AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,
    Искам да изкажа похвала и благодарност към работата на Вашата служителка Женя Иванова от клон Тракия в гр. Варна. Впечатлен съм от професионализма й, търпението, адекватните съвети и най-вече от незагасващата й усмивка. Истинско удоволствие е да срещнеш такова цвете във Вашата банка. Благодаря й.

    1. Благодарим Ви за високата оценка!

  2. От коя дата е последната промяна на "Тарифа за такси и комисионни "?
    И какви са основните промени?
    Благодаря

    1. Здравейте! Последните промени в Тарифата във връзка с Водене на банкови сметки е от 24 юли >>https://fibank.bg/uploads/_Tariff_Bulletin/docs/Tariff_change_24-07-2017.pdf Всички актуални промени можете да видите на нашия сайт тук >> https://fibank.bg/bg/predstoyashti-promeni-v-obshti-usloviya-i-tarifa-na-pib-ad/page/2363

  3. Здравейте!

    През 1999г. ми беше открита разплащателна сметка от работодателя "Метро Кеш енд Кери". След преминаване към друга банка към момента са се натрупали 57 лв. в разплащателната сметка, която не съм използвала.
    Моля, посочете начина, по който трябва да бъде закрита сметката в банката.

    Предварително благодаря.

    1. Здравейте! Моля, изпратете ни тази информация на complaints@offices.fibank.bg Необходимо е да изпратите детайлна информация, която включва Вашите три имена и ЕГН, както е описано на сайта ни тук >> https://www.fibank.bg/bg/protsedura-za-podavane-i-razglejdane-na-vazrajeniya-na-klienti/page/2384 Колегите ще разгледат подадената от Вас информация и ще Ви съдействат. Поздрави!

  4. Здравейте,моля за информация как да закрия разплащателна сметка при вас, открита по служебен път от работодателят ми и неползвана от мен вече 17години, по която са се натрупали задължения към вас, за които аз не предполагах.
    Какво трябва да се направи за да се анулират тези задължения?
    Предварително Благодаря!

    1. Здравейте! Моля, изпратете ни тази информация на complaints@offices.fibank.bg Необходимо е да изпратите детайлна информация, която включва Вашите три имена и ЕГН, както е описано на сайта ни тук >> https://www.fibank.bg/bg/protsedura-za-podavane-i-razglejdane-na-vazrajeniya-na-klienti/page/2384 Колегите ще разгледат подадената от Вас информация и ще Ви съдействат. Поздрави!

  5. Здравейте! Прошу извинить, что пишу не на болгарском. (Вы можете отвечать на болгарском или английском, если не на русском). У меня имеется депозит в банке (клон Бургас), клиентски N 001645721.
    29.070.2017 - падёжная депозит. Могу ли заказать наличность в клоне Благоевградец.?
    С уважение
    Ольга Кочетова

    1. Здравейте, г-жо Кочетова. Можете да изтеглите сумата по депозита от клон Благоевград, но е необходимо да се обадите на колегите предварително, поне 3 дни преди падежа, особено ако става въпрос за по-голяма сума - т.е. 26 юли. Координатите на колегите в клона ни в Благоевград са: Клон "Благоевград" Благоевград 2700, бул. "Св. Св. Кирил и Методий" 11 Работно време понеделник - петък: 9:00 - 17:30 ч. Тел. 073 / 827 709 Поздрави!

Коментирай