Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.
На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.
admin 2018-02-22 13:57:10
Благодарим Ви за добрите думи и високата оценка за нашия колега - Албена Митова. Желаем Ви успех!
Тодор Цвятков 2018-02-16 15:43:27
Здравейте,
дългогодишен клиент съм на Вашата банка и съм много доволен от услугите Ви. Имам обаче едно оплакване - притежавате банкомат в сградата на бензиностанция "Петрол" в ж. к. Дианабад, бул. Драган Цанков (срещу КАТ), гр. София. Вероятно 80% от случаите, когато се опитам да го използвам, той не работи - или няма средства, или има друг проблем. И това не е само мое оплакване - служителите на бензиностанцията са на същото мнение.
Моля, вземете адекватни мерки или в краен случай премахнете банкомата, за не разваля доброто впечатление от Вашата банка.
Благодаря предварително.
Поздрави,
Тодор Цвятков
admin 2018-02-16 16:11:20
Здравейте, г-н Цвятков. Благодарим Ви за обратната връзка. Информацията е предадена на колегите, които поддържат АТМ устройствата на банката. Ще бъде направена проверка и ще бъдат взети съответните мерки.
Ивайло Николов 2018-02-11 14:23:38
Здравейте,
В продължение на въпроса ми от 27.01.2018, благодаря за отговора Ви, но отново срещам затруднение! Пред мен имам касови по платени две фактури към М-тел, и двете фактури са с 10 цифрен номер. Кои 4 цифри да включа в комбинация с GSM номера на абоната, за да мога да регистрирам задължението?
Благодаря и поздрави!
admin 2018-02-12 10:42:20
Здравейте! Ако Вашият GSM номер е регистриран на същото лице, както и другите услуги, тогава има две възможности - Първата е да попълните само Вашия GSM номер, втората е да използвате кода от фактурата, който е изписан на самата фактура. По-лесният вариант е да попълните само номера на Вашия GSM.
Момчил Младенов 2018-02-09 12:13:03
Служителите в ПИБ клон Белене винаги усмихнати и приветливи. За мен е удоволствие да съм ваш клиент!
Продължавайте в същия дух!
admin 2018-02-09 12:25:56
Благодарим Ви за високата оценка! Желаем Ви успешен ден!
Катрин 2018-02-08 18:29:56
Здравейте. Имам само регистрация в MyFibank със същите данни не мога да в е-fibank. Как да се регистрирам в е- fibank?
admin 2018-02-09 12:30:29
Здравейте! От една година насам Моята Fibank обедини двете платформи в една и e-fibank стана част от единната платформа за дистанционно банкиране. За да използвате пълните функционалности и да банкирате активно, е необходимо да заявите средство за подписване - Token или КЕП. За повече информация Ви съветваме да се свържете с колегите от Виртуалния банков клон на 0700 12 777 или на my.fibank@fibank.bg
Ваня Йосифова 2018-01-30 16:51:02
Здравейте,
понеже виждам,че тук се връща по-бурзо отговор,копирам въпроса ,зададен в Обратна връзка на 25.01.2018г.:
Имам следния казус:Имам фирма/в София/ към която откривам клон към нея с друг адрес на регистрация и съответно друг ЕИК.От ПИБ днес ми обясниха,че мога да използвам фирмената сметката,която имам за плащане от името на фирма-клон,като в нареждането на Задължено лице да записвам съответно ЕИК на фирмата-клон,а на място на наредител-името на основната фирма.Така ли трябва да бъде или трябва да открия ново юридическо лице с друг адрес,друг ЕИК и друга сметка?Как ще ми излиза платежно нареждане направено през myFibank,тоест как аз ще удостоверя пред пред НАП,че тези осигуровки са за фирма,а други за фирмата-клон,като едните са към НАП-Център,а други в НАП-Благоевград,като наредителя е един и същи? Не е ли правилно да имам две банкови сметки?
Благодаря предварително.