AskFibank

Fibank 2976

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте! Ник, препоръчваме Ви "Моята Fibank" - нашата система за електронни справки. С нея можете да следите движението по своите сметки, наличности и пр. Вижте повече за нея в нашия сайт. Румен, ще Ви изпратим имейл. Бихме искали да проверим случая и затова ще ни е необходима малко повече информация. Очаквайте нашия имейл. Христо, нашият отчет за първото полугодие на 2012 г. ще Ви бъде от полза. Към 30 юни 2012 броят на служителите на групата Първа инвестиционна банка е 2871. Начо, в ePay можете да регистрирате своята дебитна Maestro и Visa Electron или кредитна Visa или MasterCard. В блога имаме и статия за регистрация на карта в ePay. Надяваме се, че ще Ви е полезна. Поздрави!

  2. Здравейте,въпросът ми е какви документи се изискват от ПИБ при откриване на банкова сметка на физическо лице , без постоянно местопребиваване в България,но гражданин на ЕС ии какви суми се изискват да бъдат депозирани . Доколкото разбрах от вашия сайт , единствено копие на документ за самоличност, легализиран по съотв ред и нот заверен , но какво,ако лицето няма адресна регистрация в страната ?

  3. Здравейте!

    Въпросът ми е с кои Ваши карти мога да изполвам услугите за разплащане на системата ePay.bg.

  4. Здравейте,

    Правя една курсова работа и ми е нужна малко информация за вашата банка :)

    Бихте ли ми казалите приблизително колко служители работят във FiBank?

    Благодаря!

  5. Здравейте,
    имам въпрос относно вашата програмата за лоялност Yes.
    Имам издадена Mastercard Yes Paypass началото на август. Съгласно условията тогава получих първоначално 2000 бонус точки, който сега изчезнаха.Знам за обновяването на програмата за лоялност в момента, но не си спомням за срок на валидност на тези точки.

  6. Moga li da "log on" i da proverja balansa na smetkata?

  7. @Customer Support
    Имам следния въпрос:
    Открил съм Свободен депозит- 24 месечен в лева на 15.01.2011г. и падежа му съответно е на 15.01.2013г.
    Но, за добро или за зло правителството прие нов данък в/у лихвите на депозитите-10%.
    Та, тук идва следния казус- на 15.01.2013г., когато е падежа, в/у цялата натрупана лихва ли ще се начисли данъка, или само за периода от от 01.01.2013г. до 15.01.2013г.
    Благодаря предварително!

  8. Здравейте! Г-жо Йосифова, тази такса е от много години и не е променяна. Г-жо Тошкова, застраховката е към Дженерали Застраховане АД. Заедно с кредитната си карта сте получили сертификата, но можете да ги видите и в електронен формат тук.

  9. Здравейте,
    След като имам безплатна застраховка "Помощ при пътуване" и "Злополука" при пътувания в цял свят, като притежател на кредитна карта YES, кой е застрахователя към когото да се обърна в случай на нужда?
    Благодаря предварително за отговора.

    Поздрави

  10. Здравейте,откога се удържа такса за плащане на ПОС терминал с дебитна карта-Маестро?

Коментирай