AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Можете да откриете втора сметка, ако имате активно онлайн банкиране и средство за подпис (КЕП или Token), от меню Сметки >> Откриване на сметка в Моята Fibank.

  1. здравейте искам да попитам как мога да си открия сметка чрез MyFibank

    1. здравейте искам да попитам дали мога да си открия втора сметка в която да си внасям и тегля пари от сегашната ми сметка по всякоя време чрез мобилното приложение

    1. здравейте искам да попитам дали мога да си открия втора сметка в която да си внасям и тегля пари от сегашната ми сметка по всякоя време чрез мобилното приложение

  2. Здравейте, видях че сте внедрили API достъп https://www.fibank.bg/bg/fibank-uspeshno-vnedri-oracle-flexcube-12/page/782/item/1165

    Как мога да го ползвам, да достъпвам информация за транзакциите си по фирмените ми сметки, има ли някъде информация и активен ли е вече ?

    Благодаря

    1. Здравейте! Пишете ни на fib@fibank.bg за повече информация. Поздрави!

  3. Здравейте,

    Предлагате ли издаване на дебитни карти с дизайн на картата по избор на клиента?

    Поздрави!

    1. Здравейте! Не предлагаме такава възможност към момента.

  4. Здравейте, дъщеря ми има следния проблем- тя живее и работи в Ирландия, има издадена виза карта оттам, която е забравила в банкомат в ж.к Младост , София и която вече е в отдел на бул. България 81. Случката става в петък, следват двата почивни дни...
    И сега ситуацията е абсурдна- в понеделник идвахме и ваш служител каза, че трябва да получат имейл с потвърждение за притежание оттам...дотук добре- свързахме се със служител от ирландската банка, но те не могат да дадат информация ей така по телефона за притежател на карта в тяхна банка...помолихме ваш служител да говори с тях, защото те поискаха, но вашата служителка отказа- дали защото няма право, дали защото не знае езика...няма значение. и сега сме малко ситуация `параграф 22`- тя не може да си вземе картата със личната карта, която е издадена тук, защото трябвало са има потвърждение оттам, оттам пък не могат да изпратят имейл с данни на техен клиент..всъщност тя не може да ползва парите си, да си купи билет...естествено няма да се яви на време на работното си място...последствията са ви ясни....но нали сме в Европейския съюз, защо банките имат различни правила..и да не може да се върне лична вещ с лична карта и подпис..та нали това е паспортът на лицето...какъв е вашият съвет, надявам се на бърз отговор, защото утре е последният й шанс да се прибере, т.е днес да си вземе картата и да купи билет...направо не мисли, ако това се случи на чужденец...

    1. Здравейте! Моля дъщеря Ви да изпрати тази информация на cards@fibank.bg, като се легитимира и с личните си данни, ЕГН, три имена, банка картоиздател, последни 4 цифри от номера на картата, за да съдействат колегите. Поздрави! екипът на Fibank

Коментирай