AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Искам да изразя възмущението си от клона Ви в Ботевград. Как може да има такова неуважение към клиентите. На два пъти ми се налага да посетя клона със служителките ви се разминах на вратата, аз влизах те излизаха. Беше останала само една служителка, а хората чакаме докато другите две госпожици се смееха и си пушеха на вън пред банката. И после клиентите ви били важни, а ме карат да чакам доста време за една справка по карта. И това ми се случи и двата пъти.

  2. Здравейте,
    В навечерието на най-светлия и свят празник -
    Рождество Христово, искам да изкажа огромната си благодарност и признание за човешко и професионално отношение към един от вашите служители: г-жа Калина Малчева, специалист "Кредити на физически лица", дирекция "Банкиране на дребно", офисът в Централни хали на бул. "Мария Луиза" №25. Сигурна съм, че не съм първият клиент, който ще напише суперлативи по неин адрес, а съм убедена, че далеч няма да съм и последният. Защото говорим на първо място за Човек с огромно сърце, невероятен професионалист и отговорен банков служител, който държи на думата си и на своите клиенти, т.е. клиентите на Първа инвестиционна банка. Благодарение на хора като Калина Малчева, ПИБ се радва на доверието и лоялността на клиенти като мен.
    Единственото нещо, което бих помолила Управителното тяло на ПИБ е да отдаде заслуженото уважение и подкрепа на г-жа Малчева, за да могат хора като нея да продължават да правят ежедневието ни по-лесно и щастливо.
    Благодаря Ви, г-жо Малчева.

  3. Искам да блгодаря за перфектното обслужване в клон Ив. Вазов в София, особено на Кремена (извинявам се, не стигам да прочета фамилията от таг-а)!
    Осъзнавам, че съм от досадните мрънкащи клиенти, често и не съм сигурна какво точно трябва да се случи със сметките ми, но винаги ме обслужват учтиво, с търпение и със съвет при нужда. Последния път дори ми осигуриха подарък за рожден ден от Вашата монетна колекция!
    Благодаря за търпението и прекрасното обслужване!

  4. Здравейте
    Тъй като в нашия град няма клон на баката, а желая да кандидатствам онлайн за потребителски кредит с рефинансиране на кредити. Тъй като със съпруга ми сме разделени от повече от 7 месеца, но нямаме официален развод, а не знам дали е редовен платец към банките и ако не е, това ще попречи ли на мен като кредитоискател.
    Благодаря предварително

    1. Здравейте! Във Вашия случай Ви съветваме да посетите удобен за Вас офис на Банката, тъй като става въпрос за рефинансиране. На място ще можете да получите повече информация от колега кредитен специалист.

  5. Здравейте,
    Подкрепям напълно коментара на г-н Иван Горинов относно Mozilla Firefox, версия 57 и нагоре. След като смятате че може да си позволите да лишите клиентите си от ползване на КЕП или да ги ограничите до ползване само на един браузер, аз смятам да сменя банката с друга. Има други български банки които вече се справиха с проблема. Съжалявам но ползването на КЕП с Mozilla Firefox е важно за мен.

  6. Здравейте.
    Въпроса ми е: Как се смята лихва по кредитна карта за МИНАЛ месец?
    Питах в темата за формирането на лихвата по кредитните карти. Въпроса ми стоя доста време без отговор, след това беше изтрит. За това пиша тук. Не можах да намеря човек на ПИБ, който да ми отговори на този въпрос. Питах в няколко офиса, никакъв резултат.
    Примера е с кръгли числа, за по-лесно мятане.
    Нека годишната лихва да бъде 20%.
    На 25.1.2017г. използвам 1000лв, и плащам нещо.
    На 25.2.2017г. внасям 300лв.
    На 25.3.2017г, внасям 300лв.
    На 25.4.2017г, внасям 300лв.
    На 25.5.2017г, колко трябва да внеса за да покрия всичко?
    Въобще може ли да се види тази сума, за да знам колко трябва да внеса, т.е. преди 5.6.2017?
    Колко е лихвата за всеки период от 20 до 19 на следващия месец за всеки период от Януари до Май ??
    Интересувам ме отговор с числа или формула. Теоретични размишления не вършат работа.
    Благодаря,
    Стефан Филчев

    1. Здравейте! Лихвените проценти по кредитните ни карти до 01.03.2015 г. бяха 18.64% за трансакции на ПОС терминал и 20.44% за теглене от банкомат. Кредитните ни карти за физически лица са с отчетни период от 20-то число на този месец до 19-то число на следващия месец, с краен срок за погасяване 5-то число на по-следващия месец. Пример: 20.01.2017г.-19.02.2017г. с краен срок за погасяване 05.03.2017г. Лихвата се изчислява по следния начин: Броят дни (от датата на осчетоводяване в картовата ни система до датата на погасяване на трансакцията), умножена по стойността на трансакцията, умножена по лихвения процент на съответната трансакция, разделена на 360 (което сме приели, че е една календарна година). Пример: период бр.дни салдо л% лихва 25.01-19.02 26 1000 18.64 13.46 Лихва 13.46 период бр.дни салдо л% лихва 20.02-25.02 5 1000 18.64 2.59 25.02-19.03 23 700 18.64 8.34 Лихва 10.93 период бр.дни салдо л% лихва 20.03-25.03 5 700 18.64 1.81 25.03-19.04 26 400 18.64 5.38 20.03-19.04 31 24.39 20.44 0.43 Лихва 7.63 период бр.дни салдо л% лихва 20.04-25.04 5 400 18.64 1.04 25.04-19.05 25 100 18.64 1.29 20.04-19.05 30 32.02 20.44 0.55 Лихва 2.88 период бр.дни салдо л% лихва 20.05-25.05 5 100 18.64 0.26 20.05-25.05 5 34.9 20.44 0.10 Лихва 0.36 Първите две таблици са лихвата за първия Ви отчетен период (20.01.2017г.- 19.02.2017г.). Общо 24.39 лв. Следващите таблица са лихвите за другите отчетни периоди до пълното погасяване на задължението Ви. На 25.05.2017 г. трябва да внесете 100 лв. остатъчната Ви главница и 35.26 лв. общо начислена лихва. Уточнение: Лихвата, която се начисля се олихвява на по високия лихвен процент от 20.44% на годишна база. В случай че имате още въпроси, можете да се свържете с нас на *2265

  7. Здравейте, дългогодишен клиент съм на банката, почти 12 години изплащам ипотечен кредит за немалката сума от 800 лв. месечна вноска. Съвсем наскоро при плащането на поредната вноска разбрах, че имам още една сметка във вашата банка, която е натрупала такси над 40 лв. Аз поне в близките десет години не помня тази сметка и не съм я ползвала....Може би от някоя предходна работа е останала, но защо ми се явява чак сега с натрупани такси? Не мога да я закрия без да ги платя...Просто колкото и да звучи безумно, не мога да отделя едни безмислени 40 лв. за това.....Моля да бъде закрита по служебен път.....Тя дори няма давност.....Благодаря за отделеното внимание!

    1. Здравейте! Съветвам Ви да ни изпратите тази информация на complaints@offices.fibank.bg, като предварително се запознаете каква информация е необходимо да ни изпратите, описано на нашия сайт тук >> https://www.fibank.bg/bg/protsedura-za-podavane-i-razglejdane-na-vazrajeniya-na-klienti/page/2384 След като колегите получат информацията, ще я разгледат в срок и ще Ви съдействат.

Коментирай