AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, г-жо Аврамова! Въпросът е малко по-сложен и изисква личното внимание на наш кредитен специалист. Отговорът зависи от това каква е например Вашата пенсия по инвалидност, защото това ще определи срока на кредита, а общата сума на Вашите приходи ще определи размера на кредита. Затова нашата молба е да посетите наш клон, за да разгледаме в детайли Вашия случай. Кои са най-удобните Ви наши клонове? С уважение, екипът на Fibank

  2. Здравейте, Ваня! При избора е добре да имате предвид следните неща: - Вие избирате колко точно средства да имате в дебитната карта по всяко време; - ако получавате пари през PayPal, с дебитната карта ще е по-лесно да ги изтеглите, отколкото с кредитната; - с кредитната карта можете да разполагате с допълнителни средства. За Вашата по-голяма сигурност препоръчваме: - сложна парола (комбинация от букви, цифри и знаци), която да сменяте често; - регистрация в "Моята Fibank", за да следите всички плащания с картата. Като първа стъпка може би ще е добре да опитате с дебитната си карта. Като опознаете работата с PayPal, винаги можете да добавите и кредитната си карта. Не забравяйте обаче мерките за сигурност, а и PayPal също от своя страна ще се грижат за Вашето спокойствие.

  3. Може ли да се вземе кредит с минимална заплата + инвалидна пенсия, като гаранция

  4. Здравейте, искам да се регистрирам в Paypal и ме интересува дебитна или кредитна карта да регистрирам. Кое е по-добре от гледана точка на сигурност за финансите ми.

  5. Здравейте, Кат! "BIC/SWIFT Code" идентифицира банките при международните преводи, докато "Sort Code" се използва в Англия и определя банката и клона, в който е открита дадена сметка. "Sort Code" обичайно е включен в номера на сметката (IBAN). В случая с Fibank BIC/SWIFT Code е FINVBGSF, а Sort Code е 15091501. IBAN означава International Bank Acccount Number, т.е. когато Ви поискат Вашия "Account number", имате нужда от своя IBAN. Надяваме се, че сме успели да помогнем.

  6. Здравейте! Исках да попитам дали SWIFT CODE и SORT CODE е едно и също, както и Account Number и IBAN Number е едно и също?

    Благорая за отговора предварително!

  7. Благодаря, вече го направих :) Приятен ден !

  8. Здравейте, Илна! Съжаляваме за временното неудобство. Услугата отново е онлайн и можете да плащате сметки с нея. Ако имате някакви затруднения, пишете, за да помогнем. Поздрави и приятен ден!

  9. Здравейте,

    От няколко месеца плащам сметките за комунални услуги през Моята Fibank, но днес дори не ми зарежда и чакащите за плащане сметки. Някакъв проблем ли има ?
    Благодаря !

  10. Удобно ли ще е да се намесим при следващия Ваш опит да направите плащането? Молим да се свържете с нас на телефоните, изписани на гърба на Вашата карта, когато плащате в сайта, за да проследим заявките към нашата Картова система. Благодарим!

Коментирай