AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Искам само да изразя приятното си впечатление от една ваша служителка, която ни обслужи вчера в Централния Клон на ул."Драган Цанков" 37 на втория етаж на офиса, където се обслужват фирми и корпоративни клиенти. Името и е Нина Павлова - Специални Благодарности от Фен Портал Системс ООД.

    Поздрави

    Надявам се, че ще публикувате този коментар, тъй като лично дадохме обещание, че ще пишем обратно във вашия блог.

  2. Питането ми е свързано с промяната на лихвите по депозитите отпреди месец. Имам 12 месечен депозит, като при неговото откриване през месец януари лихвата беше 6%. От 25 септември лихвата по 12 месечните депозити е намалена на 5,70%. Как ще се отрази тази промяна при начисляването на лихвата при падежа на депозита? За първите 9 месеца ще бъде начислена 6% лихва, а за оставащите 3 месеца - по-малка?

  3. Здравейте,

    Едно питане за начина на обслужване - в доста от клоновете Ви, при искане за нареждане на превод предоставям IBAN-а и личната си карта, Ваш служител попълва нареждането, подпечатва го и ми го дава за подпис.
    Същевременно, в МОЛ Сердика връчват хартиена бланка сам да се бъхти човек (о, мързел всеобщ).
    Кое е политиката Ви?

  4. Здравейте. Интересува ме дали все още превалутирате плащанията с кредитни карти в чужбина по фиксинг на БНБ? За да съм ясен с питането ще дам конкретен пример - при плащане на 1 евро с карта VISA в чужбина колко лева ще дължа на банката? Благодаря.

  5. Здравейте,
    От няколко години съм клиент на банката и ползвам овърдрафт и кредитна карта, които винаги съм обслужвал редовно. В повечето случаи се е налагало да изпращам мой близък да прави вноските в банката. Моля ви да ми обясните защо при вноска по кредитната ми карта и по овърдрафта (от баща ми) в два последователни дни в единия случай са го таксували 3 лева? Обяснението на служителката е било, че трето лице на плащало такса при вноска само по кредитна карта и кредит, но не и по овърдрафт. Нима за Вашата банка овърдрафта е нещо различно от кредит?

  6. Наистина, закриването на сметки е отдавна обещавана и не толкова трудна за реализиране опция, но явно има някакви юридически пречки, за да не бъде въведено досега.

    Има дори леко абсурдни ситуации от сорта на: след изтичане на срока на съвместен депозит и изтегляне на цялата сума (титулярите имат право да оперират с него поотделно), сметката не може да бъде закрита без присъствието на двамата титуляри. На мен сметка със салдо 0 не ми пречи, въпросът е за какво й е на банката!?!

  7. Благодаря Ви много за отговора.

    Но най-много ще ви бъда благодарен, ако най-накрая въведете възможността да се закриват онлайн стари празни сметки от срочни депозити. :-)

  8. Г-н Петков, благодарим Ви за предложенията. При евентуална промяна на условията ще предложим продукти, които ще задоволят изискванията на нашите клиенти. Поздрави от нашия екип и приятен ден!

  9. Здравейте, Лъчезар! За целта Ви препоръчваме "Моята Fibank", нашата система за електронни справки. С нея можете да преглеждате движенията по своите сметки, плащанията с карти и др., а можете дори да плащате и абонатните си сметки за ток, вода, телевизия и пр. Вижте повече за "Моята Fibank" в нашия сайт. Можете да се регистрирате със своята карта и така няма да е необходимо да посетите клон на банката, за да активирате достъпа си до "Моята Fibank". Това можете да направите на https://my.fibank.bg/Registration. Ще е необходимо да дадете данни за своята карта, като ще Ви бъде удържана такса от 0.10 лв. за идентификацията Ви като картодържател.

  10. Уважаеми г-жи (г-да),

    С цялото ми уважение ще си позволя да предложа едно скромно мнение по отношение последните новости в данъчното регулиране на дохода от лихви по депозити.
    Без съмнение гъвкавостта и навременната реакция на изменящата се пазарна и обществена обстановка е водещо предимство за всеки един субект в условията на пазарна икономика.
    Предвид горното считам, че не би имало сериозни пречки и основания за поне две хипотетични възможности за реакция от страна на банките, а именно:
    1. Защо да не се предложи като продукт дългосрочен депозит с авансово изплащане в момента на сключването му на цялата договорена лихва за целия период на депозита?
    2. Защо да не се допусне възможността за предоговаряне на условията по вече сключени дългосрочните депозити, като се допусне авансово изплащане на цялата оставаща договорена лихва за оставащия срок на депозита, срещу, например, договорено сконтиране на първоначално договорения лихвен процент?

    С уважение,

    Т. Петков

Коментирай