AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте, Невена! Предлагаме на клиентите си преференциални условия на застраховка съвместно с Дженерали и ОЗК Застраховане.

  1. Здравейте,

    Пиша дипломна работа за ПИБ, но никъде не мога да намеря информация относно броя на клиентите ѝ и съответните дялове на физическите и юридически лица.

    Благодаря Ви предварително за помощта!

  2. Здравейте, поддържате ли address verification system (AVS) ?

  3. Здравейте, Нина! Обичайно средствата постъпват по сметката в рамките на 7 работни дни, но може да стане и по-бързо, и по-бавно. Поздрави!

  4. Здравейте,
    В днешния ДВ (http://dv.parliament.bg/DVWeb/showMaterialDV.jsp;jsessionid=F10AA936BC154B3EDC7FE12C4A3A62A0?idMat=70591) са обнародвани промените в ЗДДФЛ, засягащи данъка в/у лихвите от депозити.

    Моля за информация как ще се приложи новият законов текст по моя конкретен случай: 3-годишен депозит "Рекорд" с падеж 07.09.2013 г.

  5. Здравейте !
    Искам да запитам преводите от paypal за колко време пристигат по сметката ми във Fbank ?

  6. Здравейте, Ирина! Да, през Виртуалния клон можете да получите този документ в справката за депозитната сметка. Справката е в реално време с актуални данни. Поздрави и приятен ден!

  7. Здравейте, може ли през интернет банкирането ви да си направя извлечение във формат MT940 на депозитна сметка. И ако да - информацията за предходния ден ли ще бъде?
    Благодаря предварително.

  8. Здравейте,
    преди време бях Ви писах мейл относно коректността на данните за контакт в сайта ви, но не получих отговор и виждам, че не е обърнато внимание. Ще споделя тук отново забележката си. Безплатния Ви 080011011 номер е достъпен и безплатен за всички абонати на фиксирани мрежи (с взаимна свързаност с БТК ) а не само за фиксирани абонати на Виваком. Убедил съм се от собствен опит :)

    1. Здравейте, г-н Желев! Ще проверим дали условията са приложими и за нашия номер и ще коригираме информацията. Благодарим! :)

Коментирай