Няколко съвета от Вашата банка за следващото Ви пътуване
Иван Ралчев - 2013-04-24
Моята Fibank / Иван Ралчев - 2013-04-11
Не ни е чужд изразът „There is an app for that”. Смартфоните бързо заеха важно място в личния и професионалния ни живот. Те вече не само ни свързват със света, но ни улесняват и в много ежедневни ситуации – от проверката на времето до нареждането на превод, докато сме седнали в таксито или четем вестник в кафенето. Всъщност нашият ...
Моята Fibank / Иван Ралчев - 2013-01-08
Ето така изглежда Токенът - малко устройство с бутон, което генерира еднократни пароли. Той е Вашият ключ към пълните възможности на Виртуалния клон на Fibank – с него можете да нареждате преводи, да откривате сметки и пр. Удобството му е, че не е необходимо да го инсталирате на компютъра си, за да работите с него. Така можете да ...
Моята Fibank / Иван Ралчев - 2012-12-27
С навлизането на новите технологии все по-често се срещат словосъчетанията „мобилно банкиране” и „мобилни плащания”. Но какво всъщност представляват двете и има ли разлика между тях? С „мобилното банкиране” Вашата банка е винаги с Вас. Чрез мобилния си телефон и без да посещавате клон на банката можете да проверите наличността по ...
Моята Fibank / Иван Ралчев - 2012-10-01
„Моята Fibank” вече не е само система за електронни справки. В нея можете да регистрирате абонатни сметки, например за телефон, вода, парно, ток, телевизия и пр. С няколко клика от всяко устройство с достъп до интернет можете да платите всички сметки, без да се редите на опашки. Избирате сметките, които искате да платите, след това и ...
Моята Fibank / Иван Ралчев - 2012-07-10
Превеждате ли често пари по една и съща сметка чрез Виртуалния клон на Fibank? Например за наем или пък по депозит? Ако отговорът на този въпрос е „да”, значи т.нар. макети във Виртуалния клон са точно за Вас. Макетите всъщност съдържат цялата необходима информация за извършването на конкретен превод – име на получателя, IBAN на ...
Анализи, Моята Fibank / Христо Христов - 2012-05-02
Ако пътувате често или ежедневието Ви е динамично и нямате възможност да отделите време да посетите банков салон, услугата ”Телефонно банкиране” на Fibank (Първа инвестиционна банка) Ви предлага още един начин да правите това дистанционно, като нареждате преводи и получавате справки по телефона. С един разговор на *bank (*2265) и 0700 19 ...
Моята Fibank / Иван Ралчев - 2012-04-05
Електронният подпис по индивидуална политика на ПИБ е един от методите за идентификация във Виртуалния клон. Заради спецификата си той е с ограничена функционалност и го препоръчваме единствено на клиентите, които желаят да извършват само операции между собствени сметки в банката. Този подпис се подновява всяка година и е необходимо да ...
Моята Fibank / Иван Ралчев - 2012-02-24
Моята Fibank е услуга за електронни справки и е един от начините да направим банкирането Ви приятно и удобно. На адрес my.fibank.bg от всеки компютър с достъп до интернет можете да следите наличностите и движенията по своите сметки, плащанията с дебитни и кредитни карти, салда по сметки и др. Услугата съвсем скоро подслони и още една ...
Моята Fibank / Иван Ралчев - 2011-10-28
Винаги, когато се отправяте на път или за известен период от време няма да имате възможност да посещавате клон на своята банка, е добре да имате предвид начините, по които можете да проверявате състоянието на сметките и трансакциите, които правите. Традиционният начин е това да направи вместо Вас упълномощено лице. За да е възможно ...
Анализи, Моята Fibank / Христо Христов - 2011-09-07
В периода 1 юни – 7 юли 2011 г. проведохме онлайн допитване сред посетителите на нашия сайт и в страницата на Виртуалния клон. Помолихме за участие и във Facebook и Twitter. Така в изследването се включиха 868 души. Основната цел на проведеното изследване бе да се определи отношението и нагласата на потребителите към използването на ...