AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Може ли да се вземе кредит с минимална заплата + инвалидна пенсия, като гаранция

  2. Здравейте, искам да се регистрирам в Paypal и ме интересува дебитна или кредитна карта да регистрирам. Кое е по-добре от гледана точка на сигурност за финансите ми.

  3. Здравейте, Кат! "BIC/SWIFT Code" идентифицира банките при международните преводи, докато "Sort Code" се използва в Англия и определя банката и клона, в който е открита дадена сметка. "Sort Code" обичайно е включен в номера на сметката (IBAN). В случая с Fibank BIC/SWIFT Code е FINVBGSF, а Sort Code е 15091501. IBAN означава International Bank Acccount Number, т.е. когато Ви поискат Вашия "Account number", имате нужда от своя IBAN. Надяваме се, че сме успели да помогнем.

  4. Здравейте! Исках да попитам дали SWIFT CODE и SORT CODE е едно и също, както и Account Number и IBAN Number е едно и също?

    Благорая за отговора предварително!

  5. Благодаря, вече го направих :) Приятен ден !

  6. Здравейте, Илна! Съжаляваме за временното неудобство. Услугата отново е онлайн и можете да плащате сметки с нея. Ако имате някакви затруднения, пишете, за да помогнем. Поздрави и приятен ден!

  7. Здравейте,

    От няколко месеца плащам сметките за комунални услуги през Моята Fibank, но днес дори не ми зарежда и чакащите за плащане сметки. Някакъв проблем ли има ?
    Благодаря !

  8. Удобно ли ще е да се намесим при следващия Ваш опит да направите плащането? Молим да се свържете с нас на телефоните, изписани на гърба на Вашата карта, когато плащате в сайта, за да проследим заявките към нашата Картова система. Благодарим!

  9. Здравейте, благодаря за бързия отговор. Но съобщението при грешно въведена парола е: "Wrong password, please try again". Така, че проблема продължава...
    Поздрави.

  10. Здравейте, г-н Марков! Най-вероятната причина за това съобщение е погрешно въведена 3D Парола. Молим да се уверите, че я въвеждате правилно, а ние оставаме насреща, за да разрешим ситуацията, ако проблемът продължи. Поздрави и приятен ден!

Коментирай