AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, г-н Стойнов! Имате предвид превод в лева от една банка в България към друга банка в България? Средствата ще бъдат в другата банка в рамките на 24 часа в работни дни. Ако парите не бъдат получени днес, ще са по сметката в понеделник. Поздрави!

  2. извинете искам да питам ако е направен трансфер само по ИБАН , от друга банка в 9:30 в Петък кога трябва да пристигнат парите

  3. Здравейте, г-жо Димитрова! Приемете нашите съболезнования за загубата на своя вуйчо. Единствените документи, които Вашата майка е необходимо да представи, са: - смъртен акт; - удостоверение за наследници; - документ за самоличност (лична карта). Необходимо е известно време, за да се проверят. Това обичайно става в рамките на 2-3 работни дни, но молим да имате търпение. Нека Вашата майка остави телефон за контакт, за да се свържем с нея, когато сме готови.

  4. Здравейте,
    Изпратих същия въпрос на сайта на банката, но все още нямам отговор.
    Вуйчо ми който беше клиент на Вашата банка, почина. Единствен наследник е майка ми. От Вашия клон в гр.Казанлък са уведомили майка ми, че може да се разпорежда със сумата по депозита на вуйчо ми/ която тя желае само да прехвърли на свое име, а не да тегли/ след като представи следните документи:
    - Удостоверение за наследници
    - Смъртен акт
    - Два ?!? документа за самоличност.
    Майка ми няма шофьорска книжка или задграничен паспорт, а и не е длъжна да има според Закона за българските документи за самоличност.Означава ли това, че не признавате личната карта като документ, доказващ самоличноста? Моля да ми отговорите според Вашите вътрешни правила и процедури какви точно документи в случая следва да представи майка ми, за да се разпореди с депозита, както и какви срокове имате по процедура. Служителка в клона Ви в гр.Казанлък е заявила, че като втори документ, доказващ самоличност, майка ми би могла да представи например карта за пътуване в градския транспорт със снимка, което лично за мен, като банков служител, звучи смехотворно.

  5. Здравейте! Анета, не сме предвидили преференциални условия. Издаването на дебитната карта е безплатно, заплаща се единствено откриването на разплащателната сметка - 1 лв. Има месечна такса за сметката от 0.30 лв. Когато теглите с картата на банкомат на Fibank, таксата е 0.10 лв. Насреща сме, ако имате други въпроси. Симеон, имате предвид, че сте се регистрирали за услугата "SMS за авторизации с банкови карти"? Не се получават SMS-и в случаите, когато плащането минава без връзка с авторизационния център, включително и при безконтактни плащания до изчерпване на лимита от 50 лв. за офлайн трансакции. Възможно е и в случаите, когато има комуникационен проблем и съобщението не бъде доставено. Ще се свържем с Вас по имейл, за да ни изпратите повече информация и да проверим случая. Благодарим! Ивайло, в "Моята Fibank" ще видите всички кредитни и дебитни карти на едно място - в своя профил в нашата система за електронни справки. Регистрирахте ли се вече?

  6. Здравейте !
    Искам да попитам регистрация в „Моята Fibank“ когато имам няколко дабитни карти и кредитни - за всяка карта ли е или правя една регистрация и виждам всички мои карти (дебинти и кредитни)

  7. Здрвейте, на 19 септември направих безконтактно плащане с Мастеркард PayPASS. Имам SMS известяване, но до днес така и не получих SMS ,че с картата е извършена операция, което е притеснително при положение ,че идеята на тази услуга е допълнителна сигурност, особено при безконтактно плащане! Бихте ли проверили какъв е проблема, защото няма смисъл от тази услуга , ако не работи или работи с огромно закъснение.

  8. Здравейте,
    Интересува ме предлагате ли някакви префернциални условия по дебитни карти за регулярно получаване на пенсия и какви са те?

    Поздрави

  9. Здравейте, г-н Рашев! При ползването на услугата рядко ще Ви се наложи да въвеждате данни за своята карта. Това става например когато променяте някоя настройка или добавяте нов търговец към абонатните си плащания. Само тогава е необходимо да въведете данни за своята карта и, съответно, само тогава се начислява таксата от 0.10 лв. 0.10 лв. струва и еднократното плащане на сметка през "Моята Fibank", ако не сте добавили тази сметка за регулярно плащане. Останалите услуги в рамките на "Моята Fibank" са безплатни. Таксата от 6 лв. се отнася за юридическите лица. Когато те ползват "Моята Fibank", таксата за обслужване на техните сметки се намалява от 12 лв. на месец на 6 лв. на месец. Поздрави и приятен ден!

  10. Здравейте !
    Искам да попитам какви таски се взимат при използването на услугата my fibank освен такста от 0.10 лв за регистрация , тъй като пишеше, че всичко е безплатно, а в условията за ползване пише 6 лв на месец?

Коментирай