AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте! Исках да попитам дали SWIFT CODE и SORT CODE е едно и също, както и Account Number и IBAN Number е едно и също?

    Благорая за отговора предварително!

  2. Благодаря, вече го направих :) Приятен ден !

  3. Здравейте, Илна! Съжаляваме за временното неудобство. Услугата отново е онлайн и можете да плащате сметки с нея. Ако имате някакви затруднения, пишете, за да помогнем. Поздрави и приятен ден!

  4. Здравейте,

    От няколко месеца плащам сметките за комунални услуги през Моята Fibank, но днес дори не ми зарежда и чакащите за плащане сметки. Някакъв проблем ли има ?
    Благодаря !

  5. Удобно ли ще е да се намесим при следващия Ваш опит да направите плащането? Молим да се свържете с нас на телефоните, изписани на гърба на Вашата карта, когато плащате в сайта, за да проследим заявките към нашата Картова система. Благодарим!

  6. Здравейте, благодаря за бързия отговор. Но съобщението при грешно въведена парола е: "Wrong password, please try again". Така, че проблема продължава...
    Поздрави.

  7. Здравейте, г-н Марков! Най-вероятната причина за това съобщение е погрешно въведена 3D Парола. Молим да се уверите, че я въвеждате правилно, а ние оставаме насреща, за да разрешим ситуацията, ако проблемът продължи. Поздрави и приятен ден!

  8. Здравейте, имам следния проблем: При опит за плащане в интернет с visa electron, плащането не може да се извърши - "Fraud suspicion. Your card was not verified by the bank. Please contact customer service of the issuing bank, or choose another card." Първо се свързах с търговеца. Получих стандартно съобщение да се обърна към банката. След няколко посещения в ПИБ(без резултат) се обадих на центъра за обслужване на клиенти. Разговора продължи 15 минути, като ме препращаха към няколко служителя и накрая ме увериха, че проблема е в търговеца, въпреки, че това звучи напълно нелогично. Пак се свързах с търговеца и този път ми обясниха, че тъговеца нито има интерес, нито причина, нито възможност да блокират транзакцията. И така пак се обръщам към ПИБ с надеждата нещо да се промени. За уточнение: има проблем с плащане само при търговци, които поддържат 3D-security. При други търговци проблем няма. И още едно уточнение: при същия този търговец имам няколко успешни плащания до 28.08.2012.
    Поздрави.

  9. Здравейте, Розита! Обичайният ни съвет е да проверявате дали плащането е било успешно на следващия работен ден. Ако не е било отчетено от търговеца, свържете се с нас, за да проверим каква може да е причината. Поздрави! :-)

  10. Здравейте, имам следния въпрос:

    Имате една услуга "комунални плащания" която дава възможност да се погасяват и задължения по полица застраховка живот в случая мога да се регистрирам при търговец ДЗИ.
    Но не ми стана ясно колко време след като съм я платила, застрахователя получава информация че е платено и съответно парите да са по сметката им?
    Примерно плащам я през комунални плащания на my.fibank.bg на 10.09.12, на коя дата трябва да проверя дали парите са при застрахователя?

    Според операторите на my.fibank.bg това се случва веднага, но това е в конфликт със стандартен превод по банков път където ще трябва да мине поне ден за да пристигнат парите.

Коментирай