Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.
На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.
К. Пеева 2013-01-27 00:47:54
Здравейте, има ли опция таксата за поддръжка на свободната разплащателна сметка с минимално салдо да се тегли от друга разплащателна сметка? Ако не, как се решава противоречието, което настъпва с факта, че тази такса би намалявала ежемесечно фиксираното салдо (отменяйки по този начин изгодната лихва) и в същото време довнасянето по сметката е ограничено само на 3/6 месеца?
Customer Support 2013-01-29 16:00:15
Здравейте, г-жо Пеева! Таксата за поддръжка на разплащателната сметка се събира накуп в края на олихвяемия период и така минималното салдо не се нарушава. Поздрави!
Георги Илиев 2013-01-26 01:10:59
Здравейте интересува ме следното ... тегля 2000 лева кредит плащам кредита 2 месеца като на третия връщам всичко по кредита и го погасявам.Колко общо ще дължа в края на третия месец т.е. като погася напълно кредита ? Всички вноски с лихвите по тях за периода на договора или без лихвите по тях ?
Customer Support 2013-01-29 15:21:54
Здравейте, г-н Илиев! Лихва се дължи само за ползваната сума през използваното време, т.е. ако погасите кредита си през третия месец, ще дължите остатъка от неиздължената главница и лихвата до деня на погасяването (или третия месец във Вашия случай). Поздрави!
Customer Support 2013-01-25 13:09:27
Здравейте, г-н Иванов! Наш специалист ще се свърже с Вас на предоставения имейл. Ако Ви е удобно, изпратете ни телефон за контакт на marketing@fibank.bg, за да се свържем с Вас по телефон и да обсъдим параметрите на услугата. С уважение, Екипът на Fibank
Иван Иванов 2013-01-24 13:48:20
Здравейте, ние сме фирма, която възнамерява да инсталира ПОС терминал в офиса си и се интересуваме какви са вашите комисионни при плащанията чрез терминала ни?
Стефанка Кошутова 2013-01-23 13:54:03
Искам да благодаря на банков служител на Първа инвестиционна банка с имена Кристина Зарева. Възхитена съм от бързината, компетентността и любезността, с която служителката на банката помогна да разреша спешен проблем. Бих сравнила нейната работа като на служителите от най-известните международни банки. Поздрав!
Customer Support 2013-01-25 15:20:15
Здравейте, г-жо Кошутова! Много Ви благодарим за този позитивен коментар! Зарадвахме с него Кристина. Поздрави от целия ни екип и приятен ден!
Лияна Панделиева 2013-01-23 12:37:36
Здравейте,
опитах да направя онлайн покупка към български интернет търговец. Статусът ми в сайта е за несполучлива транзакция и съответно поръчката е отказана. От банковата ми сметка обаче е изтеглена сумата от 139,90 лв, които не са постъпили по сметка на фирмата, но ги няма и в моята.
Какво би трябвало да предприема?
Благодаря
Customer Support 2013-01-23 15:32:16
Здравейте, г-жо Панделиева! Сумата по всяка вероятност не е напуснала сметката Ви. При операции с карта се блокира сумата на плащането и така тя изчаква да бъде получена от търговеца. Нашият съвет е да се обърнете към търговеца, който да ни изпрати съобщение, че не очаква плащане с Вашата карта, за да освободим блокираната сума и да можете да направите плащането отново. Блокировките се освобождават автоматично 14 дни след операцията, затова предлагаме горната възможност - за да ускорим процеса. Това е обичайна практика за търговците и те знаят как се процедира в подобни ситуации. Поздрави и приятен ден!