AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,
    бих искала да се възползвам от дигиталните дебитни карти. Притежавам iPhone 5S със система iOS 11.4.х. Никъде не намирам информация дали е възможно на това устройство и с тази система да се осъществи услугата. В описанието се споменава само система Андроид.

    1. Здравейте, г-жо Симеонова. Към момента дигиталната карта е услуга, достъпна само за Android устройства. Желая Ви успешен ден!

  2. Здравейте,
    на 19.06. кандидатствах онлайн и заявката ми беше приета успешно.Получих мейл, че до 2 дни служител ще се свърже с мен, но това все още не е станало.
    Моля за съдействие!

    1. Здравейте! В зависимост от натоварването при разглеждането на подадените искания е възможно да има известно забавяне. Имайте предвид, че става дума за два работни дни. Ако все още не сте получила обратна връзка, моля да ни изпратите на pr@fibank.bg повече информация - три имена, ЕГН, град, в който сте посочила, че желаете да бъде офисът, както и номер на подаденото от Вас искане. Поздрави и успешен ден!

  3. Как се трие сметка от онлайн банкиране?

  4. Здравейте,
    Искам да споделя чудесното си мнение от вашия сътрудник Катя Константинова в момента работи с клиенти в офиса в Боровец.Перфектно отношение и старание.Впечатлен съм.

    1. Здравейте! Благодарим Ви за позитивната обратна връзка! Поздрави и хубава вечер! екипът на Fibank

  5. Здравейте! Не знам точно къде и в коя рубрика да пиша, и ако не съм в правилната тематика преместете моето съобщение там където трябва!
    Искам да изкажа огромната си благодарност към целият екип и в частност на г-жа Виктория Зафирова, която е разглеждала молбата ми за гратисен период по ипотечен кредит по причина здравословно състояние. Благодарение на политика на банката, която позволи молбата ми да бъде удовлетворена, и желание на ръководството да бъдат съпричастни, аз имах възможността спокойно да се възстановявам в болничен, който ми се полагаше и да си гледам и малкия си син без да се притеснявам откъде да си набавям пари за вноските. Благодаря ви много още веднъж!

    1. Здравейте! Благодарим Ви за позитивната обратна връзка. Предадена е на вниманието на преките ръководители на г-жа Зафирова. Желаем Ви бързо възстановяване! Поздрави, екипът на Fibank

  6. Здравейте, питането ми е свързано с теглене на пари. на ATM в Азия. От дебитната карта не е възможно на всеки банкомат. Има ли начин да разбера от банкомата на коя банка в Азия мога да тегля пари от дебитна карта? Говорил съм с картовия отдел и те казват от всеки, но практиката показва, че не е възможно.

Коментирай