Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.
На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.
Niki Ivanon 2012-12-03 11:07:14
Здравейте, поддържате ли address verification system (AVS) ?
Customer Support 2012-12-03 10:37:34
Здравейте, Нина! Обичайно средствата постъпват по сметката в рамките на 7 работни дни, но може да стане и по-бързо, и по-бавно. Поздрави!
Антон Душев 2012-11-30 17:07:46
Здравейте,
В днешния ДВ (http://dv.parliament.bg/DVWeb/showMaterialDV.jsp;jsessionid=F10AA936BC154B3EDC7FE12C4A3A62A0?idMat=70591) са обнародвани промените в ЗДДФЛ, засягащи данъка в/у лихвите от депозити.
Моля за информация как ще се приложи новият законов текст по моя конкретен случай: 3-годишен депозит "Рекорд" с падеж 07.09.2013 г.
Нина Момчева 2012-11-30 11:37:47
Здравейте !
Искам да запитам преводите от paypal за колко време пристигат по сметката ми във Fbank ?
Customer Support 2012-11-30 10:51:53
Здравейте, Ирина! Да, през Виртуалния клон можете да получите този документ в справката за депозитната сметка. Справката е в реално време с актуални данни. Поздрави и приятен ден!
Ирина 2012-11-28 18:13:02
Здравейте, може ли през интернет банкирането ви да си направя извлечение във формат MT940 на депозитна сметка. И ако да - информацията за предходния ден ли ще бъде?
Благодаря предварително.
Румен Желев 2012-11-27 10:02:50
Здравейте,
преди време бях Ви писах мейл относно коректността на данните за контакт в сайта ви, но не получих отговор и виждам, че не е обърнато внимание. Ще споделя тук отново забележката си. Безплатния Ви 080011011 номер е достъпен и безплатен за всички абонати на фиксирани мрежи (с взаимна свързаност с БТК ) а не само за фиксирани абонати на Виваком. Убедил съм се от собствен опит :)
Customer Support 2012-11-27 11:09:11
Здравейте, г-н Желев! Ще проверим дали условията са приложими и за нашия номер и ще коригираме информацията. Благодарим! :)
Law Abiding 2012-11-26 12:19:34
Здравейте,въпросът ми е какви документи се изискват от ПИБ при откриване на банкова сметка на физическо лице , без постоянно местопребиваване в България,но гражданин на ЕС ии какви суми се изискват да бъдат депозирани . Доколкото разбрах от вашия сайт , единствено копие на документ за самоличност, легализиран по съотв ред и нот заверен , но какво,ако лицето няма адресна регистрация в страната ?
Customer Support 2012-11-26 12:31:51
Здравейте, Law Abiding! За да откриете сметка като физическо лице, гражданин на ЕС, е достатъчно да представите своя паспорт. Няма изискване за минимална наличност по сметката при откриване, но е добре внесете минимална сума от няколко лева, за да се покриват месечните такси за поддръжка на сметката. Поздрави и приятен ден!