AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте! Условията по управление на депозита са описани в детайли на сайта на Банката. Можете да се запознаете с тях тук >> http://www.fibank.bg/bg/depozit-aktivno-upravlenie/page/3861#nasheto-predlojenie

  1. Здравейте,
    В общите условия за кредитна карта има следната информация:
    "отчетен период от 20-то число на месеца до 19-то число на следващия месец".
    Кое взимате предвид като отчетен период: вальор, счетоводна дата или нещо друго?

    1. Здравейте! Отчетният период включва осчетоводените по картовата сметка операции, считано от 20-то число на предходния месец до 19-то число (включително) на текущия месец. В случай че е извършена и не е осчетоводена в текущия период, трансакцията се прехвърля в следващия отчетен период.

    1. Ако това, което казвате е вярно, би трявало да има значение само "счетоводната дата", защо в последното извлечение има трансакции със "счетоводна дата" 21ви.
      Какво е "Дата на регистриране в Картовата система"

  2. Здравейте,
    клиент съм на вашата банка и ме интересува възможно ли е да извадя втора дебитна карта към моята сметка за чуждестранен гражданин? Ако не какви възможности имам да открием сметка на гражданин от САЩ, които е с туристическа виза тук.
    Благодаря

    1. Здравейте, Елиана! Правилото е следното: Титулярят на сметката трябва да има адресна регистрация в България.

  3. Здравейте имам дебитна карта Visa Electron в GBP , при онлайн покупка ( ПОС ) ми бе взета такса от 1 GBP от банката , за сума от 5.55 GBP , искам да попитам каква е причината ,като в общите тарифи на картата при покупка би трябвало таксата за банката да е 0.25% от сумата

    1. Здравейте! За да направим справка, ще ни бъдат необходими Вашите три имена, ЕГН и последните 4 цифри от номера на картата. Моля, изпратете тази информация на pr@fibank.bg

  4. Здравейте, в един от Вашите клонове, скоро разбрах, че разплащателната ми сметка, която е открита на 20.09.2007 г. още е активна и не е закрита. Молбата ми е да направите сторниране на дължимите суми от месечни такси за обслужване на сметката, тъй като аз години на ред не съм оперирал с тази сметка и мислех, че отдавна е закрита. Клиентския ми номер е 000324448.

    С Уважение,
    Ивайло Иванов

    1. Здравейте! За закриването на сметка е необходимо да заповядате в удобен за Вас офис на банката и да се легитимирате, като представите Вашата лична карта. Колегите ще Ви предоставят съответните документи, които да попълните, за да я закриете.

Коментирай