AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, г-н Иванов! Към този момент не сме планирали да открием клон в кв. Красно село. Най-близкият действително е клонът ни в Лагера, но в близост са и клоновете ни на ълъга на бул. България и бул. Петко Тодоров. Друг клон имаме и на бул. Гоце Делчев, близо до Южния парк. Не предвиждаме скоро да инсталираме банкомати, на които могат да се депозират средства, но ще Ви информираме, ако имаме някакви новини по този въпрос. Поздрави и успешен ден!

  2. Около пазара на Красно село , доста ключово място с офиси на почти всички банки, вие нямате офис и се налага да се разкарвам до Лагера, където пък винаги се чака.

    Имате ли намерение скоро да откриете офис близо до Красно село ?

    Или имате ли намерение да инсталирате Банкомати с възможност за внасяне на пари ( предлага се това от ДСК ). Едиственото ми операция във ваш офис е да си захраня сметката , всичко друго правя с електронното си банкиране и това решение ще спестява доста време и на нас клиентите , и на вас с това че няма да се налага да назначавате още служители.

  3. Здравейте, г-н Вълков! Към настоящия момент отговорът на този въпрос е "не", но усилено работим в тази насока. Засега точки по програмата YES могат да се трупат само при контактно плащане на ПОС терминал по програмата YES. Очаквайте повече скоро :)

  4. Виждам, че Техномаркет участва в YES програмата. Но важи ли това за покупки от техния сайт платени онлайн с карта?

  5. Здравейте, г-жо Стефанова! За получаване на преводи до 10000 евро по сметка не се дължи комисиона, т.е. и във Вашия случай такса няма да Ви бъде начислена. Поздрави!

  6. Здравейте!
    Клиент съм на Вашата банка.Очаквам превод от 1000 $ .Каква комисионна или такса ще ми бъде удържана.

  7. Привет, Георги! Това е сумата, която остава блокирана по Вашата сметка до осчетоводяването на плащането. От момента, в който платите с карта, до момента, в който сумата бъде прехвърлена по сметката на търговеца, тя остава блокирана. Едва след това се осчетоводява и се отразява в движението по Вашата сметка. Поздрави!

  8. Здравейте, искам да ви попитам какво означава "Блокирана сума картова транзакции"

  9. Здравейте
    Искам да попитам мога ли да се регистрирам за някаква услуга така че да получавам съобщения когато тегля пари на банкомат?

    А по коментарите по-горе - банкоматите си пускат и 20-олевки и 10-олевки. Аз поне като тегля 50 лв полуачавам 2 20-олевки и 1 10-олевка.

  10. Ясно е, че не е разумно да заредите банкоматите само с по 50 лева (сигурно много хора няма да могат да изтеглят, защото и толкова нямат), но с по 20 не би трябвало да е проблем, нали? И това което аз не разбирам е, защо не ги зареждате с различни банкноти? Защо банкломатите в чужбина, могат да работят с различни, а българските не могат? В чубина например, ако искам да изтегля 300 евро, банкомата изкарва 2х100+50+2х20+10. Което е много практично. Или сме купили пак прадядовците (и бабите) на банкомата? Не ми е за стотинките, просто 1000 на по 10-олевки си е подигравка с клиента, да не говорим ако някой реши да изтегли 2000 ...

Коментирай