AskFibank

Fibank 2990

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Няколко пъти в заведение "Конфети", находящо се на улица "Граф Игнатиев" №4 не мога да платя с кредитна карта, дори на терминал на Първа инвестиционна банка. Последният път бе на 12.01 2013.Веднага се обадих на картов център, откъдето ми потвърдиха, че кредитната ми карта е редовна. Всъщност няколко минути след това, платих нормално с кредитна си карта. Много моля да направите проверка случайно ли терминалите на това заведение не обслужват кредитни карти, или там предпочитат кешовото плащане, въпреки, че имат три терминала?

    1. Здравейте, г-н Гаврилов! Благодарим Ви за сигнала и съжаляваме за неудобството. Ще проверим каква може да е причината. Поздрави от нашия екип!

  2. Много ме ядосахте. Никога до сега не съм ви бил толкова бесен. Вчера вечерта в мол CCS исках да изтегля САМО 40 евро от моята сметка. Служителката на бюрото ми взе личната карта попълни документите и ме прати на гишето, където служителят ви ме гледаше през цялото време. Като отидох при него ми поиска лична карта, отказах да му я дам в ръцете, но му я показах я през прозореца. Той отказа да ми изпълни заявката, уж не виждал. Смених гишето на касите и другата служителка ми отказа, не можела да ползва лупата през прозореца. За мене това е безобразие. Не може да губите така времето на клиентите, с многократни проверки. Разбирам да тегля огромна сума ,но за малки суми да бавите клиентите е грехота. Точно ПИБ е банката която единствено има безконтактно плащане, за да улесни и най-вече да ускори плащанията. Обратното във вашите клонове основната цел, май е да те забавят. Като например, задължително минаване през две гишета, в повечето случаи без да е нужно. Или допълнителна проверка на личните данни, уж за сигурност, без да има риск. Моля направете нещо по въпроса!!! Просто е безобразие да ни губите времето по този начин. Винаги трябва да има граници на новото на сигурност. Дано поправите проблемите....

    1. Здравейте, г-н Вълчев! Всички операции, които нашите специалисти извършват в нашите клонове, и особено проверката на Вашите лични данни са за Вашите сигурност и спокойствие. Ние ценим Вашето време и правим всичко възможно да получавате бързо и качествено обслужване, без да правим никакъв компромис с Вашата сигурност. Благодарим Ви все пак за мнението, ще го имаме предвид. Поздрави и приятен ден!

  3. Здравейте, бих искал да попитам когато ЮЛ тегли от сметката си в ПИБ трябва ли да загражда в декларацията на Нареждането разписка дали сумата е за заплати или не е, след като вече отпадна да се носи декларация за платени осигуровки.
    Поздрави!

  4. Здравейте, г-н Пенев! Очаквайте новини по този въпрос съвсем скоро. Поздрави!

  5. Здравейте!
    Очертава ли се в блиското бъдеще да се появи мобилно приложение на myfibnak.bg, както вече направиха някои други банки или не е мислено по въпроса?

  6. Здравейте,
    пиша ви, за да изразя удоволствието, с което работя с всички ваши служителки /фронт офис, каса/ от клон Опълченска в София. Целият екип е съставен от компетентни и усмихнати служителки. Работят професионално, бързо и коректно. Благодря ви и продължавайте все така.

  7. Здравейте!Картата ми беше блокирана заради ненавременно внасяне на минимална вноска. Вчера погасих задължението. До колко време ще ми бъде разблокирана картата?Благодаря!

    1. Здравейте, Стела! Картата Ви вече трябва да е деблокирана. Обичайният срок е до 12 часа на следващия работен ден. Опитайте и ни пишете отново, ако не можете да плащате с картата си, за да помогнем. Поздрави и приятен ден!

Коментирай