AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте! Г-жо Стефанова, разбира се, можете да наредите превода и в наш клон. Като клиент на банката таксата в този случай ще бъде 1.8 лв. Предварително вземете IBAN на сметката, по която ще нареждате превода, и името на обслужващата банка, както и сумата. В основание можете да напишете името на лицето, от чието име плащате таксата. Г-н Василев, бихте ли ни изпратили своите три имена на marketing@fibank.bg. Ще проучим в детайли случая и ще се свържем с Вас възможно най-скоро. Благодарим предварително!

  2. Здравейте,
    имам следния проблем и ще ви помоля за вашето съдействие за да го разрешм по най-благоприятния и бръз начин. Днес 05 юли 2012 посетих клона на ПИБ в МОЛ-а на Стамболийски за да направя погасяване на задължение по кредитна карта. Задължението ми беше 7294 лева. На служитлката при коят бях обясних и написах точно как да преведе парите , а именно 6100 лева от свободния ми депозит, 400 лева от разплащателната ми сметка и 794 на каса. Сега си проверявам салдата по сметките през MyFIBank и какво виждам 400-те лева вместо по тази, са ми преведени по другата кредитна карат , която е с пълен лимит и няма нужда да се превежда каквато и да била сума. От тази грешка на вашата служителка в момента аз търпя загуби защото ми се начислява лихва върху тези непогасени 400 лева, а освен като реша да си ги изтегля от другата ,МАСТЕРКАРД, кредитна карта ще ми бъде удържана такса 3 лева + 1% въпреки че парите са мои ,а не кредитен лимит. Най-неприятното в случая е ,че колежката ви най-вероятно беше осъзнала грешката си ,защото каза ,че ще провери какво имам като салдо по сметките , а не си призна за грешката за да я отстрани на момента. Очаквам вашата реакция по проблема

  3. Клиент съм на Първа инвестиционна банка.Мога ли да заплатя таксата за лична карта и шофьорска книжка на друго лице от банката и каква ще е комисионната?

  4. Здравейте! Г-н Стоянов, достатъчно е третото лице да знае IBAN-а на Вашата сметка, за да направи превод по нея. Г-н Димитров, молим да ни изпратите данни за себе си (три имена и обслужващ наш клон), за да можем да Ви отговорим, на marketing@fibank.bg. Благодарим! Поздрави!

  5. Привет на честните банкери,
    Имам подписано споразумение с ПИБ АД и погасителните вноски са поети от друго лице. Имам нужда от заем, за да ми построят инвалидна рампа. Пенсията ми е равна на заема, който искам. Имам ли право?

  6. Здравейте, Георги! Да, предлагаме такава услуга - "SMS за авторизация с банкови карти". При всяко плащане с картата в търговската мрежа или интернет, както и при теглене на банкомат ще получавате съобщение на мобилния си телефон. Таксата за регистрация за услугата 2 лв., а цената на всяко изпратено съобщение е 10 ст. Можете да се регистрирате за услугата във всеки един клон и офис на Fibank. Поздрави!

  7. Здравейте,
    Имам разплащателна сметка при вас с дебитна карта Виза Електрон. Ако човек, който не е титуляр на сметката я захранва в офис на банката, необходимо ли е да има пълномощно или може само с моето ЕГН.
    Благодаря!

  8. Здравейте, г-н Иванов! Към този момент не сме планирали да открием клон в кв. Красно село. Най-близкият действително е клонът ни в Лагера, но в близост са и клоновете ни на ълъга на бул. България и бул. Петко Тодоров. Друг клон имаме и на бул. Гоце Делчев, близо до Южния парк. Не предвиждаме скоро да инсталираме банкомати, на които могат да се депозират средства, но ще Ви информираме, ако имаме някакви новини по този въпрос. Поздрави и успешен ден!

  9. Около пазара на Красно село , доста ключово място с офиси на почти всички банки, вие нямате офис и се налага да се разкарвам до Лагера, където пък винаги се чака.

    Имате ли намерение скоро да откриете офис близо до Красно село ?

    Или имате ли намерение да инсталирате Банкомати с възможност за внасяне на пари ( предлага се това от ДСК ). Едиственото ми операция във ваш офис е да си захраня сметката , всичко друго правя с електронното си банкиране и това решение ще спестява доста време и на нас клиентите , и на вас с това че няма да се налага да назначавате още служители.

  10. Здравейте, г-н Вълков! Към настоящия момент отговорът на този въпрос е "не", но усилено работим в тази насока. Засега точки по програмата YES могат да се трупат само при контактно плащане на ПОС терминал по програмата YES. Очаквайте повече скоро :)

Коментирай