AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте, Борис! Ако минималното салдо се понижи под избраното, а после се възстанови, ще се начисли лихвата от 0.1%, а не по-високата лихва. Таксата от 1 лв. се начислява веднъж годишно/на две години. Сметката може да се закрие във всеки момент и ще получите начислената лихва. Имайте предвид, че ако не е изминал периодът на сметката, т.е. 12 или 24 месеца, лихвата ще е 0.1%. Поздрави!

  1. Здравейте ПИБ,

    клиент съм на банката от 8 години, непрекъснато следя банковите продукти и подобренията ви оттогава. Доволна съм от банката, на фона на останалите в България и в условия на криза, иначе банкирам и в чужбина и има още какво да научите в много отношения.
    Имам един въпрос-колко важно за вас е отношението към клиента и в частност пред тях да стои компетентен служител, който не само си върши работата, а прави така, че клиента да се почувстава обгрижен???
    Питам ви понеже от 8 год. нищо в това отношение не се е променило в обслужващият ви клон в гр.Смолян.
    Не веднъж ми се е налагало да се връщам многократно за дреболии, които би трябвало вашите служители да предвидят и дори да предупредят клиента, да не говорим че след поредното попитах 3 пъти служителката дали трябва да се попълни формуляр и да не се налага ново идване мое до офиса, на което отговорът бе твърдо не, да обаче само след час, и то забележете!!! след мое 4-то запитване по тел,понеже не виждах извършената транзакция онлайн, ми бе казано,че ще се наложи да посетя офиса....
    Разбирам, че трябва да прощаваме и да сме толерантни когато служителите ви са нови, но това се случва доста често в Смолян, доста често и след месеци обучение при по-сложна ситуация или въпрос кадрите ви са неподготвени, дори не са прочели промени касаещи продуктите ви в уебсайта ви-за мен това е недопустимо и би трябвало да се санкционира по някакъв начин.
    Освен това на клиентите ви никой не им прощава-подписал си хартийка и не си обърнал внимание, че служителката е сгрешила и дори не ви е попитала или обърнала внимание....съответно си понасяш последствията, а за служителката ви??-поне да им се обърне внимание,да не правят втори път същата грешка...
    Банката ви е успешна и по думите на приятели в другите градове няма проблеми, но в Смолян банкирането в клона винаги е било изпитание и свързано с негативни моменти,както и най-малко 45мин чакане.

    1. Здравейте, г-жо Барчинкова! Благодарим Ви за коментара. Ще се свържем с Вас по имейл и ще Ви помолим за повече детайли. Така ще можем да преценим какви ще са най-удачните мерки, които да предприемем. С уважение, Екипът на Fibank

  2. Здравейте.

    PОS терминалът на ПИБ не работи в магазина на фирма Дизма в гр. Пловдив, бул. 6-ти септември 237.

    Извинявам се ако тук не е правилното място за съобщаване на подобни проблеми.

    Благодаря и хубав ден!

    1. Здравейте, г-жо Христова, и благодарим за сигнала! Ще проверим техническата му изправност при първа възможност. Винаги можете да ни пишете тук или директно на marketing@fibank.bg, за да можем да реагираме своевременно. Поздрави от нашия екип и успешна седмица!

  3. Казвам се Венера Стоицова и съм клиент на Банката от 2009г. Искам да изкажа своята голяма благодарност на специалистите по общи банкови операции Надежда Митева и Диана Берберова от FI Bank гр. Пловдив, клон МОЛ "Тракия" за търпението, отзивчивостта и компетентността с които съм била обслужвана през всичките тези години.

    1. Здравейте, г-жо Стоицова! Благодарим Ви за добрите думи! Ще предадем Вашите поздрави и благодарности на колегите и с удоволствие ще Ви очакваме отново в нашия клон. Поздрави от целия ни екип!

  4. Здравейте! Ники, услугата Address Verification System не се предлага от Visa и MasterCard за нашия регион, затова и не можем да я предложим на своите клиенти. Не би трябвало да срещате неудобства от това. Можем ли да помогнем с нещо? Краси Милчева, разгледайте нашите годишни отчети и тези данни. Моника Николаева, за да изпратите пари с MoneyGram, е необходимо само да представите документа си за самоличност и да дадете данните на получателя на средствата. Ще получите един номер, който трябва да изпратите на получателя. С него той може да пoлучи преведената сума при всеки агент на MoneyGram. Само за информация SWIFT кодът на Fibank е FINVBGSF. Клонът ни в Перник се нарича "Клон Перник" и се намира на ул. Кракра 4. Дебитната си карта можете да получите единствено лично в клон на банката. Можем да изпратим дебитната карта и на желан от Вас адрес в чужбина, ако нямате възможност да посетите наш клон скоро, но за тази услуга има такса от 100 лв. За целта ще Ви пишем едно писмо, за да обсъдим възможностите. Йордан Вълчев, често посещаваме партньорите търговски обекти и провеждаме опреснителни обучания. Бихте ли ни посочили кои са обектите, в които Ви се е случвало това, за да минем по-скоро? Ще Ви изпратим и имейл. Благодарим! Атанас Анчев, благодарим Ви за коментара и се радваме на Вашия интерес да се развивате в тази сфера. За съжаление в момента нямаме отворени позиции, но в нашия сайт можете да ги следите, а и винаги можете да ни изпратите своите документи, за да ги имаме предвид при първото отваряне на позицията, която Ви интересува. Разгледайте нашата секция "Кариери". Поздрави!

  5. Здравейте ПИБ,

    Имам сметка при вас, кьм която бих искала да получа дебитна карта. Тьй като отдавна не сьм в страната и не планирам врьщане скоро, кьм момента майка ми оперира сметката посредством палномощно. На майка ми и е било отказано да получи картата при откриването на сметката тьй като получаването става само лично. Вьпросьт ми е какви са вариантите да получа дебитната карта.

    Благодаря!
    Хубав ден,
    Моника

  6. Здравейте г-н Христов, г-н Костов и г-н Молдовански

    Поздравявам г-н Христов за наградата Банкер на годината 2012.
    Казвам се Атанас Анчев. На 26 години съм. Живея в град Карлово. От 10 години съм клиент на ПИБ АД. Имам открит депозит и дебитна карта.
    ПИБ е най-добрата банка защото няма минимални суме за откриване за депозитните си продукти. Харесвам банката. Имам съученичка която работи в ПИБ. През 2009 г. завърших специалност "Счетоводство и контрол" в Европейски колеж по икономика и управление в гр. Пловдив след което през 2011 г. завърших магистърска програма "Счетоводство и контрол" във ВСУ "Черноризец Храбър" в гр. Варна
    Имам една мечта да работя като специалист Общи банкови операции в ПИБ. Бил съм на стаж в Алфа банк и оттам се запалих по банковата работа. Проявих голам интерес към банковата работа.
    Кажете ми как да сбъдна мечтата си?
    Ще се радвам ако имам възможността да се запозная лично с Вас в Карлово
    Поздрави на екипа Ви

Коментирай