Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.
На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.
Илиана Аврамова 2012-09-14 09:27:24
Може ли да се вземе кредит с минимална заплата + инвалидна пенсия, като гаранция
Vanya 2012-09-13 23:20:29
Здравейте, искам да се регистрирам в Paypal и ме интересува дебитна или кредитна карта да регистрирам. Кое е по-добре от гледана точка на сигурност за финансите ми.
AskFibank 2012-09-11 16:20:19
Здравейте, Кат! "BIC/SWIFT Code" идентифицира банките при международните преводи, докато "Sort Code" се използва в Англия и определя банката и клона, в който е открита дадена сметка. "Sort Code" обичайно е включен в номера на сметката (IBAN). В случая с Fibank BIC/SWIFT Code е FINVBGSF, а Sort Code е 15091501. IBAN означава International Bank Acccount Number, т.е. когато Ви поискат Вашия "Account number", имате нужда от своя IBAN. Надяваме се, че сме успели да помогнем.
Kat 2012-09-11 16:01:32
Здравейте! Исках да попитам дали SWIFT CODE и SORT CODE е едно и също, както и Account Number и IBAN Number е едно и също?
Благорая за отговора предварително!
ilna 2012-09-11 09:55:00
Благодаря, вече го направих :) Приятен ден !
AskFibank 2012-09-11 09:45:58
Здравейте, Илна! Съжаляваме за временното неудобство. Услугата отново е онлайн и можете да плащате сметки с нея. Ако имате някакви затруднения, пишете, за да помогнем. Поздрави и приятен ден!
ilna 2012-09-10 21:59:07
Здравейте,
От няколко месеца плащам сметките за комунални услуги през Моята Fibank, но днес дори не ми зарежда и чакащите за плащане сметки. Някакъв проблем ли има ?
Благодаря !
AskFibank 2012-09-10 17:47:20
Удобно ли ще е да се намесим при следващия Ваш опит да направите плащането? Молим да се свържете с нас на телефоните, изписани на гърба на Вашата карта, когато плащате в сайта, за да проследим заявките към нашата Картова система. Благодарим!
Петър Марков 2012-09-10 17:22:12
Здравейте, благодаря за бързия отговор. Но съобщението при грешно въведена парола е: "Wrong password, please try again". Така, че проблема продължава...
Поздрави.
AskFibank 2012-09-10 11:23:50
Здравейте, г-н Марков! Най-вероятната причина за това съобщение е погрешно въведена 3D Парола. Молим да се уверите, че я въвеждате правилно, а ние оставаме насреща, за да разрешим ситуацията, ако проблемът продължи. Поздрави и приятен ден!