AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте може ли да кажете в пловдив кой банкомат дава по 50лв съответно има лимит 2000лв на транзакция. Аз засега не съм срещал такъв.

    1. Моят лимит е 4000 на ден или 2000 на транзакция, но банкоматите в 99% от случаите ми дават само 800 на транзакция защото са заредени с 20-левки а не с 50-левки. Кажете ми банкомат който е с лимит 2000 на транзакция?

    1. Мерси много

  1. Здравейте, бих искала да се оплача от отвратително и троснато отношение на Ваш служител в централният клон на Бургас. Днес не видях името на служителката,но тя беше изключително тросната и арогантна ( втори етаж,втора врата в ляво,бюро от лява страна). Искахме с мъжа ми да попитаме за условията на кредит, но тя ни едва ли не ни се караше. Миналата седмица неинта колежка много подробно и любезно ни обясни всичко, за което благодарим. Възмутени отидохме в друг клон на банката в Бургас, където служителките бяха много любезни и ни обясниха и посъветваха какво трябва да направим,благодарим за което. Не смятам, че сме виновни затова, че някои не е в настроение. Моля Ви помогнете да тази служителка да стане професионалист.Ако не й харесва значи това не е неината работа, но не й да ни се кара само, за щото сме влезли и сме нарушили неиното спокоиствие. Благодаря Ви предварително за вниманието.

  2. Здравейте,
    Искам да изкажа похвала и благодарност към работата на Вашата служителка Женя Иванова от клон Тракия в гр. Варна. Впечатлен съм от професионализма й, търпението, адекватните съвети и най-вече от незагасващата й усмивка. Истинско удоволствие е да срещнеш такова цвете във Вашата банка. Благодаря й.

    1. Благодарим Ви за високата оценка!

  3. От коя дата е последната промяна на "Тарифа за такси и комисионни "?
    И какви са основните промени?
    Благодаря

    1. Здравейте! Последните промени в Тарифата във връзка с Водене на банкови сметки е от 24 юли >>https://fibank.bg/uploads/_Tariff_Bulletin/docs/Tariff_change_24-07-2017.pdf Всички актуални промени можете да видите на нашия сайт тук >> https://fibank.bg/bg/predstoyashti-promeni-v-obshti-usloviya-i-tarifa-na-pib-ad/page/2363

  4. Здравейте!

    През 1999г. ми беше открита разплащателна сметка от работодателя "Метро Кеш енд Кери". След преминаване към друга банка към момента са се натрупали 57 лв. в разплащателната сметка, която не съм използвала.
    Моля, посочете начина, по който трябва да бъде закрита сметката в банката.

    Предварително благодаря.

    1. Здравейте! Моля, изпратете ни тази информация на complaints@offices.fibank.bg Необходимо е да изпратите детайлна информация, която включва Вашите три имена и ЕГН, както е описано на сайта ни тук >> https://www.fibank.bg/bg/protsedura-za-podavane-i-razglejdane-na-vazrajeniya-na-klienti/page/2384 Колегите ще разгледат подадената от Вас информация и ще Ви съдействат. Поздрави!

Коментирай