AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, как мога да видя баланса на сметката си онлайн ? Картата ми е Visa Electron

  2. Ясно, благодаря! Отговорът ме задоволява.

  3. Здравейте, г-н Христов! Молим да ни извините за забавянето с отговора. Вече Ви го изпратихме. Не е регистриран опит за плащане в търговски обект на Tesco в Ирландия и тъй като плащате успешно с картата в други търговски обекти, най-вероятната причина е в самия ПОС терминал. Ако имате възможност, молим да проверите на коя банка е ПОС терминалът, на който сте опитали да платите в обекта на Tesco, за да разгледаме случая директно с тях. Благодарим Ви и съжаляваме за неудобството.

  4. Здравейте,
    позвам Viza Electron с чип в Ирландия, но имам проблем с плащане във верига магазини Tesco.
    Картата се отвърля.Проблемът се проявява само там. Направих запитване до Tesco и те ми отговориха, че от тяхна страна проблем няма и да се обърна към моята банка.
    Направих го и един ваш любезен служител ме помоли за допълнителна информация.
    Изпратих му снимка на ПОС терминала с отказа на картата,точното време и отговора от Tesco , но вече повече от 2 седмици нямам отговор дали има развитие по въпроса ми.
    Бихте ли ми съдействали за изясняване на проблема?
    Благодаря

  5. Здравейте, г-н Томов! Блокираната сума вече е освободена и можете да разполагате с нея. Причината за това е особеност при плащанията на различни услуги, заради която обичайно е необходимо да се изчака срок от 14 дни, за да бъдат освободени блокираните суми. Радваме се, че успяхме да помогнем, и оставаме на разположение, ако имате нужда от нашето съдействие. С уважение, екипът на Fibank

  6. Здравейте, г-н Няголов! Процесът на изплащане на чекове ангажира няколко банки и следва общоприетите правила и процедури. Това е причина и за долупосочения срок, в който се изплащат. Той варира между 30 и 45 дни в зависимост от валутата, в която са чековете, къде са платими и кога са депозирани в банката. Често се намесва и факторът работно време на банките (официалните почивни дни). След като получим одобрение за изплащането на чека от съответната банка кореспондент, в максимално кратък срок, обичайно в същия работен ден или най-късно на следващия, средствата вече са на Ваше разположение. В началото на процеса по осребряване на чек можем да Ви кажем ориентировъчна дата, в която да очаквате получаването на средствата. Това е защото след определен период от време получаваме потвърждение от банката кореспондент, както и очакваната бъдеща дата на плащане на сумата по чека. Така можем да кажем точната дата на заверка, както е във Вашия случай. Обработваме тези операции възможно най-бързо, за да не Ви забавяме, но срокът за инкасиране на чекове не зависи от Fibank. Това се отнася в пълна сила и за получаването на плащания по дебитни и кредитни карти. Обичайният срок за това е около 7 работни дни. И в тези случаи необходимото технологично време е един работен ден, т.е. средствата постъпват по Вашата сметка или в деня на получаването им от страна на банката, или най-късно на следващия работен ден. В процеса отново са ангажирани няколко институции, което е причина за забавянето. Благодарим Ви за разбирането!

  7. Интересно как коментарът ми тук изчезна. Не мога да повярвам, че е възможно такова отношение към клиент.

  8. Преди няколко дни направих плащане с дебитна карта Visa Electron.Както си му е реда, търговецът си блокира сумата и след това си изтегли сумата на няколко транша. Днес с голяма изненада установих, че разплащателната ми сметка е на минус. Аз редовно следя състоянието на сметките си и ги захранвам при нужда и никога не съм оставял картата си празна. Обадих се на телефона за връзка с виртуален клон. След около половин час обяснения служителката разбра, че не е свалена блокировката, направена от търговеца. Прехвърли ме на колежка от картовия отдел. След още половин час обяснения и тя разбра, че блокировката трябва да бъде снета и след мъгляво обяснение ми каза, че я сваля в момента и "след малко" ще мога да го видя на MyFIBank и във виртуалния клон. Това беше в 12:00 часа днес. В 17:00 проверявам и както се очаква, блокировката си стои. Следва нов разговор с телефона за връзка. Служителката направи някаква допълнителна проверка и ми звънна след 10-тина минути и ми обясни, че блокировката е снета и не й е ясно защо така се вижда в сайта. Аз й казах, че ми предстои ново плащане и тя ми отговори да го пускам и че всичко ще е наред, а ако не е - "пак да се обадя". Пуснах плащането чрез ТОКЕН и както се очакваше в "наредени документи" пише, че се очаква зареждане. Следва нов разговор с телефона, пак обяснение, пак прехвърляне на картовия център, пак обяснение, пак проверка и служителката ми каза, че блокировката си стои и е пуснала заявка към "специалистите" утре да свалят блокировката. Това обаче нямало да стане преди 19:30 утре. Как да обясня на получателя на превода, че не съм закъснял с плащането? Моля направете всичко възможно този превод да бъде осъществен възможно най-скоро. Не ми се вижда особено редно да се получава така. Моля, изяснете случая и отговорете на e-mail адреса ми. Очаквам това да стане в най-кратки срокове.

  9. Искам да ми отговорите как така е възможно един чек от Холандия да отнеме 45 дена да бъде осребрен, след като в други банки чек от САЩ се осребрява за около 30 дни? Къде е САЩ, къде е Холандия и защо в 21-ви век отнема 45 дена тази процедура?
    И също искам да ми обясните странната ситуация, която ми се случи. На 30-тият ден се обадих и ваша служилка ми каза, че на 17-ти октомври ще бъдат осчетоводени парите от чека. Това ми беше казано на 5-ти октомври. Забавянето беше обяснено с това, че информацията за чека минавала през различни банки. Това добре, но как вашата служителка знаеше точната дата, на която ще дойдат парите? Факт е, че днес се появиха, но в мен останаха едни неприятни съмнения, че нарочно бавите тези пари, да стоят при вас поне 2 седмици преди да ги изплатите, тъй като нямам обяснение за това забавяне, а няма как да знаете точната дата, ако зависите от банки кореспонденти. Ако наистина бавите нарочно парите за чековете, това е много неприятно, тъй като за тази услуга вече сте удържали такса от порядъка на 10 евро и просто е неразбираемо защо го правите?
    Аз лично само с нарочно бавене си обяснявам това, че на 5-ти октомври ми бе казана точно датата 17-ти. Случвало ми се е и пари от PayPal да стоят при вас и да се появят в сметката ми чак след няколко позвънявания на ваши служители, които все твърдят, че се били осчетоводявали и след моята намеса те изведнъж се осчетоводяват и пристигат, дори и със закъснение от близо 2 седмици.
    Това не е коректно отношение! Ваш редовен клиент съм, но ако не ми отговорите подробно на поставените от мен въпроси, повече няма да ползвам услугите на банката ви за осребряване на чекове и получаване на средства чрез PayPal.

  10. Здравейте, Иван! Можете да наредите превода и в двата случая. Единственото ограничение е, че през Виртуалния клон преводът не може да е в чешки крони. Можете да го наредите например в евро, като преди самата операция можете да договорите курс през "Договаряне на курс". Ако преводът е към сметка в евро, ще има едно превалутиране - от лева в евро при нареждането му. Ако преводът е към сметка в чешки крони, ще има две превалутирания - от лева към евро при нареждането и от евро към чешки крони при получането му. Ако желаете да наредите превода в чешки крони, заповядайте в най-удобния за Вас клон на банката. Поздрави и приятен ден!

Коментирай