Предимствата на дистанционното банкиране
Иван Ралчев - 2011-06-01
Иван Ралчев - 2011-05-20
Анализи, Моята Fibank / Христо Христов - 2011-08-23
Интернет коренно промени живота на всички. Океанът от информация, който ни залива, поглъща всеки, докоснал се до мишката. Разнообразните познания, които придобиваме, обаче не са единствената магнетична сила, привличаща потребителите. Според данни от изследване, проведено от агенция Алфарисърч през първата половина на 2011 г., 43 % от ...
Моята Fibank / Иван Ралчев - 2011-06-10
След представянето на трите наши услуги за дистанционно банкиране, е време да насочим внимание и към различните методи за идентификация (представяне) пред системата. Те са Универсален електронен подпис (УЕП), Token и Сертификат по индивидуална политика на ПИБ. Чрез тях ви разпознаваме като наши клиенти и титуляри на съотвените сметки, а ...
Моята Fibank / Иван Ралчев - 2011-05-18
До скоро нареждането на банков превод беше възможно единствено на място в клон на банката. Благодарение на интернет днес това можем да направим бързо и лесно и от личния си компютър вкъщи, спестявайки време и средства. Технологиите продължават да се развиват и така да променят начина, по който вършим обичайните си задачи. Нашият ...
Моята Fibank / Customer Support - 2010-08-04
За нас е удоволствие да ви посрещаме с усмивка във всеки един от клоновете и офисите на ПИБ. За да ви е така удобно и в нашия виртуален клон, добавихме функционалностите, от които имахте нужда. В края на миналата седмица увеличихме списъка с поддържани браузъри. От услугите на виртуалния ни клон вече можете да се възползвате не само ...
Моята Fibank / Customer Support - 2009-09-15
Първа инвестиционна банка е първата банка в България, която започва предлагането на услугата интернет банкиране. През 2001 година ПИБ отново е изпреварила своите конкуренти и е една крачка напред в модерния подход на съвременното банкиране. Това става скоро след променената корпоративна визия - банката се налага изцяло в търговското ...
Моята Fibank / Customer Support - 2009-09-11
На 15 Септември 2009 г. ще започне автоматичната миграция на всички клиенти на Виртуалния банков клон на ПИБ към неговата нова последна версия. През последната година, нашите колеги работеха усърдно, отчитайки Вашите коментари и препоръки, за да Ви предложим едно модерно, удобно и функционално интернет банкиране. Благодарим на тези от ...
Моята Fibank / Customer Support - 2009-07-24
Блогът на Първа инвестиционна банка е един от най-активните канали за комуникация с нашите клиенти. Той ни помага да споделим интересни и важни неща с вас, да ви питаме въпроси от всякакъв характер, а вие на ваш ред да споделите мнения и препоръки и въобще да обсъдим всякаква тема касаеща ежедневието ни. Активната и двустранна ...
Моята Fibank / Customer Support - 2009-05-29
Днес 29 Май 09 г, София се проведе общото събрание на акционерите на Първа инвестиционна банка. С пълно единодушие бе решено цялата нетна печалба за 2008 година от 50 милиона лева да бъде внесена в капиталовата база на банката. Ето и нашите основни консолидирани показатели за първото тримесечие на 2009 година: · Нетната ...
Моята Fibank / Customer Support - 2009-04-06
Уважаеми клиенти, Първа инвестиционна банка продължава да развива и модернизира платформата за интернет банкиране. В резултат на това подготвихме обновена версия на Виртуалния банков клон. В работата си досега се убедихме колко важна, ценна и ползотворна е обратната връзка от нашите клиенти. Както знаете, ние преработихме и ...
Моята Fibank / Customer Support - 2009-03-06
Всяка сериозна институция уважаваща себе си, своите служители, клиенти и партньори се старае да води открита и жива комуникация с „публиката”. Колкото е по-голяма организацията или бизнес звеното, толкова по-голям обикновено е интересът как тя функционира или прави бизнес. В случая, ПИБ АД е публична финансова институция със стопанска ...