AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте! Благодарим Ви за обратната връзка. Ще предадем информацията на колегите, които отговарят за изпращането на тази информация до клиенти. Ако желаете все пак да подадете официално оплакване и случаят да бъде разгледан, можете да ни изпратите информацията, придружена с Ваши лични данни на е-mail complaints@offices.fibank.bg Желаем Ви успешен ден!

    1. Здравейте, г-жо Христова,

      След извършена проверка е установено, че таксите, които са Ви начислени са за месец юни и юли, като таксата за юли е начислена на 10-ти август. Вашето желание за отказ от получаване на извлечение е отразено в системата на Банката и от тук нататък няма да Ви бъдат начислявани такси за това.

      Успешен ден!

  1. Здрaвейте,
    Имaм въпрос свързaн с Paypal когото искaх дa зaдaм нa лице от Фибaнк. От Paypal нa скоро ми поискaхa дa потвърдя съмоличностa си кaчвaйки снимкa нa документ зa идентифицирaне (пaстпорт, личнa крaтa и т.н.). Проблемът е тaм че, може и дa преувеличaвaм но, лично съм леко кaзaно "предпaзлив" в случaи нa споделяне нa тaкaвa информaция, порaди което все още не съм достaвил изискaнaтa информaция нa Paypal. Също тaкa, е нужно дa зaкупя нещо чрез интернет но понеже не могa дa използвaм услугите нa Paypal (a не смятaм дa купувaм директно с кaртaтa си), смятaх дa пробвaм Skrill. Въпросите ми сa следните:
    Могa ли въпреки че вече съм добaвил кaртaтa си в Paypal, дa я добaвя и в Skrill без дa възникнaт някaкви проблеми? (Дa добaвя че в моментa aкaунтът ми в Paypal е огрaничен и немогa дa го зaкрия, a нито и дa премaхнa кaртaтa. Също тaкa в aкaунтa ми в Paypal, просто съм ползвaл кaртaтa си зa пaзaрувaне, и не съм нито внaсял нито получaвaл пaри в сaмият бaлaнс нa aкaунтa ми, следовaтелно той е прaзен.) В случaй че поне зa моментa остaвя aкaунтa си в Paypal в товa положение, ще имa ли някaкви последствия върху сaмaтa ми кaртa която съм добaвил в него? (Товa е единственото нещо зa което се тревожa, зaщото кaкто споменaх в сaмият бaлaнс нa Paypal aкaунтa нямa пaри тaкa че единственото нещо което "губя" aко не достaвя желaнaтa от Paypal информaция, е ползвaнето нa услугите нa Paypal.)
    Изкрено ви блaгодaря зa времето ви
    и предвaрително зa отговорa ви~

    1. Здравейте, г-н Дуев. Не можем да коментираме промяната в политиката на PayPal що се отнася до новите им изисквания да предоставите документ, удостоверяващ Вашата самоличност. Що се отнася до другата част от Вашия въпрос:

      Няма никакви ограничения за регистрирането и използването на една и съща карта в посочените платформи за разплащане. Можете да добавите картата в Skrill  и да извърши желаното от Вас плащане.

  2. Здравейте, на 24.07.2019г. подадох искане за одобрение на потребителски кредит, получих e-mail, че искането ми е успешно прието, и че до два работни дни някой от вашите служители ще се свърже с мен. До сега никой не се е свързал с мен. Ако посетя клона на банката в града ни, ще могат ли да ми дадат някаква информация за забавянето, каква е причината и дали изобщо има някакво развитие с искането ми. Надявам се за бърза реакция или отговор от Ваша страна.

    1. Здравейте! Ако колегите все още не са се свързали с Вас, можете да позвъните на офиса, който сте посочила в искането, за да получите повече информация.

  3. Здравейте, бивш служител и настоящ клиент съм на Банката. На 01.09.2014г. подадох предизвестие за прекратяване на картовата ми сметка, 30 дни след това посетих клона в централата на бул. България и закрих сметката си и ми изплатиха наличната сума на каса. На 27.06.2019г. посетих отново същия клон и открих сметка на дъщеря си. От служителката на Банката разбрах, че все още имам активна сметка, по която са се начислили лихви и останах неприятно изненадана. Моля за съдействие и разбиране от Ваша страна относно това да бъдат сторнирани натрупаните лихви и сметката да бъде закрита. Мога да предоставя документа от 01.09.2014г. , с който заявявам, че искам сметката ми да бъде закрита. Благодаря Ви!

    1. Здравейте, г-жо Спасова. Извинете ни за забавянето с отговора. Ако все още не сте изпратили е-mail до колегите от Клиентска удовлетвореност, моля да го направите на complaints@offices.fibank.bg Опишете детайлно Вашия случай и допълнете Ваши лични данни, за да направят колегите справка и да Ви съдействат. Успешен ден!

  4. Здравейте, въпроса ми е относно депозита Доходна сметка.
    В описанието за откриване на депозита пише , че за доходна сметка,
    може да бъде обявена и съществуваща вече разплащателна или IQ сметка.
    Въпроса ми е : Може ли Депозита и обявената сметка да са в различни валути,
    например ако депозита е в евро, а обявената IQ сметка е в лева?

    1. Здравейте,
      Разплащателната сметка, по която ще се отчита средномесечният приход, може да е във валута, различна от валутата на депозита.

      Поздрави! :) 

Коментирай