AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Добро утро! Г-жо Михайлова, пропуснали сме Вашето съобщение. Ще се свържем с Вас по имейл. Поздрави и приятен ден!

  2. "В момента регистрацията на Абонатен номер или партиден номер .......... към ВиК ООД ...... не е възможна. Моля опитайте по-късно!"
    Опитвам през последните 8 часа!
    Въпрос: колко часа трябва да опитвам, за да се регистрирам?
    Поне обяснявайте защо не става - профилактика, срив в системата, отпуск по болест, нямате ел. захранване и т.н.

    1. Здравейте, Иван! Направихме проверка и се установи, че абонатният Ви номер е регистриран за погасяване на друга услуга. Молим да се обърнете към съответния търговец да съдействие. Желаем Ви успех! Екипът на Fibank

  3. Zdraveite...V momenta pisha moqta diplomna rabota,koqto predstavq Bankovoto kreditirane na domakinstvata ot FIBANK i bih iskala da Vi popitam kum kogo i dali e vuzmojno da se oburna za da polucha oshte aktualni danni publikacii po svoqta tema.Predaritelno Vi blagodarq za otgovora i Vi jelaq uspeshen i polzotvoren den.....
    s uvajenie:Rali Mihailova

  4. Здравейте преди известно време извадих две „Дайнърс клъб“ карти за мен и съпругата ми от дъщерното дружество на ПИБ „Дайнърс клъб България“. Ако трябва да съм честен – тяхното ползване ни създава немалко проблеми - напр. приемат се на малко места, на някои места, извън България, изобщо не се разпознават като валидни карти, всеки месец трябва да плащам някакви такси по 5 лева, вместо веднъж годишно и пр. Всъщност единственото нещо, за което безспорно са полезни е ползването на някои лаунджове (как ли е тази дума на български?) по летищата, вкл. това в София. Казвам някои, т.к. други са направо ужасни. Конкретни въпроси – има ли опция да мина на годишна такса? Кога ще се въведе възможност за онлайн следене на ползването на картата? Благодаря предварително. ЙН

    1. Уважаеми господин Найденов, Дайнърс клуб предлага плащане на годишната членска такса на равни месечни вноски, което е направено с цел улеснение на клиентите и е резултат от проучване на потребителските нагласи. За Ваше удобство можете да се абонирате за услугата Автоматично погасяване на задълженията по карта Дайнърс. По този начин няма да се налага да посещавате ежемесечно офис на ПИБ за погасяване на задълженията Ви по картата. Достатъчно е единствено да имате разплащателна сметка в банката. Относно възможността да ползвате картата си Дайнърс, с радост желаем да отбележим, че терминалната мрежа на Дайнърс клуб България се увеличи с нови 2 400 обекта. Очакваме до края на годината броят на обектите да нарасне до 5000. Актуална информация за местата, в които можете да пазарувате с карта Дайнърс можете да откриете на уебсайт www.diners.bg Желаем Ви успех! Екипът на Fibank!

  5. Здравейте, във връзка с един трансфер, който искам да бъде направен от чуждестранен сайт, посредством International bank transfer, искам да попитам за :
    1.account number
    2.bank code
    3.account holding branch
    4.SWIFT,
    на клона Ви в гр. Перник,ул, Кракра.
    Благодаря!

    1. Привет! За извършване на трансфер към ПИБ няма да са Ви необходими банков код и клон, а единствено Вашите имена, BIC на Fibank, който е BIC:FINVBGSF и IBAN на получателя. Вашия IBAN можете да получите в клон на банката или като се обадите на тел. *bank (*2265) - Контакт център на Fibank. При допълнителни въпроси, можете да се свържете с Контакт центърa на Fibank на тел. *bank(*2265) в работното време от 9.00 до 18.00 от Понеделник до Петък. Поздрави! Екипът на Fibank

  6. Здравейте,
    днес преди обяд получих сума по сметката си от Paypal, но 5-6 часа след това все още сумата не се вижда при проверка на баланс на банкомат. В клон на банката ми казаха, че до половин-един час ще се появи по дебитната карта. Каква е причината за това забавяне?

    1. Здравейте, Жени! Това не е забавяне, а технологично време за обработка на операцията, което при получаване на пари по картата е до 3 работни дни. Срокът, за който са Ви информирали колегите в клона, е при вноска на пари по сметка, което е напълно различна операция. С най-добри пожелания! Екипът на Fibank

Коментирай