Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.
На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.
Иво 2012-07-09 16:09:49
Виждам, че сте изтрили коментара ми, затова ще го пусна отново (с надежда за някакво по-конструктивно поведение в отговор от Ваша страна).
Защо не напишете статия за причините поради които въведохте такси за теглене на пари в брой от банкомат на Fibank, както и от гише на същата, от клиенти банката? Смятам, че е доста нагло да ме таксувате за достъп до собствените ми пари, след като вече ме таксувате ежемесечно за "поддръжка на сметката". Можеше поне таксата да се прилага за теглене над определена сума или при наличност в сметката под определена сума... но тогава нямаше да постигнете такива висоти в наглостта си.
Иво 2012-07-09 16:07:40
Виждам, че сте изтрили коментара ми, затова ще го пусна отново (с надежда за някакво по-конструктивно поведение в отговор от Ваша страна).
Защо не напишете статия за причините поради които въведохте такси за теглене на пари в брой от банкомат на Fibank, както и от гише на същата, от клиенти банката? Смятам, че е доста нагло да ме таксувате за достъп до собствените ми пари, след като вече ме таксувате ежемесечно за "поддръжка на сметката". Можеше поне таксата да се прилага за теглене над определена сума или при наличност в сметката под определена сума... но тогава нямаше да постигнете такива висоти в наглостта си.
Искрен 2012-07-09 13:51:53
Разбрах от къде идва, благодаря!
Искрен 2012-07-09 13:47:24
Сега разглеждам извлечението си по сметката и ми изниква един въпрос: изтеглил съм сума от банкомат. Имам една такса от 10 стотинки, заради тегленето, но имам и още една такса 10 стотинки, като основанието е: ПОС CHARGES MY FIBANK-SOFIA BG SOFIA
Можете ли да ми кажете от къде идва тази втората такса?
Иво 2012-07-09 12:48:40
Няма ли да напишете една статия за нуждата която Ви подтикна да въведете такси за теглене на суми в брой от банкомат на Fibank, както и от гише нa същата, за клиенти на банката. Смятам, че е много нагло да ме таксувате за достъпа до собствените ми пари, независимо от изтеглената сума или наличността в сметката ми!!!
Иво 2012-07-09 12:47:01
Няма ли да напишете една статия за нуждата която Ви подтикна да въведете такси са теглене на суми в брой от банкомат на Fibank, както и от гише не същата, за клиенти на банката. Смятам, че е много нагло да ме таксувате за достъпа до собствените ми пари, независимо от изтеглената сума или наличността в сметката ми!!!
AskFibank 2012-07-06 15:06:23
Г-н Димитров, насочихме Вашето запитване към колегите в клона, който посещавате. Очаквайте в най-скоро време техния отговор. Благодарим Ви за търпението и разбирането!
ДИМИТРОВ 2012-07-06 15:04:02
За съжаление, нито да, нито не!
AskFibank 2012-07-06 13:46:34
Здравейте, г-н Василев! Потвърждаваме, че получихме писмото Ви. Очаквайте нашия отговор.
Симеон Василев 2012-07-06 13:40:24
Здравейте , изпратих моите данни на marketing@fibank.bg