AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте! Съветвам Ви да ни изпратите тази информация на complaints@offices.fibank.bg, като предварително се запознаете каква информация е необходимо да ни изпратите, описано на нашия сайт тук >> https://www.fibank.bg/bg/protsedura-za-podavane-i-razglejdane-na-vazrajeniya-na-klienti/page/2384 След като колегите получат информацията, ще я разгледат в срок и ще Ви съдействат.

  1. Здравейте, искам да ви попитам как е възможно да имам дебитна карта и сметката ми да бъде на минус?

    1. Здравейте! Причините могат да бъдат много и различни, като например да сте направили офлайн трансакция в интернет, която да е била осчетоводена на по-късен етап. За да направим конкретна справка, можете да ни изпратите на pr@fibank.bg Вашите три имена, ЕГН и последните 4 цифри от номера на Вашата карта.

  2. Здравеите, как да постьпя при забравен пин код на кредитната си карта?

    1. Здравейте! Забравен ПИН код на карта няма как да бъде възстановен. Единственият вариант е картата да бъде преиздадена.

  3. искам да попитам как мога да си открия втора сметка чрез MyFibank

    1. Можете да откриете втора сметка, ако имате активно онлайн банкиране и средство за подпис (КЕП или Token), от меню Сметки >> Откриване на сметка в Моята Fibank.

  4. здравейте искам да попитам как мога да си открия сметка чрез MyFibank

    1. здравейте искам да попитам дали мога да си открия втора сметка в която да си внасям и тегля пари от сегашната ми сметка по всякоя време чрез мобилното приложение

    1. здравейте искам да попитам дали мога да си открия втора сметка в която да си внасям и тегля пари от сегашната ми сметка по всякоя време чрез мобилното приложение

Коментирай