AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте! Две седмици след като преведох една сума чрез вашата банка в чужбина, тази сутрин получих по имейла т. нар. от вас фишинг съобщение със същото съдържание, както по-горе писалият.
    Въпросът ми към Вас е: откъде са разбрали измамниците, че съм ползвал Вашите услуги и как са научили имейла ми. Това не означава ли, че имате служител, от когото изтичат данни към недобронамерени лица?
    Благодаря!

    1. Здравейте! Както вече писахме и по-рано, този вид е-mail-и се разпространяват масово, на случаен принцип, включително и до лица, които не са клиенти на банката. Колегите ежедневно докладват такива линкове, за да бъдат деактивирани. Хората, които стоят зад това нямат идея каква част от базата данни с е-mail-и, до които изпращат съобщения, са наши клиенти, или съответно - не са. Разчитат на хора, които ще се окажат наши клиенти и в бързината, без да прочетат кой е подателят на съобщението, ще изпратят свои лични данни.

  2. Здравейте, получих мейл уж от вас и го последвах. Препрати ме в my fbank и аз въведох потребителско име и парола и ме прехвърли да въввеждам лични данни, което ме усъмни и излязох от профила си. Смених си паролата за достъп, но не знам дали това е достатъчно.
    Опитвам се да се свържа с Виртуалния банков клон на 0700 12 777, но ми дава грешен номер.
    Благодаря предварително за отговора.
    Хубав и успешен ден

    1. Направила сте добре, че сте сменила ведната паролата за достъп. За допълнителна информация пишете на колегите на my.fibank@fibank.bg, за да направят справка и да Ви дадат повече информация.

  3. Здравейте,
    на електронната поща получаваме следното писмо: "скъпи клиенти,

    Вашата електронна сметка в Fibank.bg е временно заключена от съображения за сигурност.

    Ако искате да активирате профила си, следвайте инструкциите по-долу.

    можете да го направите тук:

    Отключване на профила

    С уважение,

    Обслужване на клиенти"

    Въпроса ми е това някакъв вид измама ли е? И ако е така какви действия предприемате?

    1. Здравейте! Благодарим Ви за обратната връзка. Съобщението, което сте получил, е фишинг. Колегите са предприели необходимите мерки. Сигнали можете да ни изпращате директно и на е-mail my.fibank@fibank.bg Подобни съобщения се изпращат на произволен принцип до различни физически лица, не само до клиенти на банката. От Phishing-a са засегнати клиенти на всички големи български банки. Ежедневно колегите докладват такива линкове, за да бъдат деактивирани. Публикували сме официална информация на нашия сайт по случая. В допълнение на това - тук в блога има материал, в който наши експерти са представили полезни съвети как хората да се предпазват от подобни измами в интернет.

  4. Klient sam na Va6ata banka,i otnovo mi se naloji da vzemem kredit koito ni be6e kraino nujdae6t i blagodarenie na podrobnoto i kompetentnoto obslujvane i razbirane na obvzelata nu situaciq ot Va6a slujitelka ot klon v Blagoevgrad - Albena Mitova - kredita ni be6e otpusnat za koeto izskazvam blagodarnost kam neq i V6ata banka
    Li4na blagodarnost kam Bankata i Albena Mitova ot moeto semeistvo za dobronamerenostta i proqvenata okazana pomo6t.

    1. Благодарим Ви за добрите думи и високата оценка за нашия колега - Албена Митова. Желаем Ви успех!

  5. Здравейте,

    дългогодишен клиент съм на Вашата банка и съм много доволен от услугите Ви. Имам обаче едно оплакване - притежавате банкомат в сградата на бензиностанция "Петрол" в ж. к. Дианабад, бул. Драган Цанков (срещу КАТ), гр. София. Вероятно 80% от случаите, когато се опитам да го използвам, той не работи - или няма средства, или има друг проблем. И това не е само мое оплакване - служителите на бензиностанцията са на същото мнение.

    Моля, вземете адекватни мерки или в краен случай премахнете банкомата, за не разваля доброто впечатление от Вашата банка.

    Благодаря предварително.

    Поздрави,
    Тодор Цвятков

    1. Здравейте, г-н Цвятков. Благодарим Ви за обратната връзка. Информацията е предадена на колегите, които поддържат АТМ устройствата на банката. Ще бъде направена проверка и ще бъдат взети съответните мерки.

Коментирай