AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте! Последните промени в Тарифата във връзка с Водене на банкови сметки е от 24 юли >>https://fibank.bg/uploads/_Tariff_Bulletin/docs/Tariff_change_24-07-2017.pdf Всички актуални промени можете да видите на нашия сайт тук >> https://fibank.bg/bg/predstoyashti-promeni-v-obshti-usloviya-i-tarifa-na-pib-ad/page/2363

  1. Здравейте!

    През 1999г. ми беше открита разплащателна сметка от работодателя "Метро Кеш енд Кери". След преминаване към друга банка към момента са се натрупали 57 лв. в разплащателната сметка, която не съм използвала.
    Моля, посочете начина, по който трябва да бъде закрита сметката в банката.

    Предварително благодаря.

    1. Здравейте! Моля, изпратете ни тази информация на complaints@offices.fibank.bg Необходимо е да изпратите детайлна информация, която включва Вашите три имена и ЕГН, както е описано на сайта ни тук >> https://www.fibank.bg/bg/protsedura-za-podavane-i-razglejdane-na-vazrajeniya-na-klienti/page/2384 Колегите ще разгледат подадената от Вас информация и ще Ви съдействат. Поздрави!

  2. Здравейте,моля за информация как да закрия разплащателна сметка при вас, открита по служебен път от работодателят ми и неползвана от мен вече 17години, по която са се натрупали задължения към вас, за които аз не предполагах.
    Какво трябва да се направи за да се анулират тези задължения?
    Предварително Благодаря!

    1. Здравейте! Моля, изпратете ни тази информация на complaints@offices.fibank.bg Необходимо е да изпратите детайлна информация, която включва Вашите три имена и ЕГН, както е описано на сайта ни тук >> https://www.fibank.bg/bg/protsedura-za-podavane-i-razglejdane-na-vazrajeniya-na-klienti/page/2384 Колегите ще разгледат подадената от Вас информация и ще Ви съдействат. Поздрави!

  3. Здравейте! Прошу извинить, что пишу не на болгарском. (Вы можете отвечать на болгарском или английском, если не на русском). У меня имеется депозит в банке (клон Бургас), клиентски N 001645721.
    29.070.2017 - падёжная депозит. Могу ли заказать наличность в клоне Благоевградец.?
    С уважение
    Ольга Кочетова

    1. Здравейте, г-жо Кочетова. Можете да изтеглите сумата по депозита от клон Благоевград, но е необходимо да се обадите на колегите предварително, поне 3 дни преди падежа, особено ако става въпрос за по-голяма сума - т.е. 26 юли. Координатите на колегите в клона ни в Благоевград са: Клон "Благоевград" Благоевград 2700, бул. "Св. Св. Кирил и Методий" 11 Работно време понеделник - петък: 9:00 - 17:30 ч. Тел. 073 / 827 709 Поздрави!

  4. Здравейте, г-н Горинов. Във връзка с описания от Вас случай, поднасяме своите извинения. Клиентите могат да ползват преференциите на пакета „Моят избор online“ независимо от средството за подпис, с което се подписват online преводите. При сключването на договора за пакет, клиентите могат да получат и безплатно Токън устройство. В случай, че вече имат Токън или КЕП, то те само допълват услугата, която ползват с останалите преференции. Прекият ръководител на г-жа Дойчинова е запознат с информацията и ще бъдат взети необходимите мерки, за да подобрим обслужването. Още веднъж Ви благодарим за градивната критика и обективната обратна връзка. Поздрави!

    1. И аз благодаря за бързата реакция!

  5. Здравейте,
    Клиент съм на банката, имам разплащателна сметка в лева. Какви данни освен IBAN са нужни за да ми преведат пари от чужбина?
    Благодаря предварително!

Коментирай