AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Благодаря за бързия отговор. За съжаление отправените съвети не ми допадат. Аз ползвам електронен подпис не само за да банкирам. Ползвам го и са други цели - връзка с НАП и други държавни институции, подписване на документи. За всичките тези цели сега нося със себе си само едно устройство - смарткартата с електронния подпис и това е голямо удобство. Ако премина на токен ще трябва да нося две устройства. Що се отнася до ползването на Internet Explorer, мисля че е несериозно банката да редуцира поддръжката до само един браузер, който към днешна дата има около 6% дял от пазара в България и 8% от световния пазар за десктоп системи. Освен това IT политиката в много фирми и организации не толерира IE. По този начин след ноември няма да мога да банкирам от офиса. Смятам, че банката трябва да направи нещо по въпроса, още повече, че полтиката на Mozilla по въпроса с използването на Window.crypto беше обявена преди 3 години, а политиката относно добавките като signTextJS беше обявена още в началото на тази година.

  2. Здравейте, имам въпрос относно работата на Виртуалния клон с предстоящата нова версия 57 на Mozilla Firefox, която ще се появи през ноември 2017. Както Ви е известно, след Firefox 35 подписването с електронен подпис не може да се извършва без да е инсталирано разширението signTextJS. Проблемът е, че от Firefox 57 нататък това разширение няма да работи.

    Инсталирах си бета версията на Firefox 57 и потвърждавам, че разширението не работи и работата с Виртуалния клон е невъзможна. Какво мислите да направите за да може клиентите Ви да продължат да ползват Firefox за работа с Виртуалния клон с електронен подпис след м. ноември 2017 г.?

    1. Здравейте! Интернет клонът на Fibank работи с всички браузъри,които поддържат дигитално подписване с електронен подпис. Не можем да коментираме политиката и взетото решение на Mozilla да премахне една, смятана за остаряла, технология от края на миналия век. Ние предлагаме много по-сигурни и съвременни методи за работа с Интернет клона на Fibank и вие можете да се възползвате от тях. При съвременното развитие на технологиите и методите за дистанционен достъп до услугите,предлагани от нас,по-удобно е да използвате токен устройство вместо електронен подпис. Можете да използвате токен устройството през всички браузъри и през нашето мобилно приложение.Не е необходимо да инсталирате софтуер за четец,карти и др. Ако желаете да използвате електронния подпис, ще можете да подписвате дигитално с Internet Explorer, както досега.

  3. Здравейте,
    На 01.09.17 през "Моята Fibank" извърших превод на USD по сметка в украинска банка. На 04.09.17 получих писмо от ваша служителка, в което ме уводомяваше, че "ПИБ не излъчва валутни преводи в USD към тази банка получател", и че ако желая, мога да наредя превода в друга валута (EUR). Парите бяха отблокирани, но ми беше удържана комисионна за извършен валутен превод, който така и не се е осъществил!
    Във формата за превод, като опция имам възможност да избера две валути - USD и ЕЪР. Поради желание на клиента ми аз избрах USD.
    Не е редно, ако Вашата банка има ограничение за превод в определени валути, да бъдат предоставяни опции за избирането им.
    Искам да разбера, какво трябва да направя за да ми бъде възстановена тази сума?

    1. Здравейте! Можете да ни изпратите писмено информацията на complaints@offices.fibank.bg, както е описано тук >> https://www.fibank.bg/bg/protsedura-za-podavane-i-razglejdane-na-vazrajeniya-na-klienti/page/2384

  4. Здравейте, внесох в офиса на ПИБ - Народен театър по кредитната си карта 300 лв. вместо определената минимална вноска от 30 лв. След 2 часа получих заплашителен sms, че ще ми блокират картата поради неплатено задължение, ако не платя НЕЗАБАВНО!? Веднага звъннах по телефона за справка, но от контактния център една ми мънкаше за някакво разминаване, не можа да ми каже нищо конкретно и тръгна да ме препраща към своя колежка за справка, оставиха ме на музика 10 мин. и накрая затворих...все пак действието се развива в работно време, аз като съм на работа не си уплътнявам времето като тях....Каква сметка навъртях за това безрезултатно позвъняване не знам, знам само, че ми загубиха времето и ми скъсаха нервите за нищо, щото така им е по-удобно, да тормозят клиентите си без причина.Що за отношение към клиентите!

    1. Здравейте! След като внесете средства по карта с цел погасяване на вноски, е необходимо технологично време да се осчетоводят преводите. СМС-ите се зареждат автоматично при просрочие, както е във Вашия случай, тъй като падежната дата за погасяване на задълженията е 5-то число на месеца. Двете събития са се застъпили и затова сте получила уведомителното съобщение. СМС-ите са единствено с напомнителен характер. След като сте посетила наш офис и сте погасила вноската си, би следвало да имате и документ за съответната операция. Няма място за безпокойство в тази ситуация.

  5. В един момент разбираш, че 3D паролата ти не работи. Не си я забравил(8 години си е работила), системата не я възприема. Влизаш си в онлайн банкирането. Любим спорт - ново 20. Пробваш всички любими спортове, после пробваш с всички спортове дето ти идват на акъла.Нъцки!Ще трябва да посетиш клон. Какви клони...в следващите 4 месеца не си в България, не си и в Кипър. Имаш си електронен подпис, токен, мокен пинТ, пълномощно на баща си си оставил. Не, неможело! Въпросът не се сменя, спортовете са изчерпани...
    Няма кой да го изтрие, за да го създадеш наново. На картата, която е без 3D можеш спокойно да си я сложиш.
    Някой нещо е мислил - недомислил. Друг нещо е сгрешил при миграцията на нещо...
    Щом мога да я регистрирам в пейпал и амазон, щом нек'ви бастуни могат да ми я прихванат и да поръчват нещо от Индия(случка от миналата година - наложи се дабъл преиздаване), защо тази 3D парола е такова непреодолимо препятствие?

    Вместо да ми отговаряте, я напишете всички спортове за които се сещате. Ще ги тествам, друго не мога да направя от тук!

  6. Здравейте,
    Искам да споделя с вас името на на специалист по общи банкови операции Диана Берберова (клон Мол Тракия-Пловдив, бул.Съединение 34) ,както и моето уважението и благодарност към професионализмът и.
    Адмирации!
    Б.Добрева

    1. Благодарим Ви за обратната връзка и високата оценка. Поздрави!

Коментирай