AskFibank

Fibank 2976

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,

    Бих искал да Ви попитам дали предлагате като услуга виртуална кредитна карта или виртуална карта, каквито предлагат Пощенска банка, ЦКБ и банка ДСК?
    Благодаря Ви предварително.

  2. Здравейте, г-жо Секирска! Обичайна практика е, особено на бензиностанциите, на които клиентите сами обслужват зареждането и плащането. Преди зареждането се прави авторизация за сума, която се равнява на зареждане на целия резервоар на автомобил с гориво. Вид застраховка за търговеца. Впоследствие се осчетоводява реалната сума. Освободихме блокираната сума, така че можете да разполагате с нея. Поздрави и приятен престой в чужбина!

  3. Здравейте,

    Обръщам се към Вас със следното питане. Разполагам с дебитна карта Fibank visa electron в чужбина, валутата на картата е евро и постоянно извършвам транзакции с нея, като следя в Интернет задължително сметките си. Във Франция по-голямата част от безниностанциите са на самообслужване и плащането се извършва с карта.

    След като извърших плащане на една такава бензиностанция с моята карта Fibank, при зареждане на гориво за 20 евро, в последствие видях в Myfibank, че в салдата ми по сметка липсват 121 евро, никъде не се споменаваха 20те евро за зареждане. Предполагам, че тези 121 евро са някакъв депозит, нещо като гранция за бензиностянцията, че някой няма да злоупотреби. Няколко дни по-късно отново проверих сметката си в MYfibank и установих, че още 20.01 евро са изтеглени, това вече беше стойността на зареждането, което бях извършила, но защо останалите 121 евро не са върнати по сметката ми ?

    Когато проверявам сметката си в раздел "отчет по сметки" всичко е така, както трябва да бъде и тези 121 евро са част от салдото ми, но в "салда по сметка" те стоят блокирани и дори имаше период, в който бях на минус след като ми бяха изтеглени въпрпсните 20 евро - парите за зареждане... как става това, когато съм с дебитна карта, която не може да бъде на минус? И къде са тези 121 евро? Ако са изтеглени като гаранция кога ще бъдат върнати по сметката ми?

    Надявям се да получа отговор и Ви благодаря предварително за него.

  4. Здравейте, Иван! Ако картата Ви е загубена, молим да се свържете при първа възможност с нашия Картов център на тел. 0800 12 012 (достъпен и безплатен за абонати на фиксирани услуги на VIVACOM) или на някой от следните: 02 817 1143 02 817 1142 0888 68 10 10 Можете да закриете дебитната карта в най-удобния за Вас клон на банката. За закриването на дебитната карта не се дължи такса. Ако желаете да закриете и разплащателната сметка, към която е издадена дебитната карта, е необходимо да изчакате период от 30 дни за евентуални закъснели плащания с картата. Поздрави и приятен ден!

  5. здрвейте
    искам да попитам ,дали мога да закрия дебитната си карта в различен клон от този в който съм я взел ,ако е загубена и дали се плаща при закриване на загубена карта?

  6. Добро утро, г-н Златков! Заповядайте или в нашия централен клон на ул. "Братя Миладинови" 47, или в клон "Св. Петка" на ул. "Братя Миладинови" 68. На място ще можете да разгледате кюлчето медальон и да го закупите. Поздрави и приятен ден!

  7. Искам да попитам от кой клон във Варна мога да закупя сребърен медальон Свети Георги? И каква е процедурата по закупуването

  8. Здравейте, г-н Стойнов! Имате предвид превод в лева от една банка в България към друга банка в България? Средствата ще бъдат в другата банка в рамките на 24 часа в работни дни. Ако парите не бъдат получени днес, ще са по сметката в понеделник. Поздрави!

  9. извинете искам да питам ако е направен трансфер само по ИБАН , от друга банка в 9:30 в Петък кога трябва да пристигнат парите

  10. Здравейте, г-жо Димитрова! Приемете нашите съболезнования за загубата на своя вуйчо. Единствените документи, които Вашата майка е необходимо да представи, са: - смъртен акт; - удостоверение за наследници; - документ за самоличност (лична карта). Необходимо е известно време, за да се проверят. Това обичайно става в рамките на 2-3 работни дни, но молим да имате търпение. Нека Вашата майка остави телефон за контакт, за да се свържем с нея, когато сме готови.

Коментирай