AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте, г-жо Панделиева! Сумата по всяка вероятност не е напуснала сметката Ви. При операции с карта се блокира сумата на плащането и така тя изчаква да бъде получена от търговеца. Нашият съвет е да се обърнете към търговеца, който да ни изпрати съобщение, че не очаква плащане с Вашата карта, за да освободим блокираната сума и да можете да направите плащането отново. Блокировките се освобождават автоматично 14 дни след операцията, затова предлагаме горната възможност - за да ускорим процеса. Това е обичайна практика за търговците и те знаят как се процедира в подобни ситуации. Поздрави и приятен ден!

  1. Ще се радвам ако ме насочите към кредитен СПЕЦИАЛИСТ в гр.Пловдив с когото да обсъдя въпросите който ме притесняват по кредита.
    Понеже след като се вгледах и използвах елката при оставаща главница от 27800лв. и лихвен процент 6,08% изчисленията ми несъвпаднаха с начислената ми сума.

    1. Здравейте отново, г-н Тодоров! Заповядайте в нашия клон "Марица" точно зад хотел "Марица". Там ще Ви очаква нашата колега Ива Рузманова и заедно ще разгледате всички въпроси по кредита Ви. Поздрави и приятен ден!

  2. АКО СМЕТКАТА МИ Е BG**FINV915010******** КАК ДА РАЗБЕРА КАКЪВ Е BIC

    1. Здравейте, г-жо Даскалова! Щом сметката Ви е във Fibank, BIC/SWIFT кодът е FINVBGSF. Поздрави и приятен ден! П.П. Позволихме си да редактираме IBAN-а, като изтрихме няколко символа.

  3. Възможно ли е по ипотечен кредит от Първа инвестиционна банка
    Декември 2011 да съм погасявал лихва кредит 186,11лв.,главница кредит 202,36 при лихва 6,27%.
    Януари 2013 200,87лв.,главница кредит 187,69лв. при лихва 6,08%.
    Каква може да е причината? Ваша грешка или не съм информиран за промени по кредитния ми договор.
    С уважение инж. Тодоров

    1. Здравейте, г-н Тодоров! Наш кредитен специалист ще се радва да разгледа Вашия случай и да отговори на въпросите Ви. Кои са най-удобните за Вас наши клонове, за да Ви насочим към свой колега? С уважение, Екипът на Fibank

  4. Няколко пъти в заведение "Конфети", находящо се на улица "Граф Игнатиев" №4 не мога да платя с кредитна карта, дори на терминал на Първа инвестиционна банка. Последният път бе на 12.01 2013.Веднага се обадих на картов център, откъдето ми потвърдиха, че кредитната ми карта е редовна. Всъщност няколко минути след това, платих нормално с кредитна си карта. Много моля да направите проверка случайно ли терминалите на това заведение не обслужват кредитни карти, или там предпочитат кешовото плащане, въпреки, че имат три терминала?

    1. Здравейте, г-н Гаврилов! Благодарим Ви за сигнала и съжаляваме за неудобството. Ще проверим каква може да е причината. Поздрави от нашия екип!

  5. Много ме ядосахте. Никога до сега не съм ви бил толкова бесен. Вчера вечерта в мол CCS исках да изтегля САМО 40 евро от моята сметка. Служителката на бюрото ми взе личната карта попълни документите и ме прати на гишето, където служителят ви ме гледаше през цялото време. Като отидох при него ми поиска лична карта, отказах да му я дам в ръцете, но му я показах я през прозореца. Той отказа да ми изпълни заявката, уж не виждал. Смених гишето на касите и другата служителка ми отказа, не можела да ползва лупата през прозореца. За мене това е безобразие. Не може да губите така времето на клиентите, с многократни проверки. Разбирам да тегля огромна сума ,но за малки суми да бавите клиентите е грехота. Точно ПИБ е банката която единствено има безконтактно плащане, за да улесни и най-вече да ускори плащанията. Обратното във вашите клонове основната цел, май е да те забавят. Като например, задължително минаване през две гишета, в повечето случаи без да е нужно. Или допълнителна проверка на личните данни, уж за сигурност, без да има риск. Моля направете нещо по въпроса!!! Просто е безобразие да ни губите времето по този начин. Винаги трябва да има граници на новото на сигурност. Дано поправите проблемите....

Коментирай