AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте!

    Бих искала да попитам какви са условията за ползване на следната услуга:

    Сайт за услуги на абонаментен принцип желае да автоматизира плащанията на клиентите, тоест да се направи система за директен дебит от сметките на клиентите, които подновявавт абонамента си всеки месец. Предполагам, че фирмата собственик на сайта трябва да е клиент на банката. Моля за отговор при изпълнено именно това уславие - ако фирмата, собственик на сайта, е клиент на ПИБ. Благодаря предварително за отговора.

    Поздрави

    Ангелина Иванова

  2. Благодаря Ви за отговора! В началото искам да кажа, че имам опит и впечатления от банкови мобилни приложения от няколко големи Европейски бани както както и 25+ години опит в сферите на ИТ и информационна сигурност. Поради тези причини ще си позволя да Ви дам следните директни препоръки:
    - Вие се опитвате да вкарате функционалност от поне 3 приложения в едно - разделете ги само ще спечелите от това
    - махнете всякаква маркетинг информация от там, има достатъчна такава на веб страницата, а и тя не е актуална
    - преместете статистиката в отелен раздел или в друго приложение
    - информацията за преведени и получени суми е налична, но след 3-4 клика и изобщо не е в реално време. Тя трябва да е на първата или втора страница
    - Идентификация с парола на мобилно устройство е крайно не функционално. Вход с ПИН или пръстов отпечатък е достатъчно сигурен.
    - договаряне на валутен курс, покупка-продажба на валута, подават се онлайн искания за кредитни карти, поддържат се дигитални плащания с безконтактна дигитална карта - това са функционалности за поне две различни приложения

    Едно добро мобилно приложение е това на ePay.bg!
    Успех!

  3. Здравейте,

    Искам да попитам кога Първа Инвестиционна банка ще има мобилно приложение, което настина да отговаря на нуждите на клиента и с което може да се работи лесно и удобно?

    Това което имате в момента е мобилно адаптирана веб страница и през телефон клиента много трудно може да види с какви пари разполага в момента, какво е платил или получил като преводи. Приложението е пълно с ненужна и безполезна маркетинг и статистическа информация, които я несъвместима с модерно мобилно приложено.

    Препоръчам Ви да положите сериозни усилия и мисъл в разработването на реално мобилно приложение за банкиране, ако не искате да загубите клиенти поради тази причина.

    Поздрави,
    Пламен Димитров

    1. Здравейте! Благодарим Ви за обратната връзка и градивната критика. Ще предадем информацията на колегите, които отговарят за мобилното приложение. Поздрави и успешен ден!

    1. Благодарим за обратната връзка. Приложението се развива постоянно. В следващите версии очаквайте нови функционалности (само за потребителите с регистрирани мобилни устройства). Мобилното приложение съдържа достатъчно информация за преведени и получени суми. През него могат да се правят преводи, договаряне на валутен курс, покупко-продажба на валута, подават се онлайн искания за кредитни карти, поддържат се дигитални плащания с безконтактна дигитална карта. Приложението ни е функционално и различно, тъй като поддържа два метода за подпис – Token и парола за вход за преводи до предварително определени лимити. Клиентите, могат да променят онлайн лимитите за плащания и/или теглене от съществуващите си карти. За достъп до пълната функционалност е нужно да притежавате регистрирано мобилното устройство, с което достъпвате профила си.

  4. Здравейте, получих следното съобщение: Тревога: Профилът е задържан - разписка [#8265-31344] . Какво означава това?

    1. Здравейте! Полученото от Вас съобщение е фишинг. Злонамерени лица изпращат подобен тип съобщения на случаен принцип, като приканват в тях да бъдат попълнени лични данни с цел достъп до банков акаунт и/ или банкова карта. Моля, не попълвайте никаква лична информация и изтрийте съобщението. Повече по темата сме писали в нашия материал тук >> https://blog.fibank.bg/phishing-v-polezni-saveti-kak-da-se-predpazim-ot-izmami/

  5. Тревога: Профилът е задържан - разписка [#8265-31344]
    от:
    Fibank (ereporting@medinetla.com)
    дата:
    01.05.2018 05:11
    до:
    bdtschakarov@abv.bg

    При заявен интерес от ваша страна мога да ви препратя целия имейл. Лек ден

    1. Здравейте! Благодарим Ви за обратната връзка. Вече получихме същия сигнал и от други наши клиенти. Поздрави! екипът на Fibank

  6. Сигурна съм, че това е фишинг.

Коментирай