AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте! Работим по различни нови функционалности, включително и тази. Когато имаме готовност, ще обявим новите версии на мобилното приложение за iOS и Android. Поздрави!

  1. Здравейте, интересува ме дебитна карта за деца Mastercard Teen. Разпечатах документите необходими за попълване, за да издам на сина ми, но забелязах че нивата за лимити на дебитна карта позволяват една операция за плащане за 10 лв. и едно теглене в брой за 10 лв. дневно. Тези лимити могат ли да бъдат увеличени, тъй като ми се струват недостатъчни за тийнеджър.

    1. Здравейте! Заповядайте в удобен офис на банката и ще уточните на място с колегите по-високо ниво на дневен лимит. Поздрави!

  2. Изключително съм ядосана . Преди години закрих сметките си в ПИБ, но при справка се оказа, че те всъщност не са закрити. Разбира се не пазя документ, защото мислех, че отношенията ми с банката са приключили, след като съм закрила сметките. Натрупали се такси в размер на 91,60лв., част от които погасени по давност. Обясних на служителката, че възразявам да платя сумите, които са погасени по давност, а тя ми каза "Ми, напишете молба, но няма да закрия сметките без да платите всичките такси". Реших, че е безсмислено, тъй като при тази некомпетнетност, си представям какво щеше да стане с молбата ми.След като платих всички такси, поисках документ, че нямам задължения към ПИБ. Отказа да ми издаде, защото нямали кредитен консултант. Трябвало да отида до някой мол. Освен това трябвало след 30-35 работни дни пак да отида, за да се деактивирала дебитна карта, изтекла през 2013г. Може ли ми да ми кажете как да съм сигурна, че повече няма да имам нищо общо с ПИБ? Че сметките ми са закрити и че след 5г. няма да се окаже, че пак трябва да ги закривам?!

    1. Здравейте! Това, което Ви съветвам, е да подадете официално оплакване на complaints@offices.fibank.bg по реда, описан тук >> https://www.fibank.bg/bg/protsedura-za-podavane-i-razglejdane-na-vazrajeniya-na-klienti/page/2386

  3. Бих искала да изкажа огромната си благодарност за съдействието на Вашите служители в лицето на Пламен Недялков от клон Шипченски проход, и служителка от Мол София за връщането на изгубените ми кредитни карти и лична карта! Честност, човечност, доброта!!! Достойни хора! С пожелания за много успехи, здраве и щастие!

  4. Клиент съм на банката от много години. От самото откриване на сметката ползвам електронно банкиране, но днес не мога. Виждам само 6 съобщения и не виждам нито сметките си, нито парите по тях. На телефона за връзка 0700 12777 ми казаха, че всички мои данни ще бъдат изтрити. Можел съм бил да ходя в клон на банката, за да получа извлечение.

    Защо трябваше банката да чупи работеща система? Защо да се бута къща, за да се построи колиба?

    1. Здравейте! В случай че не преминете през стъпковия процес към обновената система Моята Fibank, няма да имате възможност да използвате услугите на e-fibank, която е в процес на прекратяване. Обръщаме внимание, че Банката не изтрива данни за своите клиенти. При преминаването към Моята Fibank се прехвърлят всички отчети по сметки, всички запазени получатели за преводи и макети. Допълнително, за удобство на клиентите и по-добра приемственост между системите, се прехвърля и историята на успешно наредените през e-fibank преводи за период от една година. Новата система предоставя редица нови функционалности като заплащане на комунални услуги и общински данъци и такси за гр. София. Въведени са улеснения при извършване на преводните нареждания, а достъп до всички регистрации се извършва само с едно потребителско име.

    1. И Вие бъдете здрави! Вашите думи само потвърждават казаното по-рано. Даже демото на въпросната система Моята Fibank не работи. Пробвах го от два компютъра. Не може да се нареди превод, а в менюто въобще няма международен превод. Сега ще трябва да ходя в клон на банката, за да пускам преводите на хартия.

      Никой не дава възможност да се види новата система в действие, преди човек да се откаже от старата, но за сметка на това се натрапва насила. Добре, че още работи за фирмените сметки, но съдейки по победните релации и това няма да е за дълго. Рекламната алабалистика за нови функции е абсолютно безполезна, когато не работят основните.

      Изтриването на данните не съм си го измислил аз. Това бяха думите, с които вашият телефонист се опитваше да ме убеди защо трябва спешно да се прехвърля към новата система. Доказателства, че същата работи, не се и опита да предостави. След подобна заплаха мнението ми за банката допълнително се разклати.

  5. Здравейте,
    Твърде ми е любопитно кое е наложило промяната в общите условия на банката късаеща таксата от 5 евро при входящ превод над 500 евро (член 3, точка 1.1.3).
    Просто би било много приятно да чуя мотивите на банкада да облагат на практика и това макар че се извършва безкасово.

    Благодаря за изчерпателният отговор!

    Иван

Коментирай