AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте, г-н Вълчев! Всички операции, които нашите специалисти извършват в нашите клонове, и особено проверката на Вашите лични данни са за Вашите сигурност и спокойствие. Ние ценим Вашето време и правим всичко възможно да получавате бързо и качествено обслужване, без да правим никакъв компромис с Вашата сигурност. Благодарим Ви все пак за мнението, ще го имаме предвид. Поздрави и приятен ден!

  1. Здравейте, бих искал да попитам когато ЮЛ тегли от сметката си в ПИБ трябва ли да загражда в декларацията на Нареждането разписка дали сумата е за заплати или не е, след като вече отпадна да се носи декларация за платени осигуровки.
    Поздрави!

  2. Здравейте, г-н Пенев! Очаквайте новини по този въпрос съвсем скоро. Поздрави!

  3. Здравейте!
    Очертава ли се в блиското бъдеще да се появи мобилно приложение на myfibnak.bg, както вече направиха някои други банки или не е мислено по въпроса?

  4. Здравейте,
    пиша ви, за да изразя удоволствието, с което работя с всички ваши служителки /фронт офис, каса/ от клон Опълченска в София. Целият екип е съставен от компетентни и усмихнати служителки. Работят професионално, бързо и коректно. Благодря ви и продължавайте все така.

  5. Здравейте!Картата ми беше блокирана заради ненавременно внасяне на минимална вноска. Вчера погасих задължението. До колко време ще ми бъде разблокирана картата?Благодаря!

    1. Здравейте, Стела! Картата Ви вече трябва да е деблокирана. Обичайният срок е до 12 часа на следващия работен ден. Опитайте и ни пишете отново, ако не можете да плащате с картата си, за да помогнем. Поздрави и приятен ден!

  6. Работеща банка в днешния (31.12) ден ? защото имам да получавам пари чрез Moneygram..

  7. здравейте!Имам въпрос: искат да ми преведат на сметката пари от Англия, от сметка в HSBC в моята от ПИБ, а искат данни за sort code, account number??? от къде да ги разбера?

    1. Здравейте и за много години! Лилия, цялата необходима информация за превода се съдържа в номера на Вашата сметка - IBAN. Когато сте си откривали сметката или получавали дебитната или кредитната карта по всяка вероятност сме Ви дали и едно малко картонче, на което са изписани номерата на Вашите банкови сметки във Fibank. Там можете да видите IBAN-а на сметката, по който да бъде нареден преводът. Ако не успеете да го намерите, има и други възможности: - да посетите клон на банката; - да използвате една от нашите услуги за дистанционно банкиране - Моята Fibank или Виртуалния ни клон; - да се свържете с нашия Контакт център на тел. *bank (*2265) за мобилни телефони и 0800 11 011 за стационарни. Lifefeast, надяваме се, че сте успели да получите парите. Всички наши клонове вече са отворени, така че ако не сте ги получили все още, заповядайте! В нашия сайт можете да видите кой е най-близкия ни клон.

Коментирай