AskFibank

Fibank 3002

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте имам един въпрос към Вас , понеже мисля да пазарувам в интернет с Ваша кр.карта . Каква е защитата на банката при пазаруване ? По специално ме интересува ,ако попадна на лъжлив търговец на който вече съм платила и не съм получила пратката . Имам ли някаква застраховка на картата която да ми покрие измамата и да си получа парите обратно ?

  2. Здравейте, Христина! Заповядайте в някой от нашите офиси или клонове, за да помогнем :) Поздрави и успешен ден!

  3. Здравейте, моля да ми кажете какво става със сметката ми по дебитна карта, която не съм подновявала 3 години. Активна ли е сметката ми и мога ли да я използвам след като 3 години е нямало никакво движение, нито наличност по нея? Къде мога да намеря информация за това?
    Поздрави :-)

  4. Здравейте, г-н Ацев! За да помогнем с отговор, искаме да се уверим, че сме Ви разбрали правилно. Желаете да прехвърлите щатски долари от сметка в друга банка по сметка в щатски долари във Fibank. Коя е междинната сметка, за която говорите? И необходимо ли е средствата да преминават през нея? Благодарим предварително!

  5. Здравейте, г-н Стефанов! Това, което можем да направим, е да Ви издадем документ на Ваше име, удостоверяващ, че имате кредитна или дебитна карта със съответния номер и валидност и Вашия адрес като клиент на банката. Можем да Ви издадем документа и на английски. Кой от нашите клонове ще Ви е най-удобно да посетите? Поздрави!

  6. Здравейте, г-н Борисов! Ще се свържем с Вас по имейл, за да помогнем в ситуацията. Решението е много просто и няма да отнеме много време. Съжаляваме само за неудобството и неприятното впечатление. Ще помогнем! Поздрави и очаквайте нашия имейл.

  7. Пожелавам Ви лек и приятен ден.
    С уважение,
    Георги

  8. Здравейте,

    Прегледах няколко пъти документацията ви за тарифи, но все още не мога да си отговоря със сигурност, затова искам да ви помоля да ми разясните таксите по следната операция.
    Желая да направя превод от сметка извън банката в моя сметка, като валутата е USD. След това желая да използвам средствата за пазаруване online, като валутата отново е USD. Имам разплащателна сметка, както в USD, така и в BGN. Въпросът ми е, какви такси ще трябва да заплатя за двете операции, в зависимост от междинната сметка, която избера (в лева или долари)? Да речем че началната сума е 1500$.

  9. Аз не съм успявал да изтегля 1000 лв. наведнъж, но доскоро максимумът беше 800 лв. и съм го ползвал многократно. Изглежда отскоро е сменен на стандартното за повечето банки 400 лв.

  10. Здравейте,

    Имам регистриран акаунт в paypal...но сега акаунта ми е лимитиран и искат освен photo ID и proof of adress...единствената възможност за доказване,че съществувам на този адрес искат от мен сканирано копие на банково извлечение където се виждат имената ми и адреса ми.До тук добре отивам във ваш клон на банката и от там ми казват да ви пиша на вас понеже банката няма такава политика да издава банково извлечение за сметка където освен имената да пише и адреса. Как може да ми помогнете...да представя банково извлечение на paypal с имената ми и адреса ми там?!?! Ще се радвам да ми бъде отговорено възможно най-бързо...

    С Уважение
    Мартин Стефанов

Коментирай