AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте!

    Въпросът ми е с кои Ваши карти мога да изполвам услугите за разплащане на системата ePay.bg.

  2. Здравейте,

    Правя една курсова работа и ми е нужна малко информация за вашата банка :)

    Бихте ли ми казалите приблизително колко служители работят във FiBank?

    Благодаря!

  3. Здравейте,
    имам въпрос относно вашата програмата за лоялност Yes.
    Имам издадена Mastercard Yes Paypass началото на август. Съгласно условията тогава получих първоначално 2000 бонус точки, който сега изчезнаха.Знам за обновяването на програмата за лоялност в момента, но не си спомням за срок на валидност на тези точки.

  4. Moga li da "log on" i da proverja balansa na smetkata?

  5. @Customer Support
    Имам следния въпрос:
    Открил съм Свободен депозит- 24 месечен в лева на 15.01.2011г. и падежа му съответно е на 15.01.2013г.
    Но, за добро или за зло правителството прие нов данък в/у лихвите на депозитите-10%.
    Та, тук идва следния казус- на 15.01.2013г., когато е падежа, в/у цялата натрупана лихва ли ще се начисли данъка, или само за периода от от 01.01.2013г. до 15.01.2013г.
    Благодаря предварително!

  6. Здравейте! Г-жо Йосифова, тази такса е от много години и не е променяна. Г-жо Тошкова, застраховката е към Дженерали Застраховане АД. Заедно с кредитната си карта сте получили сертификата, но можете да ги видите и в електронен формат тук.

  7. Здравейте,
    След като имам безплатна застраховка "Помощ при пътуване" и "Злополука" при пътувания в цял свят, като притежател на кредитна карта YES, кой е застрахователя към когото да се обърна в случай на нужда?
    Благодаря предварително за отговора.

    Поздрави

  8. Здравейте,откога се удържа такса за плащане на ПОС терминал с дебитна карта-Маестро?

  9. Странно.Сметките доколкото виждам се плащат от Easy Pay,от 2007 плащат чрез Maestro картата ми четири битови сметки всеки месец(соф.вода,чез,виваком и топлофикация)факт е че тази такса се появи последните два месеца(октомври и ноември)досега такава такса не е имало.Още по странното е че тази такса se появява към сметките за ЧЕЗ и Виваком,но не и за Софийска вода, за топлофикация не мога да кажа защото имат да ми връщат пари и три месеца нямам сметки.Сега погледнах в страницата на Easy Pay и там пише че плащането на битови сметки е без такси за вносителя - има едни 0.15 стотинки такса ,но тях не знам кой ми ги таксува... Вашата банка или Easy Pay.
    Поздрави

  10. Благодарим Ви, г-н Трифонов! Ще предадем поздравите Ви на колегите и за нас ще е удоволствие да Ви посрещнем отново в нашия клон! С уважение, Екипът на Fibank

Коментирай