AskFibank

Fibank 2976

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, г-н Томов! Не, това е нашият блог. Тук също отговаряме на запитвания от наши клиенти, но и въпросите, и отговорите се виждат от всички посетители на блога. Нашия чат можете да използвате от бутона "Чат" в горната част на нашия сайт. Намира се точно над бутона "Онлайн Банкиране". За да отговорим на конкретни въпроси, често ни е необходима информация за Вас като наш клиент, което налага да Ви поканим в клон на банката. Разбира се, винаги сме на Ваше разположение, за да помогнем. Поздрави от нашия екип и успешен ден!

  2. Dobar den, tova li chatat na fIB v koito moga da se obarna s vaprosi kam bankata?
    A shte vijdat li drugi klienti moite vaprosi i informatziata, koiato bih Vi predostavil svarzana s konkreten vapros?
    blagodaria.

  3. Здравейте, г-н Колев! Използват се обменни курсове на Fibank за всеки ден на обработка на трансакции. Не е възможно да посочим бъдещи курсове, тъй като не се определят предварително. Допълнително бихме искали да Ви уведомим, че работим върху информационно табло в нашата страница, където ще бъдат публикувани ежедневно. Очаквайте ги съвсем скоро! Ако желаете да проверим използван курс за минали дати, молим за конкретна информация за трансакции и ще посочим използвания обменен курс. Молим да ги изпратите на marketing@fibank.bg. Благодарим и молим да ни извините за пропуска да Ви отговорим по-рано.

  4. Бихте ли ми отговорили на питането?

  5. Здравейте, г-н Пиперов! Ще се свържем с Вас по имейл, тъй като ни е необходима повече информация, за да проверим случая. Поздрави!

  6. Имам кредити към Вас с дата на падеж 26-то число от месеца ,в момента ваша служителка така ми е сметнала вноските че в момента сметката ми излиза на минус заради вноска която още не е минала тоест преди датата 26 иска да ми удържи парите.Защо се получава така и може ли да ми дадете обяснение ??

  7. Привет, Константин! В операцията са ангажирани и други страни - картови организации и банки. Срокът за изпълнение варира между 3 и 7 работни дни. От страна на Fibank операцията се изпълнява в рамките на един работен ден от получаване на информация за превода по карта. Справка можете да направите и на банкомат, и през системата "Моята Fibank", която и препоръчваме на всички наши клиенти. Насреща сме, ако можем да помогнем с още нещо.

  8. Здравейте. Колко време отнема, за да получа пари от PayPal в карта VISA Electron, издадена от Вашата банка? На съответната страница в PayPal пише, че транзакцията е приключила, но след проверка в банкомата установих, че в картата нямам нищо.
    Предварително Ви благодаря!

  9. Здравейте! Кавен, по принцип е задължение на клиента да въведе IBAN и останалите данни по превода в бланката за платежното нареждане. Когато нашите специалисти имат възможност, например клонът не е много натоварен, те могат да Ви отменят в попълването на нареждането. Политиката ни е да правим банкирането удобно и приятно за Вас. Иван, промяната се отнася единствено за новооткрити депозити. Вашият депозит се олихвява по условията, валидни при подписването на договора за откриването му. Поздрави!

  10. Здравейте, Илна! Блокирани средства се освобождават автоматично след 14 дни. Можем да ускорим този процес, ако получим потвърждение от търговеца, че не очаква плащане с картата. Молим да се свържете с търговеца, за да може той да ни изпрати тази информация. Ще я очакваме, за да освободим блокираните средства. Благодарим!

Коментирай