AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте!
    Въпросът ми е мога ли да внасям събирани монети директно в сметката си и каква е таксата?

    1. Здравейте! Има възможност да бъдат внасяни монети по сметка, но имайте предвид, че по Тарифа на Банката, таксата "броене при внасяне в брой на монети" е 3% от сумата на монети, минимум 10 лева.

  2. Здравейте имам проблем понеже като си направих регистрация в онлайн Фибанк и потребителското име и паролата ми бяха запаметени от страницата. Без успех немога да си вляза можете ли да ми помогнете ???

    1. Здравейте! Моля да ни изпратите на е-mail  my.fibank@fibank.bg  Вашите три имена и Вашия е-mail, с който сте се регистрирал, за да бъде направена справка. С цел сигурност Ви съветваме никога да не запаметявате пароли и данни за достъп на Вашите компютър, телефон и други устройства.

  3. Здравейте,
    бих искала да се възползвам от дигиталните дебитни карти. Притежавам iPhone 5S със система iOS 11.4.х. Никъде не намирам информация дали е възможно на това устройство и с тази система да се осъществи услугата. В описанието се споменава само система Андроид.

    1. Здравейте, г-жо Симеонова. Към момента дигиталната карта е услуга, достъпна само за Android устройства. Желая Ви успешен ден!

  4. Здравейте,
    на 19.06. кандидатствах онлайн и заявката ми беше приета успешно.Получих мейл, че до 2 дни служител ще се свърже с мен, но това все още не е станало.
    Моля за съдействие!

    1. Здравейте! В зависимост от натоварването при разглеждането на подадените искания е възможно да има известно забавяне. Имайте предвид, че става дума за два работни дни. Ако все още не сте получила обратна връзка, моля да ни изпратите на pr@fibank.bg повече информация - три имена, ЕГН, град, в който сте посочила, че желаете да бъде офисът, както и номер на подаденото от Вас искане. Поздрави и успешен ден!

  5. Как се трие сметка от онлайн банкиране?

  6. Здравейте,
    Искам да споделя чудесното си мнение от вашия сътрудник Катя Константинова в момента работи с клиенти в офиса в Боровец.Перфектно отношение и старание.Впечатлен съм.

Коментирай