AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. На 07.12.2012г. побликувах във Вашият Блог в раздела Обратна връзка своята благодарност към Вашите служители Диана Берберова и Надежда Митева рааботещи в клона Ви гр. Пловдив, МОЛ"Тракия". На 10.12.2012г. Вие ме уверихте, че лично ще предадете това на Вашите служители.Днес отново посетих Банката и със съжаление разбрах, че това не е станало.Много Ви моля да го направите, за което ще Ви бъда много благодарна.
    Поздрави: Венера.

    1. Здравейте, г-жо Стоицова! Молим да ни извините за пропуска. Вече се коригирахме и похвалата за нашите колеги е изпратена до техните ръководители. Надяваме се, че тя ще стигне до тях преди следващото Ви посещение до нашия клон. Ще Ви очакваме! Поздрави и весели празници :)

  2. Хора, оправете това електронно банкиране най-сетне - след отваряне с IE10 под Windows 8 се скапва нещо. Това го имаше при IE9/Windows7, но там беше достатъчно само да се разрешат SSL3/TLS1 и да се забрани всичко останало. Под IE10/Windows 8 вече нищо не работи. Сработа е просто!

    1. Здравейте, Камен! Виртуалният клон на Fibank отговаря на всички съвременни изисквания за уеббазирани приложения за разплащане и като такъв разполага с пълната си функционалност при работа с IE 10 под Windows 8. Ако работите с Token устройство, можете да използвате всички видове браузъри, без значение от вида на устройството и операционната система. Ако използвате КЕП,трябва да използвате IE или Mozilla Firefox за дигитално подписване на документи. Ако операционната Ви система е 64-битова, ще трябва да използвате 32-битова версия на IE или Firefox. Ако продължавате да срещате затруднения с подписването под IE 10, молим да се свържете с нас на 0700 12 777 или да ни изпратите телефон за връзка на marketing@fibank.bg За съжаление не успяхме да открием Вашата регистрация по имейла от коментара Ви в блога. Благодарим!

  3. Здравейте,

    По разплащателна сметка с минимално салдо имам следните въпроси:

    -ако минималното салдо се понижи под избраното, а после се възстанови ще се намислява ли отново по-високата лихва, а не 0,1%
    -таксата 1 лв се начислява месечно или веднъж годишно/на две години
    -може ли във всеки момент да се закрие сметката и клиентът, получава ли начислената до момента лихва

    1. Здравейте, Борис! Ако минималното салдо се понижи под избраното, а после се възстанови, ще се начисли лихвата от 0.1%, а не по-високата лихва. Таксата от 1 лв. се начислява веднъж годишно/на две години. Сметката може да се закрие във всеки момент и ще получите начислената лихва. Имайте предвид, че ако не е изминал периодът на сметката, т.е. 12 или 24 месеца, лихвата ще е 0.1%. Поздрави!

  4. Здравейте ПИБ,

    клиент съм на банката от 8 години, непрекъснато следя банковите продукти и подобренията ви оттогава. Доволна съм от банката, на фона на останалите в България и в условия на криза, иначе банкирам и в чужбина и има още какво да научите в много отношения.
    Имам един въпрос-колко важно за вас е отношението към клиента и в частност пред тях да стои компетентен служител, който не само си върши работата, а прави така, че клиента да се почувстава обгрижен???
    Питам ви понеже от 8 год. нищо в това отношение не се е променило в обслужващият ви клон в гр.Смолян.
    Не веднъж ми се е налагало да се връщам многократно за дреболии, които би трябвало вашите служители да предвидят и дори да предупредят клиента, да не говорим че след поредното попитах 3 пъти служителката дали трябва да се попълни формуляр и да не се налага ново идване мое до офиса, на което отговорът бе твърдо не, да обаче само след час, и то забележете!!! след мое 4-то запитване по тел,понеже не виждах извършената транзакция онлайн, ми бе казано,че ще се наложи да посетя офиса....
    Разбирам, че трябва да прощаваме и да сме толерантни когато служителите ви са нови, но това се случва доста често в Смолян, доста често и след месеци обучение при по-сложна ситуация или въпрос кадрите ви са неподготвени, дори не са прочели промени касаещи продуктите ви в уебсайта ви-за мен това е недопустимо и би трябвало да се санкционира по някакъв начин.
    Освен това на клиентите ви никой не им прощава-подписал си хартийка и не си обърнал внимание, че служителката е сгрешила и дори не ви е попитала или обърнала внимание....съответно си понасяш последствията, а за служителката ви??-поне да им се обърне внимание,да не правят втори път същата грешка...
    Банката ви е успешна и по думите на приятели в другите градове няма проблеми, но в Смолян банкирането в клона винаги е било изпитание и свързано с негативни моменти,както и най-малко 45мин чакане.

    1. Здравейте, г-жо Барчинкова! Благодарим Ви за коментара. Ще се свържем с Вас по имейл и ще Ви помолим за повече детайли. Така ще можем да преценим какви ще са най-удачните мерки, които да предприемем. С уважение, Екипът на Fibank

  5. Здравейте.

    PОS терминалът на ПИБ не работи в магазина на фирма Дизма в гр. Пловдив, бул. 6-ти септември 237.

    Извинявам се ако тук не е правилното място за съобщаване на подобни проблеми.

    Благодаря и хубав ден!

    1. Здравейте, г-жо Христова, и благодарим за сигнала! Ще проверим техническата му изправност при първа възможност. Винаги можете да ни пишете тук или директно на marketing@fibank.bg, за да можем да реагираме своевременно. Поздрави от нашия екип и успешна седмица!

Коментирай