Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.
На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.
admin 2018-01-30 17:09:10
Здравейте! Извинете ни за забавянето в отговора. След като клонът на фирмата е с друг адрес на регистрация и друг ЕИК, е необходимо да създадете нова сметка, нов клиент. В профила Ви в Моята Fibank ще можете да добавите и новия клиент и да оперирате едновременно и с двата, т.е. със същата регистрация, която вече имате в Моята Fibank.
Ивайло Николов 2018-01-27 00:13:03
Здравейте,
Моля за съдействие, как да регистрирам задължение за комунална услуга към M-tel, за предоставен пакет от интернет и телевизия. В секцията "Кабелна и сателитна телевизия" въпросния оператор не фигурира (обръщам внимание, че в случая се касае за доставка на интернет и телевизия, без мобилни услуги)?
Благодаря и лека вечер!
admin 2018-01-30 17:13:06
Здравейте! Задължението се регистрира в мобилни и телефонни оператори, където М-tel фигурира.
Martin Kostov 2018-01-23 20:39:13
Здравейте,
Благодаря за информацията, но става въпрос към друг тип плащане. Проверих но при мен не фигурира в телефонното приложение кредитен превод. Направих преглед на Демо версията и там за сравнение има опция "Нов превод" която при мен не фигурира има само "Комунални плащания". Каква е причината да липсва тази опция при мен.
Благодаря предварително
admin 2018-01-24 16:02:05
Необходимо е да сте заявил достъп до всички функционалности на Моята Fibank и да имате средство за подпис - Token или КЕП. За повече информация можете да се обърнете към колегите от Виртуален банков клон на телефон 0700 12 777 или на my.fibank@fibank.bg
Martin Kostov 2018-01-22 22:01:11
Здравейте,
Възможно ли е да се нареди плащане към търговец чрез My Fibank и ако е да, как е възможно да бъде направено?
Благодаря предварително за отделеното време
С уважение,
Мартин Костов
admin 2018-01-23 10:17:19
Здравейте! Ако имате предвид комунални такси - да възможно е да правите плащания, като има отделна опция за комунални плащания, които са поместени в платформата и максимално улесняват потребителя. За тази услуга сме писали детайлно в този материал https://blog.fibank.bg/plashtay-mesetchnite-smetki-barzo-lesno-i-udobno/ Ако имате предвид друг тип плащане - можете да използвате кредитен превод.
Екатерина Кателиева 2018-01-12 13:05:03
Здравейте,
Искам да изкажа своята положителна оценка за работата на две ваши служителки:Галя Каменова и Станимира Ванчева.Те работят в Офиса на ПИБ в гр.Варна, бул.8-ми Приморски полк 128.
За мен те са образец за това, как трябва да работи перфектният банков служител.Винаги приветливи, усмихнати, търпеливи, отговорни и на високо професионално ниво.С готовност дават съвети на клиентите, информация за всичко интересуващо ги.
Мисля, че на такива като тях се крепи доверието на клиентите Ви.
Аз имам счетоводна кантора и заради тяхното отношение към клиентите и професионализма им винаги съм препоръчвала и ще препоръчвам този офис на ПИБ на своите клиенти.
Мисля, че на Галя Каменова и Станимира Ванчева трябва да се отдаде дължимото, заради всичко, което правят за нас.
Ек.Кателиева
katq 2017-12-29 22:51:10
Искам да изразя възмущението си от клона Ви в Ботевград. Как може да има такова неуважение към клиентите. На два пъти ми се налага да посетя клона със служителките ви се разминах на вратата, аз влизах те излизаха. Беше останала само една служителка, а хората чакаме докато другите две госпожици се смееха и си пушеха на вън пред банката. И после клиентите ви били важни, а ме карат да чакам доста време за една справка по карта. И това ми се случи и двата пъти.
Галя Савова 2017-12-19 15:32:56
Здравейте,
В навечерието на най-светлия и свят празник -
Рождество Христово, искам да изкажа огромната си благодарност и признание за човешко и професионално отношение към един от вашите служители: г-жа Калина Малчева, специалист "Кредити на физически лица", дирекция "Банкиране на дребно", офисът в Централни хали на бул. "Мария Луиза" №25. Сигурна съм, че не съм първият клиент, който ще напише суперлативи по неин адрес, а съм убедена, че далеч няма да съм и последният. Защото говорим на първо място за Човек с огромно сърце, невероятен професионалист и отговорен банков служител, който държи на думата си и на своите клиенти, т.е. клиентите на Първа инвестиционна банка. Благодарение на хора като Калина Малчева, ПИБ се радва на доверието и лоялността на клиенти като мен.
Единственото нещо, което бих помолила Управителното тяло на ПИБ е да отдаде заслуженото уважение и подкрепа на г-жа Малчева, за да могат хора като нея да продължават да правят ежедневието ни по-лесно и щастливо.
Благодаря Ви, г-жо Малчева.