AskFibank

Fibank 2993

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, искам да попитам дали при откриване на депозит във виртуален клон, се дължат месечни такси ?

  2. Имам следните въпроси:
    Може ли да извършвам преводи чрез онлайн банкирането към страни от ЕС от моя сметка в лева, при следните варианти
    1. Сметката на получателя е в страна от еврозоната и ми е известно, че сметката му е в евро;
    2. Сметката на получателя е например в Чешката република и ми е известно, че сметката му е в крони.

    Ако подобен превод е възможен, каква валута следва да бъде посочена в платежното нареждане: валутата на сметката на получателя или на моята сметка (лева)?

    При превод към Чешката република еднократно ли е превалутирането (лева-крони) или може би се налага двукратно превалутиране - лева-евро и евро-крони?

  3. Здравейте, г-н Димов! Заповядайте в най-удобния за Вас клон на банката, независимо в кой град се намирате. Ако имате възможност, носете със себе си и договора за откриване на депозита. И молим да ни извините за забавянето с отговора. Ще Ви очакваме. Поздрави и приятен ден!

  4. Знаете ли, че в правителството е вкарало в проектобюджета за 2013г. данък в/у лихвите на депозитите 10%.
    Как би го коментирала ПИБ, банката с най-агресивна политика относно спестяванията на гражданите в последните 7-8 години.
    Аз, не бих възприел тази насока на облагане, но бих искал да знам и мнението на банката, и какво биха направили за хората, които са депозирали при тях.
    С надежда все още.

  5. Относно срочни валутни депозити
    Здравейте,
    Имам открит тримесечен валутен депозит. На датата,която падежира ще имам нужда от средствата. Ще отсъствам от града в който е открит депозита. Проблем ли ще е, ако поискам закриване на депозита на падежа и теглене на сумата по него във валутата на откриване (по малко от 1 000 лева в равностойност) в друг град и офис на банката?
    Предварително благодаря за отговора!

  6. Здравейте, Димитър! Към този момент не предлагаме такъв продукт. Издаваните от Fibank кредитни карти са защитени от технологията "Чип и ПИН" и с тях пълноценно можете да плащате и в търговската мрежа, и в интернет, без да страдате от неудобството да имате различни карти. За Вашето спокойствие, когато плащате в интернет, ще се грижи и услугата "3D Сигурност на карти". За допълнителна сигурност препоръчваме нашата услуга "SMS за авторизации с карти", с която на мобилния си телефон получавате съобщение в момента, в който с Вашата карта се извърши плащане. Поздрави и приятен ден!

  7. @ Димитър

    отговарям аз, понеже преди време зададох същия въпрос. Отговора за сега е НЕ предлагат.

    Ако целта е безопасно пазаруване и хотелски резервации в и-нет, варианта е виза електрон, в която от и-нет банкирането да се превеждат пари :) и тази карта да се ползва само такива цели.

  8. Здравейте,

    Бих искал да Ви попитам дали предлагате като услуга виртуална кредитна карта или виртуална карта, каквито предлагат Пощенска банка, ЦКБ и банка ДСК?
    Благодаря Ви предварително.

  9. Здравейте, г-жо Секирска! Обичайна практика е, особено на бензиностанциите, на които клиентите сами обслужват зареждането и плащането. Преди зареждането се прави авторизация за сума, която се равнява на зареждане на целия резервоар на автомобил с гориво. Вид застраховка за търговеца. Впоследствие се осчетоводява реалната сума. Освободихме блокираната сума, така че можете да разполагате с нея. Поздрави и приятен престой в чужбина!

  10. Здравейте,

    Обръщам се към Вас със следното питане. Разполагам с дебитна карта Fibank visa electron в чужбина, валутата на картата е евро и постоянно извършвам транзакции с нея, като следя в Интернет задължително сметките си. Във Франция по-голямата част от безниностанциите са на самообслужване и плащането се извършва с карта.

    След като извърших плащане на една такава бензиностанция с моята карта Fibank, при зареждане на гориво за 20 евро, в последствие видях в Myfibank, че в салдата ми по сметка липсват 121 евро, никъде не се споменаваха 20те евро за зареждане. Предполагам, че тези 121 евро са някакъв депозит, нещо като гранция за бензиностянцията, че някой няма да злоупотреби. Няколко дни по-късно отново проверих сметката си в MYfibank и установих, че още 20.01 евро са изтеглени, това вече беше стойността на зареждането, което бях извършила, но защо останалите 121 евро не са върнати по сметката ми ?

    Когато проверявам сметката си в раздел "отчет по сметки" всичко е така, както трябва да бъде и тези 121 евро са част от салдото ми, но в "салда по сметка" те стоят блокирани и дори имаше период, в който бях на минус след като ми бяха изтеглени въпрпсните 20 евро - парите за зареждане... как става това, когато съм с дебитна карта, която не може да бъде на минус? И къде са тези 121 евро? Ако са изтеглени като гаранция кога ще бъдат върнати по сметката ми?

    Надявям се да получа отговор и Ви благодаря предварително за него.

Коментирай