AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, внесох в офиса на ПИБ - Народен театър по кредитната си карта 300 лв. вместо определената минимална вноска от 30 лв. След 2 часа получих заплашителен sms, че ще ми блокират картата поради неплатено задължение, ако не платя НЕЗАБАВНО!? Веднага звъннах по телефона за справка, но от контактния център една ми мънкаше за някакво разминаване, не можа да ми каже нищо конкретно и тръгна да ме препраща към своя колежка за справка, оставиха ме на музика 10 мин. и накрая затворих...все пак действието се развива в работно време, аз като съм на работа не си уплътнявам времето като тях....Каква сметка навъртях за това безрезултатно позвъняване не знам, знам само, че ми загубиха времето и ми скъсаха нервите за нищо, щото така им е по-удобно, да тормозят клиентите си без причина.Що за отношение към клиентите!

    1. Здравейте! След като внесете средства по карта с цел погасяване на вноски, е необходимо технологично време да се осчетоводят преводите. СМС-ите се зареждат автоматично при просрочие, както е във Вашия случай, тъй като падежната дата за погасяване на задълженията е 5-то число на месеца. Двете събития са се застъпили и затова сте получила уведомителното съобщение. СМС-ите са единствено с напомнителен характер. След като сте посетила наш офис и сте погасила вноската си, би следвало да имате и документ за съответната операция. Няма място за безпокойство в тази ситуация.

  2. В един момент разбираш, че 3D паролата ти не работи. Не си я забравил(8 години си е работила), системата не я възприема. Влизаш си в онлайн банкирането. Любим спорт - ново 20. Пробваш всички любими спортове, после пробваш с всички спортове дето ти идват на акъла.Нъцки!Ще трябва да посетиш клон. Какви клони...в следващите 4 месеца не си в България, не си и в Кипър. Имаш си електронен подпис, токен, мокен пинТ, пълномощно на баща си си оставил. Не, неможело! Въпросът не се сменя, спортовете са изчерпани...
    Няма кой да го изтрие, за да го създадеш наново. На картата, която е без 3D можеш спокойно да си я сложиш.
    Някой нещо е мислил - недомислил. Друг нещо е сгрешил при миграцията на нещо...
    Щом мога да я регистрирам в пейпал и амазон, щом нек'ви бастуни могат да ми я прихванат и да поръчват нещо от Индия(случка от миналата година - наложи се дабъл преиздаване), защо тази 3D парола е такова непреодолимо препятствие?

    Вместо да ми отговаряте, я напишете всички спортове за които се сещате. Ще ги тествам, друго не мога да направя от тук!

  3. Здравейте,
    Искам да споделя с вас името на на специалист по общи банкови операции Диана Берберова (клон Мол Тракия-Пловдив, бул.Съединение 34) ,както и моето уважението и благодарност към професионализмът и.
    Адмирации!
    Б.Добрева

    1. Благодарим Ви за обратната връзка и високата оценка. Поздрави!

    1. Здравейте може ли да кажете в пловдив кой банкомат дава по 50лв съответно има лимит 2000лв на транзакция. Аз засега не съм срещал такъв.

    1. Моят лимит е 4000 на ден или 2000 на транзакция, но банкоматите в 99% от случаите ми дават само 800 на транзакция защото са заредени с 20-левки а не с 50-левки. Кажете ми банкомат който е с лимит 2000 на транзакция?

    1. Мерси много

  4. Здравейте, бих искала да се оплача от отвратително и троснато отношение на Ваш служител в централният клон на Бургас. Днес не видях името на служителката,но тя беше изключително тросната и арогантна ( втори етаж,втора врата в ляво,бюро от лява страна). Искахме с мъжа ми да попитаме за условията на кредит, но тя ни едва ли не ни се караше. Миналата седмица неинта колежка много подробно и любезно ни обясни всичко, за което благодарим. Възмутени отидохме в друг клон на банката в Бургас, където служителките бяха много любезни и ни обясниха и посъветваха какво трябва да направим,благодарим за което. Не смятам, че сме виновни затова, че някои не е в настроение. Моля Ви помогнете да тази служителка да стане професионалист.Ако не й харесва значи това не е неината работа, но не й да ни се кара само, за щото сме влезли и сме нарушили неиното спокоиствие. Благодаря Ви предварително за вниманието.

  5. Здравейте,
    Искам да изкажа похвала и благодарност към работата на Вашата служителка Женя Иванова от клон Тракия в гр. Варна. Впечатлен съм от професионализма й, търпението, адекватните съвети и най-вече от незагасващата й усмивка. Истинско удоволствие е да срещнеш такова цвете във Вашата банка. Благодаря й.

Коментирай