AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте! В зависимост от натоварването при разглеждането на подадените искания е възможно да има известно забавяне. Имайте предвид, че става дума за два работни дни. Ако все още не сте получила обратна връзка, моля да ни изпратите на pr@fibank.bg повече информация - три имена, ЕГН, град, в който сте посочила, че желаете да бъде офисът, както и номер на подаденото от Вас искане. Поздрави и успешен ден!

  1. Как се трие сметка от онлайн банкиране?

  2. Здравейте,
    Искам да споделя чудесното си мнение от вашия сътрудник Катя Константинова в момента работи с клиенти в офиса в Боровец.Перфектно отношение и старание.Впечатлен съм.

    1. Здравейте! Благодарим Ви за позитивната обратна връзка! Поздрави и хубава вечер! екипът на Fibank

  3. Здравейте! Не знам точно къде и в коя рубрика да пиша, и ако не съм в правилната тематика преместете моето съобщение там където трябва!
    Искам да изкажа огромната си благодарност към целият екип и в частност на г-жа Виктория Зафирова, която е разглеждала молбата ми за гратисен период по ипотечен кредит по причина здравословно състояние. Благодарение на политика на банката, която позволи молбата ми да бъде удовлетворена, и желание на ръководството да бъдат съпричастни, аз имах възможността спокойно да се възстановявам в болничен, който ми се полагаше и да си гледам и малкия си син без да се притеснявам откъде да си набавям пари за вноските. Благодаря ви много още веднъж!

    1. Здравейте! Благодарим Ви за позитивната обратна връзка. Предадена е на вниманието на преките ръководители на г-жа Зафирова. Желаем Ви бързо възстановяване! Поздрави, екипът на Fibank

  4. Здравейте, питането ми е свързано с теглене на пари. на ATM в Азия. От дебитната карта не е възможно на всеки банкомат. Има ли начин да разбера от банкомата на коя банка в Азия мога да тегля пари от дебитна карта? Говорил съм с картовия отдел и те казват от всеки, но практиката показва, че не е възможно.

  5. Здравейте,майка ми има разплащателна сметка при Вас и съответно дебитна карта към нея.Картата е почти на 3 години.Веднага като си откри сметката се абонира за SMS известяване(да получава SMS когато се извършват тегления с картата)Проблемът се състои в това че досега за 2 години и половина нито веднъж не е получила SMS като се теглат пари от банкомат с картата.Когато в началото ми спомена за проблема и казах да отиде в банковия клон и да съобщи за този проблем.Тя е възрастна жена и не знам какво е обяснила на служителката.Това което Вашият служител е направил е да напълни баланса за SMS известяване с още 5 лева(което всъщност е излишно,защото началния баланс от 5 лева не е изразходван тъй като до този момент не е получавала нито един SMS , а и то е направено автоматично да тегли от сметката при свършване на баланса за известяване)В момента в който Вашият служител подновява баланса,майка ми получава SMS че е подновен баланса с за известяване с 5лв - тоест изключваме възможността да е дала грешен номер.Това което се случва след това е че тя продължава да не получава SMS при използването и теглене с дебитната си карта.Явно и е било неудобно досега да ми каже че проблема продължава(незнайно защо)Моля да ми кажете към кой да се обърнем за разрешаване на това нещо.
    Ако има някакво значение ,номерът и е на Bob(което е Mtel сега A1)При попълване на формуляра за SMS известяване бяха посочени като възможност трите български оператора - Глобул,Виваком и Мтел(нямаше възможност да се посочи Bob - което всъщност си е МТел)
    Благодаря предварително

  6. Здравейте!

    Бих искала да попитам какви са условията за ползване на следната услуга:

    Сайт за услуги на абонаментен принцип желае да автоматизира плащанията на клиентите, тоест да се направи система за директен дебит от сметките на клиентите, които подновявавт абонамента си всеки месец. Предполагам, че фирмата собственик на сайта трябва да е клиент на банката. Моля за отговор при изпълнено именно това уславие - ако фирмата, собственик на сайта, е клиент на ПИБ. Благодаря предварително за отговора.

    Поздрави

    Ангелина Иванова

  7. Благодаря Ви за отговора! В началото искам да кажа, че имам опит и впечатления от банкови мобилни приложения от няколко големи Европейски бани както както и 25+ години опит в сферите на ИТ и информационна сигурност. Поради тези причини ще си позволя да Ви дам следните директни препоръки:
    - Вие се опитвате да вкарате функционалност от поне 3 приложения в едно - разделете ги само ще спечелите от това
    - махнете всякаква маркетинг информация от там, има достатъчна такава на веб страницата, а и тя не е актуална
    - преместете статистиката в отелен раздел или в друго приложение
    - информацията за преведени и получени суми е налична, но след 3-4 клика и изобщо не е в реално време. Тя трябва да е на първата или втора страница
    - Идентификация с парола на мобилно устройство е крайно не функционално. Вход с ПИН или пръстов отпечатък е достатъчно сигурен.
    - договаряне на валутен курс, покупка-продажба на валута, подават се онлайн искания за кредитни карти, поддържат се дигитални плащания с безконтактна дигитална карта - това са функционалности за поне две различни приложения

    Едно добро мобилно приложение е това на ePay.bg!
    Успех!

Коментирай