AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, г-н Кипров! Благодарим за коментара и имейла. Ще разгледаме по-подробно случая и ще се свържем с Вас отново. Благодарим предварително за търпението и разбирането.

  2. Здравейте,пиша ви за втори път дано този път получа поне някакъв отговор.Имам ипотечен кредит при вас и когато сключих договора вноската ми беше 318лв. година след това заради ''кризата'' ми беше вдигната на 550лв. след което започнах работа в МО и платих близо 1000лв. за да ми бъде намалена на 453лв.И сега въпроса ми е ,защо когато се влоши пазара ми вдигнахте вноската без мое съгласие а сега когато нещата се нормализират предлагате много добри лихви само на нови клиенти.Наистина ми е интересен отговори Ви на това !!!

  3. Здравейте! Стоянка, благодарим за Вашия коментар. Ще помислим върху всички въпроси, които засягате, и се надяваме, че ще можем да предложим някакво решение. Дотогава за промени в тарифата и в общите условия можете да следите в тази секция в нашия сайт. Тя е достъпна и от дясната колонка на основната страница на сайта. Цветан, съжаляваме за неприятната ситуация. Нашият съвет е синът Ви да попълни и изпрати по електронен път възражение за оспорване на трансакции с карта, издадена от Fibank, в чужбина или по интернет. Тук е описано как може да подаде възражението по имейл и какво представлява процедурата. Ние сме на разположение, ако можем да помогнем с още нещо. Лек и приятен ден!

  4. От разплащателна сметка в ПИБ от САЩ синът ми се опитал да тели 100 долара от банкомат. Но той не е дал пари. От myfibank виждам че транзакцията е отразена. Какво да правя? Ще се възстанови ли сумата автоматично. Или трябва да се отиде на място в американската банка?
    Благодаря за отгоовора (на мейла за предпоитане)

  5. Здравейте!

    Поздравления за международното признание в класацията на The Banker!

    Във връзка със стремежа на банката да поддържа активна комуникация с клиентите си, каква е възможността клиентите да получават email известия за промени касаещи взаимоотношенията им с банката, в т.ч., но не само, промени в общите условия и таксите на банката?
    Клиент съм и на чуждестранна банка, която предлага тази услуга.

    Възможно ли е също така известията, които се публикуват в Моята Fibank, да се публикуват и във виртуалния клон?
    Предполагам ще се съгласите, че клиент, който ползва виртуалния клон, тъй като той дава възможност за активно банкиране, едва ли влиза в Моята Fibank, за да проверява дали няма някакви известия, които го касаят.

    Вярвам, че в забързаното ни ежедневие много Ваши клиенти, които искат да бъдат информирани и да имат реална възможност да вземат решения относно продуктите, които ползват, ще оценят подобни възможности.

  6. Благодаря за бързия отговор!За малко да получа инфаркт че сте ми взели 10 евро за някакво съобщение.
    Сега вече всичко е наред

    Поздрави

  7. Привет, Александър! Получили сте този имейл, тъй като сте се абонирали за услугата "Преводи по SWIFT по e-mail" в Моята Fibank. Там сте избрали и паролата, с която са защитени съобщенията. Можете да проверите настройките за нея в Моята Fibank в меню "Справки", "Преводи по SWIFT по e-mail". Услугата е безплатна, а за входящи преводи не дължите такса за SWIFT съобщение. Поздрави!

  8. Какво означава това SWIFT съобщение?Получих валутен превод и получих и някакво съобщение по e-mail което не съм искал и което е защитено с парола и дори не мога да отворя.Не бих искал да си мисля че за този e-mail ме таксувате 10евро.Проверявам си сметките чрез My FiBank и си мисля че този e-mail е излишен ако се окаже че е платен.
    Бихте ли пояснили

  9. Здравейте! Ирена, за съжаление не работим с Western Union. В нашите клонове можете да правите и получавате преводи с Money Gram. Иван, такса порто всъщност е такса за SWIFT съобщение при валутен превод. Тя е 10 евро. Поостарял термин е и затова не фигурира в нашата тарифа под това име. Поздрави и приятен ден!

  10. Къде в тарифата ви е упомената такса порто??

Коментирай