AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Обслужването в банката става все по-зле и по-зле. И това заключение важи както за обслужването в офис, така и за обслужването от кол-центъра и картовия отдел. Последният случай преля чашата. Намирайки се в чужбина и нямайки никаква възможност да звънна от 9-17 часа в кол-центъра, звъннах около 18:00 българско време. Да, ама кол-центърът работел само от 9 до 5 и избрах да се свържа се с картов отдел, защото исках да пренасоча новата си банкова карта от офис Стамболийски в друг софийски офис. Служителката от картов отдел направо ми се скара, защо ѝ звъня. Трябвало да се обръщам с такива молби само от 9 до 5. На опитите да ѝ обясня, че нямам възможност от чужбина да звън от 9 до 5 и че ще си идвам в Българяи само за малко и картата ми трябва в понеделник, отновo ми се скараха - от 9 до 5! Клиент съм на банката повече от 20 години, включително имам и акции от банката. Определено впечатлението ми е е за силно влошаване на обслужването на всички нива, най-вече като отношение към клиента. Времената, когато банката печелеше клиенти със своето отношение, явно са отдавна отминали. За което съжалявам и ще предприема съответните мерки.

    1. Здравейте! Извиняваме се за причиненото неудобство. Заявка за пренасочване на карта може да бъде изпълнена в рамките на работното време на банката - 8.45 - 17.45. Ще се радваме да Ви съдействаме. За целта, моля да ни изпратите Вашите три имена и да посочите в кой офис желаете да бъде пренасочена Вашата карта. В случай че успеете да ни подадете информацията днес до 17.45, картата ще бъде пренасочена в петък и ще можете да я получите.

      Можете да ни изпратите информацията на: pr@fibank.bg

       

    1. Благодаря за бързата реакция. Изпратих Ви e-mail със завката.

    1. Здравейте, г-н Горинов! Заповядайте утре в удобно за Вас време, в офиса, който сте посочил, за да получите картата. Успешен ден!

  2. На 23.10 посетих офис Хаджи Димитър, за да изтегля конкретна сума в евро. Бях обслужена от младо момиче, което чух , че се казва Маги. Попитах има ли разлика в таксата ако изтегля 1000 евро или 1400.Тя ми отговори,че няма. И макар,че това ме озадачи, аз се доверих на банковият служител. Искам да потърсите обяснение на конкретния Ваш служител за некомпетентната информация, за да не загубя доверието си към Вашата банка.

    1. Здравейте! Благодарим Ви за обратната връзка. Таксата до 2000 лева/1000 евро е 2 лева при теглене на каса, а над тази сума - 0,4% от сумата.

      Благодарим Ви за обратната връзка. Извиняваме се, че сте получила некоректна информация. С цел подобряване на нашето обслужване, ще предадем тази информация на управителя на клона.

  3. Уважаеми FIBANK/ Първа Инвестационна Банка,

    Моля да ми дадете информация по повод моя банков проблем.

    Предлага ли Вашата ФИБАНК услугата "Direct Deposit" на Американска пенсия от US SSA ( Sossial Sequrity Administration) - Американската Социална пенсионна система ?
    Американски пенсионер съм и бих искал да получавам пенсията си в България.
    Американската администрация изпраща месечните чекове само на Директ Депозит.
    Имате ли опит с други българи, които си получават Американските пенсии във Вашата банка?

    Благодаря за Вашията отзивчивост и банков опит.

    С уважение,

    Бисер Стоянов

    E- mail: bisserstoyanov@abv.bg

    1. Здравейте, г-н Стоянов. България е сред страните, за които има споразумение за тази услуга. На сайта на SSA има и форма за заявяване:

      https://www.ssa.gov/forms/ssa-1199.html    

      Съветваме Ви, ако все още не сте го направили, да направите справка, като се обърнете директно към SSA, дали можете да получавате пенсията си в България. Има възможност да Ви бъде открита такава сметка. За повече информация можете да позвъните на *2265 или да посетите удобен за Вас офис на банката.

       

       

  4. Не съм съгласна с политиката на банката ( включено някъде в Общите условия) да се изпраща извлечение по кредитна карта на адрес. Това се таксува 1лв, но такова известие никога не се получава....
    В настройките в MyFibank отказах такава "услуга" през юли т.г. преди датата на ново извлечение, но се оказа, че на 10 август отново имам начисление от 1лв ( отново без да получа такова по пощата), защото било за минал период..... Струва ми се спорно изобщо изпращането на съобщение, съдържащо лични данни без изрично съгласие, макар че се съмнявам да е изпращано.
    Смятам, че това е некоректна политика. Ако наистина конструктивната критика е важна за Вас, както пишете, моля обърнете внимание.

    1. Здравейте! Благодарим Ви за обратната връзка. Ще предадем информацията на колегите, които отговарят за изпращането на тази информация до клиенти. Ако желаете все пак да подадете официално оплакване и случаят да бъде разгледан, можете да ни изпратите информацията, придружена с Ваши лични данни на е-mail complaints@offices.fibank.bg Желаем Ви успешен ден!

Коментирай