Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.
На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.
Десислава Богданова 2019-08-01 11:47:47
Здравейте, г-н Дуев. Не можем да коментираме промяната в политиката на PayPal що се отнася до новите им изисквания да предоставите документ, удостоверяващ Вашата самоличност. Що се отнася до другата част от Вашия въпрос:
Няма никакви ограничения за регистрирането и използването на една и съща карта в посочените платформи за разплащане. Можете да добавите картата в Skrill и да извърши желаното от Вас плащане.
Йоана Козарска 2019-07-29 23:04:21
Здравейте, на 24.07.2019г. подадох искане за одобрение на потребителски кредит, получих e-mail, че искането ми е успешно прието, и че до два работни дни някой от вашите служители ще се свърже с мен. До сега никой не се е свързал с мен. Ако посетя клона на банката в града ни, ще могат ли да ми дадат някаква информация за забавянето, каква е причината и дали изобщо има някакво развитие с искането ми. Надявам се за бърза реакция или отговор от Ваша страна.
Десислава Богданова 2019-07-31 15:47:59
Здравейте! Ако колегите все още не са се свързали с Вас, можете да позвъните на офиса, който сте посочила в искането, за да получите повече информация.
Михаела Спасова 2019-07-05 19:54:37
Здравейте, бивш служител и настоящ клиент съм на Банката. На 01.09.2014г. подадох предизвестие за прекратяване на картовата ми сметка, 30 дни след това посетих клона в централата на бул. България и закрих сметката си и ми изплатиха наличната сума на каса. На 27.06.2019г. посетих отново същия клон и открих сметка на дъщеря си. От служителката на Банката разбрах, че все още имам активна сметка, по която са се начислили лихви и останах неприятно изненадана. Моля за съдействие и разбиране от Ваша страна относно това да бъдат сторнирани натрупаните лихви и сметката да бъде закрита. Мога да предоставя документа от 01.09.2014г. , с който заявявам, че искам сметката ми да бъде закрита. Благодаря Ви!
Десислава Богданова 2019-07-09 10:03:12
Здравейте, г-жо Спасова. Извинете ни за забавянето с отговора. Ако все още не сте изпратили е-mail до колегите от Клиентска удовлетвореност, моля да го направите на complaints@offices.fibank.bg Опишете детайлно Вашия случай и допълнете Ваши лични данни, за да направят колегите справка и да Ви съдействат. Успешен ден!
Любомир Димитров 2019-06-28 08:14:08
Здравейте, въпроса ми е относно депозита Доходна сметка.
В описанието за откриване на депозита пише , че за доходна сметка,
може да бъде обявена и съществуваща вече разплащателна или IQ сметка.
Въпроса ми е : Може ли Депозита и обявената сметка да са в различни валути,
например ако депозита е в евро, а обявената IQ сметка е в лева?
Данира Доспевска 2019-07-01 10:43:29
Здравейте,
Разплащателната сметка, по която ще се отчита средномесечният приход, може да е във валута, различна от валутата на депозита.
Поздрави! :)
Николай Ненчев 2019-06-27 19:36:31
Никъде по света няма такова нещо, клиента да уведоми и смени адреса си в банката, а тя да изпраща документи и карти на стария му адрес! Преди години съм ви уведомил за промяна на постоянен адрес и не съм виновен, че вие пращате картите на клиентите си на стари адреси и резонно отказвам да плащам за "пренасочване" на новата ми карта. Само на хартия сте "клиентски ориентирани", защото неоснователно събирате такса "пренасочване". Служителките ви в клона дори не се опитаха да решат проблема, такава била политиката на банката и край. Управителката на клона също отказа да помогне и сега какво ще правим?
Fibank 2019-07-01 10:24:39
Здравейте,
можете да се свържете с Картов център на един от телефоните, изписани на гърба на картата Ви.
Поздрави,
Екипът на Fibank
Емили Кирилова 2019-06-02 17:04:46
Здравейте. Имам едно питане. Имам един кредит до сега съм била точно с вноските, но какво ще стане ако този месец внеса по малко пари, а следващия остатъка от този месец юни заедно със следващата за месец юли може ли така? Има ли такъв вариант :(