AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. ЗДРАВЕЙТЕ, ИСКАМ ДА ПОПИТАМ МОЖЕ ЛИ ПЪЛНОМОЩНИК С НОТАРИАЛНО ЗАВЕРЕНО ПЪЛНОМОЩНО НА ЮЛ ДА ПОДПИСВА ДЕКЛАРАЦИЯ ЗА ПРОИЗХОД НА СРЕДСТВА?

    1. Здравейте, Dixa! Да, може, но в нотариално завереното пълномощно изрично трябва да е посочено, че има това право. За целта ще Ви изпратим на имейла Ви образец на пълномощно, което следва да използвате. Поздрави и весели празници! П.П. За съжаление не можем да Ви изпратим имейл, тъй като се оказва, че имейлът Ви не е точен. Молим да ни пишете на marketing@fibank.bg. Благодарим!

  2. Здравейте,
    Има ли яснота как точно ще се облагат лихвите по отворен депозит, открит през 2011 и изтичащ през 2013? Ще се облага лихвата за двете години (въпреки, че през 2011 такъв закон за облагане на лихвите нямаше) ИЛИ ще се облага само лихвата получена от 2013 г?

  3. Може ли да сте най-скапаната банка в България . Не стига че всеки път ми удържате ебаси и таксите за превод към сметката ми и сега като ида да си изтегля парите не мога .Парите са ми преведени още сутринта . Защо е това задържане ,в кой век се намирате ?

    1. Здравейте, Димитър! Преводите между банки в България чрез БИСЕРА се извършват в рамките на 24 часа през работните дни. Ако средствата са Ви били преведени в началото на работния ден от една банка, те ще пристигнат по Вашата сметка най-късно в началото на следващия работен ден. Срокът зависи от това кога банките обработват преводите. Можете ли да уточните и какви такси имате предвид при превод на средства по Вашата сметка? Благодарим Ви предварително за добрия тон. Ние винаги сме насреща, за да отговорим на Вашите въпроси. Поздрави!

  4. На 07.12.2012г. побликувах във Вашият Блог в раздела Обратна връзка своята благодарност към Вашите служители Диана Берберова и Надежда Митева рааботещи в клона Ви гр. Пловдив, МОЛ"Тракия". На 10.12.2012г. Вие ме уверихте, че лично ще предадете това на Вашите служители.Днес отново посетих Банката и със съжаление разбрах, че това не е станало.Много Ви моля да го направите, за което ще Ви бъда много благодарна.
    Поздрави: Венера.

    1. Здравейте, г-жо Стоицова! Молим да ни извините за пропуска. Вече се коригирахме и похвалата за нашите колеги е изпратена до техните ръководители. Надяваме се, че тя ще стигне до тях преди следващото Ви посещение до нашия клон. Ще Ви очакваме! Поздрави и весели празници :)

  5. Хора, оправете това електронно банкиране най-сетне - след отваряне с IE10 под Windows 8 се скапва нещо. Това го имаше при IE9/Windows7, но там беше достатъчно само да се разрешат SSL3/TLS1 и да се забрани всичко останало. Под IE10/Windows 8 вече нищо не работи. Сработа е просто!

    1. Здравейте, Камен! Виртуалният клон на Fibank отговаря на всички съвременни изисквания за уеббазирани приложения за разплащане и като такъв разполага с пълната си функционалност при работа с IE 10 под Windows 8. Ако работите с Token устройство, можете да използвате всички видове браузъри, без значение от вида на устройството и операционната система. Ако използвате КЕП,трябва да използвате IE или Mozilla Firefox за дигитално подписване на документи. Ако операционната Ви система е 64-битова, ще трябва да използвате 32-битова версия на IE или Firefox. Ако продължавате да срещате затруднения с подписването под IE 10, молим да се свържете с нас на 0700 12 777 или да ни изпратите телефон за връзка на marketing@fibank.bg За съжаление не успяхме да открием Вашата регистрация по имейла от коментара Ви в блога. Благодарим!

  6. Здравейте,

    По разплащателна сметка с минимално салдо имам следните въпроси:

    -ако минималното салдо се понижи под избраното, а после се възстанови ще се намислява ли отново по-високата лихва, а не 0,1%
    -таксата 1 лв се начислява месечно или веднъж годишно/на две години
    -може ли във всеки момент да се закрие сметката и клиентът, получава ли начислената до момента лихва

Коментирай