AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте! От една година насам Моята Fibank обедини двете платформи в една и e-fibank стана част от единната платформа за дистанционно банкиране. За да използвате пълните функционалности и да банкирате активно, е необходимо да заявите средство за подписване - Token или КЕП. За повече информация Ви съветваме да се свържете с колегите от Виртуалния банков клон на 0700 12 777 или на my.fibank@fibank.bg

  1. Здравейте,

    понеже виждам,че тук се връща по-бурзо отговор,копирам въпроса ,зададен в Обратна връзка на 25.01.2018г.:
    Имам следния казус:Имам фирма/в София/ към която откривам клон към нея с друг адрес на регистрация и съответно друг ЕИК.От ПИБ днес ми обясниха,че мога да използвам фирмената сметката,която имам за плащане от името на фирма-клон,като в нареждането на Задължено лице да записвам съответно ЕИК на фирмата-клон,а на място на наредител-името на основната фирма.Така ли трябва да бъде или трябва да открия ново юридическо лице с друг адрес,друг ЕИК и друга сметка?Как ще ми излиза платежно нареждане направено през myFibank,тоест как аз ще удостоверя пред пред НАП,че тези осигуровки са за фирма,а други за фирмата-клон,като едните са към НАП-Център,а други в НАП-Благоевград,като наредителя е един и същи? Не е ли правилно да имам две банкови сметки?
    Благодаря предварително.

    1. Здравейте! Извинете ни за забавянето в отговора. След като клонът на фирмата е с друг адрес на регистрация и друг ЕИК, е необходимо да създадете нова сметка, нов клиент. В профила Ви в Моята Fibank ще можете да добавите и новия клиент и да оперирате едновременно и с двата, т.е. със същата регистрация, която вече имате в Моята Fibank.

  2. Здравейте,
    Моля за съдействие, как да регистрирам задължение за комунална услуга към M-tel, за предоставен пакет от интернет и телевизия. В секцията "Кабелна и сателитна телевизия" въпросния оператор не фигурира (обръщам внимание, че в случая се касае за доставка на интернет и телевизия, без мобилни услуги)?
    Благодаря и лека вечер!

    1. Здравейте! Задължението се регистрира в мобилни и телефонни оператори, където М-tel фигурира.

  3. Здравейте,

    Благодаря за информацията, но става въпрос към друг тип плащане. Проверих но при мен не фигурира в телефонното приложение кредитен превод. Направих преглед на Демо версията и там за сравнение има опция "Нов превод" която при мен не фигурира има само "Комунални плащания". Каква е причината да липсва тази опция при мен.

    Благодаря предварително

    1. Необходимо е да сте заявил достъп до всички функционалности на Моята Fibank и да имате средство за подпис - Token или КЕП. За повече информация можете да се обърнете към колегите от Виртуален банков клон на телефон 0700 12 777 или на my.fibank@fibank.bg

  4. Здравейте,

    Възможно ли е да се нареди плащане към търговец чрез My Fibank и ако е да, как е възможно да бъде направено?

    Благодаря предварително за отделеното време
    С уважение,
    Мартин Костов

    1. Здравейте! Ако имате предвид комунални такси - да възможно е да правите плащания, като има отделна опция за комунални плащания, които са поместени в платформата и максимално улесняват потребителя. За тази услуга сме писали детайлно в този материал https://blog.fibank.bg/plashtay-mesetchnite-smetki-barzo-lesno-i-udobno/ Ако имате предвид друг тип плащане - можете да използвате кредитен превод.

  5. Здравейте,
    Искам да изкажа своята положителна оценка за работата на две ваши служителки:Галя Каменова и Станимира Ванчева.Те работят в Офиса на ПИБ в гр.Варна, бул.8-ми Приморски полк 128.
    За мен те са образец за това, как трябва да работи перфектният банков служител.Винаги приветливи, усмихнати, търпеливи, отговорни и на високо професионално ниво.С готовност дават съвети на клиентите, информация за всичко интересуващо ги.
    Мисля, че на такива като тях се крепи доверието на клиентите Ви.
    Аз имам счетоводна кантора и заради тяхното отношение към клиентите и професионализма им винаги съм препоръчвала и ще препоръчвам този офис на ПИБ на своите клиенти.
    Мисля, че на Галя Каменова и Станимира Ванчева трябва да се отдаде дължимото, заради всичко, което правят за нас.

    Ек.Кателиева

Коментирай