AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, получих следното съобщение: Тревога: Профилът е задържан - разписка [#8265-31344] . Какво означава това?

    1. Здравейте! Полученото от Вас съобщение е фишинг. Злонамерени лица изпращат подобен тип съобщения на случаен принцип, като приканват в тях да бъдат попълнени лични данни с цел достъп до банков акаунт и/ или банкова карта. Моля, не попълвайте никаква лична информация и изтрийте съобщението. Повече по темата сме писали в нашия материал тук >> https://blog.fibank.bg/phishing-v-polezni-saveti-kak-da-se-predpazim-ot-izmami/

  2. Тревога: Профилът е задържан - разписка [#8265-31344]
    от:
    Fibank (ereporting@medinetla.com)
    дата:
    01.05.2018 05:11
    до:
    bdtschakarov@abv.bg

    При заявен интерес от ваша страна мога да ви препратя целия имейл. Лек ден

    1. Здравейте! Благодарим Ви за обратната връзка. Вече получихме същия сигнал и от други наши клиенти. Поздрави! екипът на Fibank

  3. Сигурна съм, че това е фишинг.

  4. Здравейте, на електронната си поща получих следното съобщение:
    Важно : Потвърдете самоличността на профила си.

    от:
    Fibank (x@server.chinanetrix.info)

    дата:
    27.03.2018 05:03
    до:
    gracia_t@abv.bg




    25/03/2018
    Уважаеми клиент,

    Техническите услуги на извършват планирано надстройване на софтуера. Искрено ви молим да посетите следната връзка, за да започнете процедурата за потвърждение на данните за клиентите.
    За да започнете, моля, кликнете върху връзката по-долу


    актуализация

    1. Благодарим Ви за обратната връзка. Да, правилно смятате, че полученото от Вас съобщение, е фишинг. Поздрави и успешен ден!

  5. Здравейте, на електронната си поща получих съобщение, че банковата ми сметка е заключена, това вярно ли е?

    1. Здравейте! Полученото от Вас съобщение е Phishing. Банката никога няма да изпрати такова съобщение, както и няма да изиска въвеждането на лични данни чрез подобно съобщение. Обърнете се към Вашата поща, такива съобщения да бъдат филтрирани като СПАМ.

  6. Благодаря за бързия отговор, но много трудно ми е да повярвам, да не кажа невъзможно, че само две седмици след ПЪРВОТО МИ ВЛИЗАНЕ във Вашата банка, вече съм назован от неизвестните лица като неин "клиент" (което от тази гледна точка си е самата истина) и това тяхно знание и информираност да е някаква "случайност".
    Няма как да не си помисля, че имате изтичане на информация..
    Влизам Ви в положението, че е трудно да заподозрете който и да е Ваш служител, че работи за организираната престъпност, а сезирането на следствени органи може да ви донесе лоша слава...
    В интерес на истината с друга банка, от тези с които съм работил не съм имал подобни проблеми.

Коментирай