AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Преди няколко дни направих плащане с дебитна карта Visa Electron.Както си му е реда, търговецът си блокира сумата и след това си изтегли сумата на няколко транша. Днес с голяма изненада установих, че разплащателната ми сметка е на минус. Аз редовно следя състоянието на сметките си и ги захранвам при нужда и никога не съм оставял картата си празна. Обадих се на телефона за връзка с виртуален клон. След около половин час обяснения служителката разбра, че не е свалена блокировката, направена от търговеца. Прехвърли ме на колежка от картовия отдел. След още половин час обяснения и тя разбра, че блокировката трябва да бъде снета и след мъгляво обяснение ми каза, че я сваля в момента и "след малко" ще мога да го видя на MyFIBank и във виртуалния клон. Това беше в 12:00 часа днес. В 17:00 проверявам и както се очаква, блокировката си стои. Следва нов разговор с телефона за връзка. Служителката направи някаква допълнителна проверка и ми звънна след 10-тина минути и ми обясни, че блокировката е снета и не й е ясно защо така се вижда в сайта. Аз й казах, че ми предстои ново плащане и тя ми отговори да го пускам и че всичко ще е наред, а ако не е - "пак да се обадя". Пуснах плащането чрез ТОКЕН и както се очакваше в "наредени документи" пише, че се очаква зареждане. Следва нов разговор с телефона, пак обяснение, пак прехвърляне на картовия център, пак обяснение, пак проверка и служителката ми каза, че блокировката си стои и е пуснала заявка към "специалистите" утре да свалят блокировката. Това обаче нямало да стане преди 19:30 утре. Как да обясня на получателя на превода, че не съм закъснял с плащането? Моля направете всичко възможно този превод да бъде осъществен възможно най-скоро. Не ми се вижда особено редно да се получава така. Моля, изяснете случая и отговорете на e-mail адреса ми. Очаквам това да стане в най-кратки срокове.

  2. Искам да ми отговорите как така е възможно един чек от Холандия да отнеме 45 дена да бъде осребрен, след като в други банки чек от САЩ се осребрява за около 30 дни? Къде е САЩ, къде е Холандия и защо в 21-ви век отнема 45 дена тази процедура?
    И също искам да ми обясните странната ситуация, която ми се случи. На 30-тият ден се обадих и ваша служилка ми каза, че на 17-ти октомври ще бъдат осчетоводени парите от чека. Това ми беше казано на 5-ти октомври. Забавянето беше обяснено с това, че информацията за чека минавала през различни банки. Това добре, но как вашата служителка знаеше точната дата, на която ще дойдат парите? Факт е, че днес се появиха, но в мен останаха едни неприятни съмнения, че нарочно бавите тези пари, да стоят при вас поне 2 седмици преди да ги изплатите, тъй като нямам обяснение за това забавяне, а няма как да знаете точната дата, ако зависите от банки кореспонденти. Ако наистина бавите нарочно парите за чековете, това е много неприятно, тъй като за тази услуга вече сте удържали такса от порядъка на 10 евро и просто е неразбираемо защо го правите?
    Аз лично само с нарочно бавене си обяснявам това, че на 5-ти октомври ми бе казана точно датата 17-ти. Случвало ми се е и пари от PayPal да стоят при вас и да се появят в сметката ми чак след няколко позвънявания на ваши служители, които все твърдят, че се били осчетоводявали и след моята намеса те изведнъж се осчетоводяват и пристигат, дори и със закъснение от близо 2 седмици.
    Това не е коректно отношение! Ваш редовен клиент съм, но ако не ми отговорите подробно на поставените от мен въпроси, повече няма да ползвам услугите на банката ви за осребряване на чекове и получаване на средства чрез PayPal.

  3. Здравейте, Иван! Можете да наредите превода и в двата случая. Единственото ограничение е, че през Виртуалния клон преводът не може да е в чешки крони. Можете да го наредите например в евро, като преди самата операция можете да договорите курс през "Договаряне на курс". Ако преводът е към сметка в евро, ще има едно превалутиране - от лева в евро при нареждането му. Ако преводът е към сметка в чешки крони, ще има две превалутирания - от лева към евро при нареждането и от евро към чешки крони при получането му. Ако желаете да наредите превода в чешки крони, заповядайте в най-удобния за Вас клон на банката. Поздрави и приятен ден!

  4. Здравейте, Борислав! За откриването, воденето и закриването на депозитни сметки не се дължи такса, включително и в случаите, когато откривате депозит през Виртуалния ни клон. Поздрави!

  5. Здравейте, искам да попитам дали при откриване на депозит във виртуален клон, се дължат месечни такси ?

  6. Имам следните въпроси:
    Може ли да извършвам преводи чрез онлайн банкирането към страни от ЕС от моя сметка в лева, при следните варианти
    1. Сметката на получателя е в страна от еврозоната и ми е известно, че сметката му е в евро;
    2. Сметката на получателя е например в Чешката република и ми е известно, че сметката му е в крони.

    Ако подобен превод е възможен, каква валута следва да бъде посочена в платежното нареждане: валутата на сметката на получателя или на моята сметка (лева)?

    При превод към Чешката република еднократно ли е превалутирането (лева-крони) или може би се налага двукратно превалутиране - лева-евро и евро-крони?

  7. Здравейте, г-н Димов! Заповядайте в най-удобния за Вас клон на банката, независимо в кой град се намирате. Ако имате възможност, носете със себе си и договора за откриване на депозита. И молим да ни извините за забавянето с отговора. Ще Ви очакваме. Поздрави и приятен ден!

  8. Знаете ли, че в правителството е вкарало в проектобюджета за 2013г. данък в/у лихвите на депозитите 10%.
    Как би го коментирала ПИБ, банката с най-агресивна политика относно спестяванията на гражданите в последните 7-8 години.
    Аз, не бих възприел тази насока на облагане, но бих искал да знам и мнението на банката, и какво биха направили за хората, които са депозирали при тях.
    С надежда все още.

  9. Относно срочни валутни депозити
    Здравейте,
    Имам открит тримесечен валутен депозит. На датата,която падежира ще имам нужда от средствата. Ще отсъствам от града в който е открит депозита. Проблем ли ще е, ако поискам закриване на депозита на падежа и теглене на сумата по него във валутата на откриване (по малко от 1 000 лева в равностойност) в друг град и офис на банката?
    Предварително благодаря за отговора!

  10. Здравейте, Димитър! Към този момент не предлагаме такъв продукт. Издаваните от Fibank кредитни карти са защитени от технологията "Чип и ПИН" и с тях пълноценно можете да плащате и в търговската мрежа, и в интернет, без да страдате от неудобството да имате различни карти. За Вашето спокойствие, когато плащате в интернет, ще се грижи и услугата "3D Сигурност на карти". За допълнителна сигурност препоръчваме нашата услуга "SMS за авторизации с карти", с която на мобилния си телефон получавате съобщение в момента, в който с Вашата карта се извърши плащане. Поздрави и приятен ден!

Коментирай