AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Тъй като не получих отговор на въпроса ми, зададен преди десетина дни, ще го повторя като го формулирам по друг начин:

    По какъв начин мога да разбера със сигурност какви са нивата на лимити за дебитните ми карти V PAY, Visa Electron и Maestro?

  2. Нищо не е променяно, банкомата брои до 40 банкноти на транзакция. Ако е зареден с банкноти по 10, излизат не повече от 400 лева, ако са по 20 - 800 лева. Ако лимитът на картата (не на транзакцията!) е 1000 лева си е толкова, просто трябва да се тегли няколко пъти. Промени се това, че транзакцийте вече не са безплатни и за банките съответно е по-изгодно 1000 лева да се теглят на 3 пъти.

  3. Здравейте имам един въпрос към Вас , понеже мисля да пазарувам в интернет с Ваша кр.карта . Каква е защитата на банката при пазаруване ? По специално ме интересува ,ако попадна на лъжлив търговец на който вече съм платила и не съм получила пратката . Имам ли някаква застраховка на картата която да ми покрие измамата и да си получа парите обратно ?

  4. Здравейте, Христина! Заповядайте в някой от нашите офиси или клонове, за да помогнем :) Поздрави и успешен ден!

  5. Здравейте, моля да ми кажете какво става със сметката ми по дебитна карта, която не съм подновявала 3 години. Активна ли е сметката ми и мога ли да я използвам след като 3 години е нямало никакво движение, нито наличност по нея? Къде мога да намеря информация за това?
    Поздрави :-)

  6. Здравейте, г-н Ацев! За да помогнем с отговор, искаме да се уверим, че сме Ви разбрали правилно. Желаете да прехвърлите щатски долари от сметка в друга банка по сметка в щатски долари във Fibank. Коя е междинната сметка, за която говорите? И необходимо ли е средствата да преминават през нея? Благодарим предварително!

  7. Здравейте, г-н Стефанов! Това, което можем да направим, е да Ви издадем документ на Ваше име, удостоверяващ, че имате кредитна или дебитна карта със съответния номер и валидност и Вашия адрес като клиент на банката. Можем да Ви издадем документа и на английски. Кой от нашите клонове ще Ви е най-удобно да посетите? Поздрави!

  8. Здравейте, г-н Борисов! Ще се свържем с Вас по имейл, за да помогнем в ситуацията. Решението е много просто и няма да отнеме много време. Съжаляваме само за неудобството и неприятното впечатление. Ще помогнем! Поздрави и очаквайте нашия имейл.

  9. Пожелавам Ви лек и приятен ден.
    С уважение,
    Георги

  10. Здравейте,

    Прегледах няколко пъти документацията ви за тарифи, но все още не мога да си отговоря със сигурност, затова искам да ви помоля да ми разясните таксите по следната операция.
    Желая да направя превод от сметка извън банката в моя сметка, като валутата е USD. След това желая да използвам средствата за пазаруване online, като валутата отново е USD. Имам разплащателна сметка, както в USD, така и в BGN. Въпросът ми е, какви такси ще трябва да заплатя за двете операции, в зависимост от междинната сметка, която избера (в лева или долари)? Да речем че началната сума е 1500$.

Коментирай