AskFibank

Fibank 2995

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте! Ако колегите все още не са се свързали с Вас, можете да позвъните на офиса, който сте посочила в искането, за да получите повече информация.

  1. Здравейте, бивш служител и настоящ клиент съм на Банката. На 01.09.2014г. подадох предизвестие за прекратяване на картовата ми сметка, 30 дни след това посетих клона в централата на бул. България и закрих сметката си и ми изплатиха наличната сума на каса. На 27.06.2019г. посетих отново същия клон и открих сметка на дъщеря си. От служителката на Банката разбрах, че все още имам активна сметка, по която са се начислили лихви и останах неприятно изненадана. Моля за съдействие и разбиране от Ваша страна относно това да бъдат сторнирани натрупаните лихви и сметката да бъде закрита. Мога да предоставя документа от 01.09.2014г. , с който заявявам, че искам сметката ми да бъде закрита. Благодаря Ви!

    1. Здравейте, г-жо Спасова. Извинете ни за забавянето с отговора. Ако все още не сте изпратили е-mail до колегите от Клиентска удовлетвореност, моля да го направите на complaints@offices.fibank.bg Опишете детайлно Вашия случай и допълнете Ваши лични данни, за да направят колегите справка и да Ви съдействат. Успешен ден!

  2. Здравейте, въпроса ми е относно депозита Доходна сметка.
    В описанието за откриване на депозита пише , че за доходна сметка,
    може да бъде обявена и съществуваща вече разплащателна или IQ сметка.
    Въпроса ми е : Може ли Депозита и обявената сметка да са в различни валути,
    например ако депозита е в евро, а обявената IQ сметка е в лева?

    1. Здравейте,
      Разплащателната сметка, по която ще се отчита средномесечният приход, може да е във валута, различна от валутата на депозита.

      Поздрави! :) 

  3. Никъде по света няма такова нещо, клиента да уведоми и смени адреса си в банката, а тя да изпраща документи и карти на стария му адрес! Преди години съм ви уведомил за промяна на постоянен адрес и не съм виновен, че вие пращате картите на клиентите си на стари адреси и резонно отказвам да плащам за "пренасочване" на новата ми карта. Само на хартия сте "клиентски ориентирани", защото неоснователно събирате такса "пренасочване". Служителките ви в клона дори не се опитаха да решат проблема, такава била политиката на банката и край. Управителката на клона също отказа да помогне и сега какво ще правим?

    1. Здравейте,
      можете да се свържете с Картов център на един от телефоните, изписани на гърба на картата Ви.
      Поздрави,
      Екипът на Fibank 

  4. Здравейте. Имам едно питане. Имам един кредит до сега съм била точно с вноските, но какво ще стане ако този месец внеса по малко пари, а следващия остатъка от този месец юни заедно със следващата за месец юли може ли така? Има ли такъв вариант :(

    1. Здравейте! Ако закъснеете само с една вноска, колегите ще Ви напомнят със СМС или обаждане. Ако обаче срокът е повече от 1 месец, тогава кредитът ще премине при колегите от Проблемни активи. За повече информация можете да се свържете с нас на *2265

  5. Здравейте, имам едно питане.
    При плащане с кредитна карта, кое е най - важно - всички осчетоводени операции от 20 - то на даден месец до 19 -то число на следващия месец включително и погасяване на дължимото до 5 - то число на следващия месец ( ще поясня, ако имам осчетоводяване/обработване на 20.02., не би ли следвало, дължима сумата от да бъде погасена от 19.03 до 05.04).
    Цитат от сайта Ви:
    "Отчетен период са дните от 20-о число на даден месец до 19-о число на следващия месец включително. В отчетния период попадат всички осчетоводени операции с кредитната карта. Настоящият отчетен период започна на 20.11 и продължава до 19.12." и "Плащанията с картата стават мигновено и ако сте абонирани за нашата услуга „SMS за авторизации с карти”, веднага ще получите известие, че плащането е било успешно. Реално обаче осчетоводяването му се извършва по-късно на същия ден или след няколко дни и дори седмици – зависи от това кога търговецът поиска сумата на плащането. Тогава то се отразява в извлечението по Вашата карта. Дотогава сумата остава блокирана по сметката на Вашата карта. Възможно е например да платите на 18.11, но плащането да се осчетоводи на 21.11. Така то ще влезе не в отчетния период 20.10–19.11, а в следващия - 20.11–19.12. Това е предимство, защото за дните между извършването на плащането и осчетоводяването му не дължите лихва.
    Предварително благодаря за отговора от Вас, който ще очаквам!

Коментирай