AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, г-жо Йосифова! Всичко с Виртуалния клон е наред. Молим да опитате отново и ако имате някакви затруднения, ни пишете. Възможно е да не сме могли да откликнем на обаждането Ви заради много входящи обаждания. С уважение, Екипът на Fibank

  2. Здравейт,
    защо още в 12.45 ч няма достъп до Виртуалния клон на банката?Също така на номер 070012777 никой не отговаря.
    В крайна сметка,днес е последния ден,в който можем да направим преводи и още от обяд се почнаха проблемите.Би трябвало да отреагирате овреме,предвид претоварването на сървъра и това не е само сега за съжаление.21 век сме все пак,

  3. Здравейте.
    Днес за пореден път ми се наложи да използвам услугите на Вашата банка, клон гр. ДОБРИЧ и за пореден път останах страшно разочарована. Между 12 и 14 ч., когато масово хората почиват и отиват да свършат малко работа в институции като Вашата се оказва, че и в банката основно се почива в това време. Обслужваха само на 2 работни места, а днес имаше над 30 чакащи клиента и поне още 10 се отказаха, като видяха какво е положението вътре. При предишното ми посещение на банката Ви, преди месец ситуацията беше пак същата, над час загубих, за да внеса пари.
    А на сайта си ни уверявате "Елате и опитайте нашето обслужване.Може само да спечелите!" По-добре го махнете този надпис, защото в Добрич поне, се излагате с него.

  4. ЗДРАВЕЙТЕ, ИСКАМ ДА ПОПИТАМ МОЖЕ ЛИ ПЪЛНОМОЩНИК С НОТАРИАЛНО ЗАВЕРЕНО ПЪЛНОМОЩНО НА ЮЛ ДА ПОДПИСВА ДЕКЛАРАЦИЯ ЗА ПРОИЗХОД НА СРЕДСТВА?

    1. Здравейте, Dixa! Да, може, но в нотариално завереното пълномощно изрично трябва да е посочено, че има това право. За целта ще Ви изпратим на имейла Ви образец на пълномощно, което следва да използвате. Поздрави и весели празници! П.П. За съжаление не можем да Ви изпратим имейл, тъй като се оказва, че имейлът Ви не е точен. Молим да ни пишете на marketing@fibank.bg. Благодарим!

  5. Здравейте,
    Има ли яснота как точно ще се облагат лихвите по отворен депозит, открит през 2011 и изтичащ през 2013? Ще се облага лихвата за двете години (въпреки, че през 2011 такъв закон за облагане на лихвите нямаше) ИЛИ ще се облага само лихвата получена от 2013 г?

  6. Може ли да сте най-скапаната банка в България . Не стига че всеки път ми удържате ебаси и таксите за превод към сметката ми и сега като ида да си изтегля парите не мога .Парите са ми преведени още сутринта . Защо е това задържане ,в кой век се намирате ?

    1. Здравейте, Димитър! Преводите между банки в България чрез БИСЕРА се извършват в рамките на 24 часа през работните дни. Ако средствата са Ви били преведени в началото на работния ден от една банка, те ще пристигнат по Вашата сметка най-късно в началото на следващия работен ден. Срокът зависи от това кога банките обработват преводите. Можете ли да уточните и какви такси имате предвид при превод на средства по Вашата сметка? Благодарим Ви предварително за добрия тон. Ние винаги сме насреща, за да отговорим на Вашите въпроси. Поздрави!

  7. На 07.12.2012г. побликувах във Вашият Блог в раздела Обратна връзка своята благодарност към Вашите служители Диана Берберова и Надежда Митева рааботещи в клона Ви гр. Пловдив, МОЛ"Тракия". На 10.12.2012г. Вие ме уверихте, че лично ще предадете това на Вашите служители.Днес отново посетих Банката и със съжаление разбрах, че това не е станало.Много Ви моля да го направите, за което ще Ви бъда много благодарна.
    Поздрави: Венера.

    1. Здравейте, г-жо Стоицова! Молим да ни извините за пропуска. Вече се коригирахме и похвалата за нашите колеги е изпратена до техните ръководители. Надяваме се, че тя ще стигне до тях преди следващото Ви посещение до нашия клон. Ще Ви очакваме! Поздрави и весели празници :)

Коментирай