Моята Fibank

Вече имаме мобилно приложение – Fibank за iPhone, iPod touch, iPad

Моята Fibank / Иван Ралчев - 2013-04-11

Вече имаме мобилно приложение – Fibank за iPhone, iPod touch, iPad

Не ни е чужд изразът „There is an app for that”. Смартфоните бързо заеха важно място в личния и професионалния ни живот. Те вече не само ни свързват със света, но ни улесняват и в много ежедневни ситуации – от проверката на времето до нареждането на превод, докато сме седнали в таксито или четем вестник в кафенето. Всъщност нашият ...

Мобилно банкиране, мобилни плащания и разликата между двете

Моята Fibank / Иван Ралчев - 2012-12-27

Мобилно банкиране, мобилни плащания и разликата между двете

С навлизането на новите технологии все по-често се срещат словосъчетанията „мобилно банкиране” и „мобилни плащания”. Но какво всъщност представляват двете и има ли разлика между тях? С „мобилното банкиране” Вашата банка е винаги с Вас. Чрез мобилния си телефон и без да посещавате клон на банката можете да проверите наличността по ...

Как „Моята Fibank” може да Ви изпраща имейл при ново задължение по регистрирана сметка

Моята Fibank / Иван Ралчев - 2012-10-01

Как „Моята Fibank” може да Ви изпраща имейл при ново задължение по регистрирана сметка

„Моята Fibank” вече не е само система за електронни справки. В нея можете да регистрирате абонатни сметки, например за телефон, вода, парно, ток, телевизия и пр. С няколко клика от всяко устройство с достъп до интернет можете да платите всички сметки, без да се редите на опашки. Избирате сметките, които искате да платите, след това и ...

Макетите – една много полезна функция на Виртуалния клон на Fibank

Моята Fibank / Иван Ралчев - 2012-07-10

Макетите – една много полезна функция на Виртуалния клон на Fibank

Превеждате ли често пари по една и съща сметка чрез Виртуалния клон на Fibank? Например за наем или пък по депозит? Ако отговорът на този въпрос е „да”, значи т.нар. макети във Виртуалния клон са точно за Вас. Макетите всъщност съдържат цялата необходима информация за извършването на конкретен превод – име на получателя, IBAN на ...

Нагласи и използваемост на услугата Телефонно банкиране

Анализи, Моята Fibank / Христо Христов - 2012-05-02

Нагласи и използваемост на услугата Телефонно банкиране

Ако пътувате често или ежедневието Ви е динамично и нямате възможност да отделите време да посетите банков салон, услугата ”Телефонно банкиране” на Fibank (Първа инвестиционна банка) Ви предлага още един начин да правите това дистанционно, като нареждате преводи и получавате справки по телефона. С един разговор на *bank (*2265) и 0700 19 ...

Моята Fibank / Иван Ралчев - 2012-04-05

Fibank вече няма да издава Електронен подпис по индивидуална политика

Електронният подпис по индивидуална политика на ПИБ е един от методите за идентификация във Виртуалния клон. Заради спецификата си той е с ограничена функционалност и го препоръчваме единствено на клиентите, които желаят да извършват само операции между собствени сметки в банката. Този подпис се подновява всяка година и е необходимо да ...

Плащайте битовите си сметки през Моята Fibank

Моята Fibank / Иван Ралчев - 2012-02-24

Плащайте битовите си сметки през Моята Fibank

Моята Fibank е услуга за електронни справки и е един от начините да направим банкирането Ви приятно и удобно. На адрес my.fibank.bg от всеки компютър с достъп до интернет можете да следите наличностите и движенията по своите сметки, плащанията с дебитни и кредитни карти, салда по сметки и др. Услугата съвсем скоро подслони и още една ...

Моята Fibank / Иван Ралчев - 2011-10-28

Преди да тръгнем на път

Винаги, когато се отправяте на път или за известен период от време няма да имате възможност да посещавате клон на своята банка, е добре да имате предвид начините, по които можете да проверявате състоянието на сметките и трансакциите, които правите. Традиционният начин е това да направи вместо Вас упълномощено лице. За да е възможно ...

Виртуални - а защо не?

Анализи, Моята Fibank / Христо Христов - 2011-09-07

Виртуални - а защо не?

В периода 1 юни – 7 юли 2011 г. проведохме онлайн допитване сред посетителите на нашия сайт и в страницата на Виртуалния клон. Помолихме за участие и във Facebook и Twitter. Така в изследването се включиха 868 души. Основната цел на проведеното изследване бе да се определи отношението и нагласата на потребителите към използването на ...

Колкото по-виртуални, толкова по-реални

Анализи, Моята Fibank / Христо Христов - 2011-08-23

Колкото по-виртуални, толкова по-реални

Интернет коренно промени живота на всички. Океанът от информация, който ни залива, поглъща всеки, докоснал се до мишката. Разнообразните познания, които придобиваме, обаче не са единствената магнетична сила, привличаща потребителите. Според данни от изследване, проведено от агенция Алфарисърч през първата половина на 2011 г., 43 % от ...