AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Привет, Константин! В операцията са ангажирани и други страни - картови организации и банки. Срокът за изпълнение варира между 3 и 7 работни дни. От страна на Fibank операцията се изпълнява в рамките на един работен ден от получаване на информация за превода по карта. Справка можете да направите и на банкомат, и през системата "Моята Fibank", която и препоръчваме на всички наши клиенти. Насреща сме, ако можем да помогнем с още нещо.

  2. Здравейте. Колко време отнема, за да получа пари от PayPal в карта VISA Electron, издадена от Вашата банка? На съответната страница в PayPal пише, че транзакцията е приключила, но след проверка в банкомата установих, че в картата нямам нищо.
    Предварително Ви благодаря!

  3. Здравейте! Кавен, по принцип е задължение на клиента да въведе IBAN и останалите данни по превода в бланката за платежното нареждане. Когато нашите специалисти имат възможност, например клонът не е много натоварен, те могат да Ви отменят в попълването на нареждането. Политиката ни е да правим банкирането удобно и приятно за Вас. Иван, промяната се отнася единствено за новооткрити депозити. Вашият депозит се олихвява по условията, валидни при подписването на договора за откриването му. Поздрави!

  4. Здравейте, Илна! Блокирани средства се освобождават автоматично след 14 дни. Можем да ускорим този процес, ако получим потвърждение от търговеца, че не очаква плащане с картата. Молим да се свържете с търговеца, за да може той да ни изпрати тази информация. Ще я очакваме, за да освободим блокираните средства. Благодарим!

  5. Здравейте,
    Имам едни блокирани пари от 17.10. Кога ще ми ги разблокирате ? Блокирани са от онлайн магазин, който няма да ги изтегли. Трябват ми днес.
    Поздрави !

  6. Здравейте! Иван, Христов, да, имаме предвид Вашите коментари и благодарим, че участвате активно в нашия блог. Кирил, сърдечно благодарим за похвалата Ви. Ще се радваме да предадем поздравите на Нина. Желаем Ви приятно начало на седмицата и успешен ден!

  7. Искам само да изразя приятното си впечатление от една ваша служителка, която ни обслужи вчера в Централния Клон на ул."Драган Цанков" 37 на втория етаж на офиса, където се обслужват фирми и корпоративни клиенти. Името и е Нина Павлова - Специални Благодарности от Фен Портал Системс ООД.

    Поздрави

    Надявам се, че ще публикувате този коментар, тъй като лично дадохме обещание, че ще пишем обратно във вашия блог.

  8. Питането ми е свързано с промяната на лихвите по депозитите отпреди месец. Имам 12 месечен депозит, като при неговото откриване през месец януари лихвата беше 6%. От 25 септември лихвата по 12 месечните депозити е намалена на 5,70%. Как ще се отрази тази промяна при начисляването на лихвата при падежа на депозита? За първите 9 месеца ще бъде начислена 6% лихва, а за оставащите 3 месеца - по-малка?

  9. Здравейте,

    Едно питане за начина на обслужване - в доста от клоновете Ви, при искане за нареждане на превод предоставям IBAN-а и личната си карта, Ваш служител попълва нареждането, подпечатва го и ми го дава за подпис.
    Същевременно, в МОЛ Сердика връчват хартиена бланка сам да се бъхти човек (о, мързел всеобщ).
    Кое е политиката Ви?

  10. Здравейте. Интересува ме дали все още превалутирате плащанията с кредитни карти в чужбина по фиксинг на БНБ? За да съм ясен с питането ще дам конкретен пример - при плащане на 1 евро с карта VISA в чужбина колко лева ще дължа на банката? Благодаря.

Коментирай