AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, благодаря за бързия отговор. Но съобщението при грешно въведена парола е: "Wrong password, please try again". Така, че проблема продължава...
    Поздрави.

  2. Здравейте, г-н Марков! Най-вероятната причина за това съобщение е погрешно въведена 3D Парола. Молим да се уверите, че я въвеждате правилно, а ние оставаме насреща, за да разрешим ситуацията, ако проблемът продължи. Поздрави и приятен ден!

  3. Здравейте, имам следния проблем: При опит за плащане в интернет с visa electron, плащането не може да се извърши - "Fraud suspicion. Your card was not verified by the bank. Please contact customer service of the issuing bank, or choose another card." Първо се свързах с търговеца. Получих стандартно съобщение да се обърна към банката. След няколко посещения в ПИБ(без резултат) се обадих на центъра за обслужване на клиенти. Разговора продължи 15 минути, като ме препращаха към няколко служителя и накрая ме увериха, че проблема е в търговеца, въпреки, че това звучи напълно нелогично. Пак се свързах с търговеца и този път ми обясниха, че тъговеца нито има интерес, нито причина, нито възможност да блокират транзакцията. И така пак се обръщам към ПИБ с надеждата нещо да се промени. За уточнение: има проблем с плащане само при търговци, които поддържат 3D-security. При други търговци проблем няма. И още едно уточнение: при същия този търговец имам няколко успешни плащания до 28.08.2012.
    Поздрави.

  4. Здравейте, Розита! Обичайният ни съвет е да проверявате дали плащането е било успешно на следващия работен ден. Ако не е било отчетено от търговеца, свържете се с нас, за да проверим каква може да е причината. Поздрави! :-)

  5. Здравейте, имам следния въпрос:

    Имате една услуга "комунални плащания" която дава възможност да се погасяват и задължения по полица застраховка живот в случая мога да се регистрирам при търговец ДЗИ.
    Но не ми стана ясно колко време след като съм я платила, застрахователя получава информация че е платено и съответно парите да са по сметката им?
    Примерно плащам я през комунални плащания на my.fibank.bg на 10.09.12, на коя дата трябва да проверя дали парите са при застрахователя?

    Според операторите на my.fibank.bg това се случва веднага, но това е в конфликт със стандартен превод по банков път където ще трябва да мине поне ден за да пристигнат парите.

  6. Здравейте, г-н Кипров! Благодарим за коментара и имейла. Ще разгледаме по-подробно случая и ще се свържем с Вас отново. Благодарим предварително за търпението и разбирането.

  7. Здравейте,пиша ви за втори път дано този път получа поне някакъв отговор.Имам ипотечен кредит при вас и когато сключих договора вноската ми беше 318лв. година след това заради ''кризата'' ми беше вдигната на 550лв. след което започнах работа в МО и платих близо 1000лв. за да ми бъде намалена на 453лв.И сега въпроса ми е ,защо когато се влоши пазара ми вдигнахте вноската без мое съгласие а сега когато нещата се нормализират предлагате много добри лихви само на нови клиенти.Наистина ми е интересен отговори Ви на това !!!

  8. Здравейте! Стоянка, благодарим за Вашия коментар. Ще помислим върху всички въпроси, които засягате, и се надяваме, че ще можем да предложим някакво решение. Дотогава за промени в тарифата и в общите условия можете да следите в тази секция в нашия сайт. Тя е достъпна и от дясната колонка на основната страница на сайта. Цветан, съжаляваме за неприятната ситуация. Нашият съвет е синът Ви да попълни и изпрати по електронен път възражение за оспорване на трансакции с карта, издадена от Fibank, в чужбина или по интернет. Тук е описано как може да подаде възражението по имейл и какво представлява процедурата. Ние сме на разположение, ако можем да помогнем с още нещо. Лек и приятен ден!

  9. От разплащателна сметка в ПИБ от САЩ синът ми се опитал да тели 100 долара от банкомат. Но той не е дал пари. От myfibank виждам че транзакцията е отразена. Какво да правя? Ще се възстанови ли сумата автоматично. Или трябва да се отиде на място в американската банка?
    Благодаря за отгоовора (на мейла за предпоитане)

  10. Здравейте!

    Поздравления за международното признание в класацията на The Banker!

    Във връзка със стремежа на банката да поддържа активна комуникация с клиентите си, каква е възможността клиентите да получават email известия за промени касаещи взаимоотношенията им с банката, в т.ч., но не само, промени в общите условия и таксите на банката?
    Клиент съм и на чуждестранна банка, която предлага тази услуга.

    Възможно ли е също така известията, които се публикуват в Моята Fibank, да се публикуват и във виртуалния клон?
    Предполагам ще се съгласите, че клиент, който ползва виртуалния клон, тъй като той дава възможност за активно банкиране, едва ли влиза в Моята Fibank, за да проверява дали няма някакви известия, които го касаят.

    Вярвам, че в забързаното ни ежедневие много Ваши клиенти, които искат да бъдат информирани и да имат реална възможност да вземат решения относно продуктите, които ползват, ще оценят подобни възможности.

Коментирай