AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте,
      можете да се свържете с Картов център на един от телефоните, изписани на гърба на картата Ви.
      Поздрави,
      Екипът на Fibank 

  1. Здравейте. Имам едно питане. Имам един кредит до сега съм била точно с вноските, но какво ще стане ако този месец внеса по малко пари, а следващия остатъка от този месец юни заедно със следващата за месец юли може ли така? Има ли такъв вариант :(

    1. Здравейте! Ако закъснеете само с една вноска, колегите ще Ви напомнят със СМС или обаждане. Ако обаче срокът е повече от 1 месец, тогава кредитът ще премине при колегите от Проблемни активи. За повече информация можете да се свържете с нас на *2265

  2. Здравейте, имам едно питане.
    При плащане с кредитна карта, кое е най - важно - всички осчетоводени операции от 20 - то на даден месец до 19 -то число на следващия месец включително и погасяване на дължимото до 5 - то число на следващия месец ( ще поясня, ако имам осчетоводяване/обработване на 20.02., не би ли следвало, дължима сумата от да бъде погасена от 19.03 до 05.04).
    Цитат от сайта Ви:
    "Отчетен период са дните от 20-о число на даден месец до 19-о число на следващия месец включително. В отчетния период попадат всички осчетоводени операции с кредитната карта. Настоящият отчетен период започна на 20.11 и продължава до 19.12." и "Плащанията с картата стават мигновено и ако сте абонирани за нашата услуга „SMS за авторизации с карти”, веднага ще получите известие, че плащането е било успешно. Реално обаче осчетоводяването му се извършва по-късно на същия ден или след няколко дни и дори седмици – зависи от това кога търговецът поиска сумата на плащането. Тогава то се отразява в извлечението по Вашата карта. Дотогава сумата остава блокирана по сметката на Вашата карта. Възможно е например да платите на 18.11, но плащането да се осчетоводи на 21.11. Така то ще влезе не в отчетния период 20.10–19.11, а в следващия - 20.11–19.12. Това е предимство, защото за дните между извършването на плащането и осчетоводяването му не дължите лихва.
    Предварително благодаря за отговора от Вас, който ще очаквам!

    1. Здравейте! Отчетният период е описан детайлно в Общите условия за издаване и използване на револвиращи международни кредитни карти. Повече информация има тук >>

      https://www.fibank.bg/uploads/_CreditCards/docs/GTC_VISA_MC_creditcardsN4.pdf

      Ако желаете да направите справка по Вашата кредитна карта, моля да ни изпратите Вашите три имена, ЕГН и последните 4 цифри от номера на Вашата карта на cards@fibank.bg

  3. Здравейте!
    Въпросът ми е мога ли да внасям събирани монети директно в сметката си и каква е таксата?

    1. Здравейте! Има възможност да бъдат внасяни монети по сметка, но имайте предвид, че по Тарифа на Банката, таксата "броене при внасяне в брой на монети" е 3% от сумата на монети, минимум 10 лева.

  4. Здравейте имам проблем понеже като си направих регистрация в онлайн Фибанк и потребителското име и паролата ми бяха запаметени от страницата. Без успех немога да си вляза можете ли да ми помогнете ???

    1. Здравейте! Моля да ни изпратите на е-mail  my.fibank@fibank.bg  Вашите три имена и Вашия е-mail, с който сте се регистрирал, за да бъде направена справка. С цел сигурност Ви съветваме никога да не запаметявате пароли и данни за достъп на Вашите компютър, телефон и други устройства.

  5. Здравейте,
    бих искала да се възползвам от дигиталните дебитни карти. Притежавам iPhone 5S със система iOS 11.4.х. Никъде не намирам информация дали е възможно на това устройство и с тази система да се осъществи услугата. В описанието се споменава само система Андроид.

Коментирай