AskFibank

Fibank 2993

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, Ели! Услугата Address Verification System не се предлага от Visa и MasterCard за нашия регион, затова и не можем да я предложим на своите клиенти. Не би трябвало да срещате неудобства от това. Можем ли да помогнем с нещо? Поздрави!

  2. Вчера зададох въпрос,сега виждам че вместо отговор,въпросът ми е изчезнал

  3. Здравейте!
    Имам разплащателна сметка и съответно дебитна карта към нея с която всеки месец чрез банката Ви се плащат някои битови сметки.От месец октомври забелязвам,че към сметките ми към Виваком фиксирана мрежа и ЧЕЗ ми се начислява по 1 стотинка върху сметката (примерно сметката ми към Виваком е 13.80 а после като бъде извършено плащането се отчита 13.81)Бихте ли ми обяснили на какво се дължи това.
    Поздрави

  4. Подържате ли автоматична AVS ( Address verify system ) ?

  5. Впечатлен съм от работата на служителите от новооткрития клон на ПИБ във Варна, бул. Генерал Колев,113.Обслужилият ме банков специалист Силвия Драганова си свърши работата с висок професионализъм,спечели доверието ми с компетентните си съвети и комуникативност.
    При последвалото внасяне в брой на касата касиерът Пламен Василев ми върна 100 лева, които се оказаха в повече от заявената за внасяне от мене сума.Това са скромни млади хора, които ме накараха да си кажа: Това ще бъде моята банка, това ще бъде моят офис! Пожелавам им успех!

  6. Здравейте, Георги! SWIFT кодът на Fibank е FINVBGSF. Поздрави и приятен ден!

  7. Как мога да разбера SWIFT кода си ?

  8. Здравейте, г-н Томов! Не, това е нашият блог. Тук също отговаряме на запитвания от наши клиенти, но и въпросите, и отговорите се виждат от всички посетители на блога. Нашия чат можете да използвате от бутона "Чат" в горната част на нашия сайт. Намира се точно над бутона "Онлайн Банкиране". За да отговорим на конкретни въпроси, често ни е необходима информация за Вас като наш клиент, което налага да Ви поканим в клон на банката. Разбира се, винаги сме на Ваше разположение, за да помогнем. Поздрави от нашия екип и успешен ден!

  9. Dobar den, tova li chatat na fIB v koito moga da se obarna s vaprosi kam bankata?
    A shte vijdat li drugi klienti moite vaprosi i informatziata, koiato bih Vi predostavil svarzana s konkreten vapros?
    blagodaria.

  10. Здравейте, г-н Колев! Използват се обменни курсове на Fibank за всеки ден на обработка на трансакции. Не е възможно да посочим бъдещи курсове, тъй като не се определят предварително. Допълнително бихме искали да Ви уведомим, че работим върху информационно табло в нашата страница, където ще бъдат публикувани ежедневно. Очаквайте ги съвсем скоро! Ако желаете да проверим използван курс за минали дати, молим за конкретна информация за трансакции и ще посочим използвания обменен курс. Молим да ги изпратите на marketing@fibank.bg. Благодарим и молим да ни извините за пропуска да Ви отговорим по-рано.

Коментирай