AskFibank

Fibank 2976

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте! Забравен ПИН код на карта няма как да бъде възстановен. Единственият вариант е картата да бъде преиздадена.

  1. искам да попитам как мога да си открия втора сметка чрез MyFibank

    1. Можете да откриете втора сметка, ако имате активно онлайн банкиране и средство за подпис (КЕП или Token), от меню Сметки >> Откриване на сметка в Моята Fibank.

  2. здравейте искам да попитам как мога да си открия сметка чрез MyFibank

    1. здравейте искам да попитам дали мога да си открия втора сметка в която да си внасям и тегля пари от сегашната ми сметка по всякоя време чрез мобилното приложение

    1. здравейте искам да попитам дали мога да си открия втора сметка в която да си внасям и тегля пари от сегашната ми сметка по всякоя време чрез мобилното приложение

  3. Здравейте, видях че сте внедрили API достъп https://www.fibank.bg/bg/fibank-uspeshno-vnedri-oracle-flexcube-12/page/782/item/1165

    Как мога да го ползвам, да достъпвам информация за транзакциите си по фирмените ми сметки, има ли някъде информация и активен ли е вече ?

    Благодаря

    1. Здравейте! Пишете ни на fib@fibank.bg за повече информация. Поздрави!

  4. Здравейте,

    Предлагате ли издаване на дебитни карти с дизайн на картата по избор на клиента?

    Поздрави!

    1. Здравейте! Не предлагаме такава възможност към момента.

Коментирай