AskFibank

Fibank 2976

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,
    Имам едни блокирани пари от 17.10. Кога ще ми ги разблокирате ? Блокирани са от онлайн магазин, който няма да ги изтегли. Трябват ми днес.
    Поздрави !

  2. Здравейте! Иван, Христов, да, имаме предвид Вашите коментари и благодарим, че участвате активно в нашия блог. Кирил, сърдечно благодарим за похвалата Ви. Ще се радваме да предадем поздравите на Нина. Желаем Ви приятно начало на седмицата и успешен ден!

  3. Искам само да изразя приятното си впечатление от една ваша служителка, която ни обслужи вчера в Централния Клон на ул."Драган Цанков" 37 на втория етаж на офиса, където се обслужват фирми и корпоративни клиенти. Името и е Нина Павлова - Специални Благодарности от Фен Портал Системс ООД.

    Поздрави

    Надявам се, че ще публикувате този коментар, тъй като лично дадохме обещание, че ще пишем обратно във вашия блог.

  4. Питането ми е свързано с промяната на лихвите по депозитите отпреди месец. Имам 12 месечен депозит, като при неговото откриване през месец януари лихвата беше 6%. От 25 септември лихвата по 12 месечните депозити е намалена на 5,70%. Как ще се отрази тази промяна при начисляването на лихвата при падежа на депозита? За първите 9 месеца ще бъде начислена 6% лихва, а за оставащите 3 месеца - по-малка?

  5. Здравейте,

    Едно питане за начина на обслужване - в доста от клоновете Ви, при искане за нареждане на превод предоставям IBAN-а и личната си карта, Ваш служител попълва нареждането, подпечатва го и ми го дава за подпис.
    Същевременно, в МОЛ Сердика връчват хартиена бланка сам да се бъхти човек (о, мързел всеобщ).
    Кое е политиката Ви?

  6. Здравейте. Интересува ме дали все още превалутирате плащанията с кредитни карти в чужбина по фиксинг на БНБ? За да съм ясен с питането ще дам конкретен пример - при плащане на 1 евро с карта VISA в чужбина колко лева ще дължа на банката? Благодаря.

  7. Здравейте,
    От няколко години съм клиент на банката и ползвам овърдрафт и кредитна карта, които винаги съм обслужвал редовно. В повечето случаи се е налагало да изпращам мой близък да прави вноските в банката. Моля ви да ми обясните защо при вноска по кредитната ми карта и по овърдрафта (от баща ми) в два последователни дни в единия случай са го таксували 3 лева? Обяснението на служителката е било, че трето лице на плащало такса при вноска само по кредитна карта и кредит, но не и по овърдрафт. Нима за Вашата банка овърдрафта е нещо различно от кредит?

  8. Наистина, закриването на сметки е отдавна обещавана и не толкова трудна за реализиране опция, но явно има някакви юридически пречки, за да не бъде въведено досега.

    Има дори леко абсурдни ситуации от сорта на: след изтичане на срока на съвместен депозит и изтегляне на цялата сума (титулярите имат право да оперират с него поотделно), сметката не може да бъде закрита без присъствието на двамата титуляри. На мен сметка със салдо 0 не ми пречи, въпросът е за какво й е на банката!?!

  9. Благодаря Ви много за отговора.

    Но най-много ще ви бъда благодарен, ако най-накрая въведете възможността да се закриват онлайн стари празни сметки от срочни депозити. :-)

  10. Г-н Петков, благодарим Ви за предложенията. При евентуална промяна на условията ще предложим продукти, които ще задоволят изискванията на нашите клиенти. Поздрави от нашия екип и приятен ден!

Коментирай