Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.
На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.
Ваня Йосифова 2012-11-22 11:34:57
Здравейте,откога се удържа такса за плащане на ПОС терминал с дебитна карта-Маестро?
Павел 2012-11-21 12:02:56
Странно.Сметките доколкото виждам се плащат от Easy Pay,от 2007 плащат чрез Maestro картата ми четири битови сметки всеки месец(соф.вода,чез,виваком и топлофикация)факт е че тази такса се появи последните два месеца(октомври и ноември)досега такава такса не е имало.Още по странното е че тази такса se появява към сметките за ЧЕЗ и Виваком,но не и за Софийска вода, за топлофикация не мога да кажа защото имат да ми връщат пари и три месеца нямам сметки.Сега погледнах в страницата на Easy Pay и там пише че плащането на битови сметки е без такси за вносителя - има едни 0.15 стотинки такса ,но тях не знам кой ми ги таксува... Вашата банка или Easy Pay.
Поздрави
Customer Support 2012-11-21 10:37:17
Благодарим Ви, г-н Трифонов! Ще предадем поздравите Ви на колегите и за нас ще е удоволствие да Ви посрещнем отново в нашия клон! С уважение, Екипът на Fibank
Customer Support 2012-11-21 10:32:06
Здравейте, Павел! Ако правилно сме се ориентирали в коментара Ви, става въпрос за такса от страна на ePay. При плащане с Maestro на сметка на регистриран търговец се начислява такса в размер на 0.035% от сумата, но не по-малко от 0.01 лв.Стараем се да отговаряме бързо и точно на Вашите въпроси. Поздрави и приятен ден!
Customer Support 2012-11-21 10:22:36
Здравейте, Ели! Услугата Address Verification System не се предлага от Visa и MasterCard за нашия регион, затова и не можем да я предложим на своите клиенти. Не би трябвало да срещате неудобства от това. Можем ли да помогнем с нещо? Поздрави!
Павел 2012-11-20 11:52:16
Вчера зададох въпрос,сега виждам че вместо отговор,въпросът ми е изчезнал
Павел 2012-11-19 18:22:20
Здравейте!
Имам разплащателна сметка и съответно дебитна карта към нея с която всеки месец чрез банката Ви се плащат някои битови сметки.От месец октомври забелязвам,че към сметките ми към Виваком фиксирана мрежа и ЧЕЗ ми се начислява по 1 стотинка върху сметката (примерно сметката ми към Виваком е 13.80 а после като бъде извършено плащането се отчита 13.81)Бихте ли ми обяснили на какво се дължи това.
Поздрави
Ели 2012-11-18 08:31:44
Подържате ли автоматична AVS ( Address verify system ) ?
Boyko Trifonov 2012-11-17 13:32:39
Впечатлен съм от работата на служителите от новооткрития клон на ПИБ във Варна, бул. Генерал Колев,113.Обслужилият ме банков специалист Силвия Драганова си свърши работата с висок професионализъм,спечели доверието ми с компетентните си съвети и комуникативност.
При последвалото внасяне в брой на касата касиерът Пламен Василев ми върна 100 лева, които се оказаха в повече от заявената за внасяне от мене сума.Това са скромни млади хора, които ме накараха да си кажа: Това ще бъде моята банка, това ще бъде моят офис! Пожелавам им успех!
Customer Support 2012-11-14 12:32:53
Здравейте, Георги! SWIFT кодът на Fibank е FINVBGSF. Поздрави и приятен ден!