата на Виртуалния клон. Помолихме за участие и във Facebook и Twitter. Така в изследването се включиха 868 души. Основната цел на проведеното изследване бе да се определи отношението и нагласата на потребителите към използването на ...
Анализи, Моята Fibank / Христо Христов - 2011-08-23
Интернет коренно промени живота на всички. Океанът от информация, който ни залива, поглъща всеки, докоснал се до мишката. Разнообразните познания, които придобиваме, обаче не са единствената магнетична сила, привличаща потребителите. Според данни от изследване, проведено от агенция Алфарисърч през първата половина на 2011 г., 43 % от ...