AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Наистина, закриването на сметки е отдавна обещавана и не толкова трудна за реализиране опция, но явно има някакви юридически пречки, за да не бъде въведено досега.

    Има дори леко абсурдни ситуации от сорта на: след изтичане на срока на съвместен депозит и изтегляне на цялата сума (титулярите имат право да оперират с него поотделно), сметката не може да бъде закрита без присъствието на двамата титуляри. На мен сметка със салдо 0 не ми пречи, въпросът е за какво й е на банката!?!

  2. Благодаря Ви много за отговора.

    Но най-много ще ви бъда благодарен, ако най-накрая въведете възможността да се закриват онлайн стари празни сметки от срочни депозити. :-)

  3. Г-н Петков, благодарим Ви за предложенията. При евентуална промяна на условията ще предложим продукти, които ще задоволят изискванията на нашите клиенти. Поздрави от нашия екип и приятен ден!

  4. Здравейте, Лъчезар! За целта Ви препоръчваме "Моята Fibank", нашата система за електронни справки. С нея можете да преглеждате движенията по своите сметки, плащанията с карти и др., а можете дори да плащате и абонатните си сметки за ток, вода, телевизия и пр. Вижте повече за "Моята Fibank" в нашия сайт. Можете да се регистрирате със своята карта и така няма да е необходимо да посетите клон на банката, за да активирате достъпа си до "Моята Fibank". Това можете да направите на https://my.fibank.bg/Registration. Ще е необходимо да дадете данни за своята карта, като ще Ви бъде удържана такса от 0.10 лв. за идентификацията Ви като картодържател.

  5. Уважаеми г-жи (г-да),

    С цялото ми уважение ще си позволя да предложа едно скромно мнение по отношение последните новости в данъчното регулиране на дохода от лихви по депозити.
    Без съмнение гъвкавостта и навременната реакция на изменящата се пазарна и обществена обстановка е водещо предимство за всеки един субект в условията на пазарна икономика.
    Предвид горното считам, че не би имало сериозни пречки и основания за поне две хипотетични възможности за реакция от страна на банките, а именно:
    1. Защо да не се предложи като продукт дългосрочен депозит с авансово изплащане в момента на сключването му на цялата договорена лихва за целия период на депозита?
    2. Защо да не се допусне възможността за предоговаряне на условията по вече сключени дългосрочните депозити, като се допусне авансово изплащане на цялата оставаща договорена лихва за оставащия срок на депозита, срещу, например, договорено сконтиране на първоначално договорения лихвен процент?

    С уважение,

    Т. Петков

  6. Здравейте, как мога да видя баланса на сметката си онлайн ? Картата ми е Visa Electron

  7. Ясно, благодаря! Отговорът ме задоволява.

  8. Здравейте, г-н Христов! Молим да ни извините за забавянето с отговора. Вече Ви го изпратихме. Не е регистриран опит за плащане в търговски обект на Tesco в Ирландия и тъй като плащате успешно с картата в други търговски обекти, най-вероятната причина е в самия ПОС терминал. Ако имате възможност, молим да проверите на коя банка е ПОС терминалът, на който сте опитали да платите в обекта на Tesco, за да разгледаме случая директно с тях. Благодарим Ви и съжаляваме за неудобството.

  9. Здравейте,
    позвам Viza Electron с чип в Ирландия, но имам проблем с плащане във верига магазини Tesco.
    Картата се отвърля.Проблемът се проявява само там. Направих запитване до Tesco и те ми отговориха, че от тяхна страна проблем няма и да се обърна към моята банка.
    Направих го и един ваш любезен служител ме помоли за допълнителна информация.
    Изпратих му снимка на ПОС терминала с отказа на картата,точното време и отговора от Tesco , но вече повече от 2 седмици нямам отговор дали има развитие по въпроса ми.
    Бихте ли ми съдействали за изясняване на проблема?
    Благодаря

  10. Здравейте, г-н Томов! Блокираната сума вече е освободена и можете да разполагате с нея. Причината за това е особеност при плащанията на различни услуги, заради която обичайно е необходимо да се изчака срок от 14 дни, за да бъдат освободени блокираните суми. Радваме се, че успяхме да помогнем, и оставаме на разположение, ако имате нужда от нашето съдействие. С уважение, екипът на Fibank

Коментирай