AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Благодаря за бързата реакция. Изпратих Ви e-mail със завката.

    1. Здравейте, г-н Горинов! Заповядайте утре в удобно за Вас време, в офиса, който сте посочил, за да получите картата. Успешен ден!

  1. На 23.10 посетих офис Хаджи Димитър, за да изтегля конкретна сума в евро. Бях обслужена от младо момиче, което чух , че се казва Маги. Попитах има ли разлика в таксата ако изтегля 1000 евро или 1400.Тя ми отговори,че няма. И макар,че това ме озадачи, аз се доверих на банковият служител. Искам да потърсите обяснение на конкретния Ваш служител за некомпетентната информация, за да не загубя доверието си към Вашата банка.

    1. Здравейте! Благодарим Ви за обратната връзка. Таксата до 2000 лева/1000 евро е 2 лева при теглене на каса, а над тази сума - 0,4% от сумата.

      Благодарим Ви за обратната връзка. Извиняваме се, че сте получила некоректна информация. С цел подобряване на нашето обслужване, ще предадем тази информация на управителя на клона.

  2. Уважаеми FIBANK/ Първа Инвестационна Банка,

    Моля да ми дадете информация по повод моя банков проблем.

    Предлага ли Вашата ФИБАНК услугата "Direct Deposit" на Американска пенсия от US SSA ( Sossial Sequrity Administration) - Американската Социална пенсионна система ?
    Американски пенсионер съм и бих искал да получавам пенсията си в България.
    Американската администрация изпраща месечните чекове само на Директ Депозит.
    Имате ли опит с други българи, които си получават Американските пенсии във Вашата банка?

    Благодаря за Вашията отзивчивост и банков опит.

    С уважение,

    Бисер Стоянов

    E- mail: bisserstoyanov@abv.bg

    1. Здравейте, г-н Стоянов. България е сред страните, за които има споразумение за тази услуга. На сайта на SSA има и форма за заявяване:

      https://www.ssa.gov/forms/ssa-1199.html    

      Съветваме Ви, ако все още не сте го направили, да направите справка, като се обърнете директно към SSA, дали можете да получавате пенсията си в България. Има възможност да Ви бъде открита такава сметка. За повече информация можете да позвъните на *2265 или да посетите удобен за Вас офис на банката.

       

       

  3. Не съм съгласна с политиката на банката ( включено някъде в Общите условия) да се изпраща извлечение по кредитна карта на адрес. Това се таксува 1лв, но такова известие никога не се получава....
    В настройките в MyFibank отказах такава "услуга" през юли т.г. преди датата на ново извлечение, но се оказа, че на 10 август отново имам начисление от 1лв ( отново без да получа такова по пощата), защото било за минал период..... Струва ми се спорно изобщо изпращането на съобщение, съдържащо лични данни без изрично съгласие, макар че се съмнявам да е изпращано.
    Смятам, че това е некоректна политика. Ако наистина конструктивната критика е важна за Вас, както пишете, моля обърнете внимание.

    1. Здравейте! Благодарим Ви за обратната връзка. Ще предадем информацията на колегите, които отговарят за изпращането на тази информация до клиенти. Ако желаете все пак да подадете официално оплакване и случаят да бъде разгледан, можете да ни изпратите информацията, придружена с Ваши лични данни на е-mail complaints@offices.fibank.bg Желаем Ви успешен ден!

    1. Здравейте, г-жо Христова,

      След извършена проверка е установено, че таксите, които са Ви начислени са за месец юни и юли, като таксата за юли е начислена на 10-ти август. Вашето желание за отказ от получаване на извлечение е отразено в системата на Банката и от тук нататък няма да Ви бъдат начислявани такси за това.

      Успешен ден!

  4. Здрaвейте,
    Имaм въпрос свързaн с Paypal когото искaх дa зaдaм нa лице от Фибaнк. От Paypal нa скоро ми поискaхa дa потвърдя съмоличностa си кaчвaйки снимкa нa документ зa идентифицирaне (пaстпорт, личнa крaтa и т.н.). Проблемът е тaм че, може и дa преувеличaвaм но, лично съм леко кaзaно "предпaзлив" в случaи нa споделяне нa тaкaвa информaция, порaди което все още не съм достaвил изискaнaтa информaция нa Paypal. Също тaкa, е нужно дa зaкупя нещо чрез интернет но понеже не могa дa използвaм услугите нa Paypal (a не смятaм дa купувaм директно с кaртaтa си), смятaх дa пробвaм Skrill. Въпросите ми сa следните:
    Могa ли въпреки че вече съм добaвил кaртaтa си в Paypal, дa я добaвя и в Skrill без дa възникнaт някaкви проблеми? (Дa добaвя че в моментa aкaунтът ми в Paypal е огрaничен и немогa дa го зaкрия, a нито и дa премaхнa кaртaтa. Също тaкa в aкaунтa ми в Paypal, просто съм ползвaл кaртaтa си зa пaзaрувaне, и не съм нито внaсял нито получaвaл пaри в сaмият бaлaнс нa aкaунтa ми, следовaтелно той е прaзен.) В случaй че поне зa моментa остaвя aкaунтa си в Paypal в товa положение, ще имa ли някaкви последствия върху сaмaтa ми кaртa която съм добaвил в него? (Товa е единственото нещо зa което се тревожa, зaщото кaкто споменaх в сaмият бaлaнс нa Paypal aкaунтa нямa пaри тaкa че единственото нещо което "губя" aко не достaвя желaнaтa от Paypal информaция, е ползвaнето нa услугите нa Paypal.)
    Изкрено ви блaгодaря зa времето ви
    и предвaрително зa отговорa ви~

Коментирай