AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. @ Станислав
    Първо, лимитът 1000 лв. е на една транзакция, а не дневен лимит, съгласно Z-ниво от сайта на ПИБ.

    Второ, може и да е вярно, че банкоматът брои до 40 банкноти на транзакция, но това вече е и смешно. За какво тогава са всичките тези различни нива на лимити? Да кажем аз поискам да си увелича лимита на транзакция на 2000 лева и платя 3 лева за да ми сменят нивото на Х-ниво. И тогава ли ще мога да получавам не повече от 400 лева на транзакция.

    Трето, ако една стойност от предоставената от ПИБ таблица за лимитите не отговаря на истината, как мога тогава да бъда сигурен в останалите данни. Може би не са верни и данните за 24 часов и 7 дневен лимит, данните за плащания при търговци, данните за ползване на картите в чужбина и т.н.
    Защо трябва винаги да очаквам, че мога да бъда неприятно изненадан точно когато парите ми са най-необходими?

    Възможно е да е вярно предположението, че лимитите са намалени заради въведената такса 0.10 лева на транзакция и банката желае да получава повече приходи. Но тогава би трябвало да бъде коригирана и предоставяната информация за лимитите за да не бъдат заблуждавани потребителите.

    Искам да добавя, че ползвам услугите на ПИБ от много години и в общи линии съм доволен от тях, най-малкото защото правя сравнение и с останалите банки в България. Но винаги има разни дребни проблеми, които дразнят и банката трябва да се вслушва в мненията на потребителите си и да се стреми да решава тези проблеми.

  2. Здравейте, Иван, Станислав и Христов! Списъка с лимитите по картите можете да намерите в нашия сайт. И за картите Visa Electron и V PAY има стандартно ниво лимити - то е Z. Освен ако изрично не изберете друг при издаването на картата или впоследствие, той се отнася и за Вас. Станислав е прав, като отбелязва, че максималната сума, която можете да получите от банкомат при една операция, зависи от купюра. Ако банкнотите са по 20 лв., максималната сума е 800 лв. Банкоматите могат да отпуснат до 40 банкноти. Иван, по всяка вероятност и за Вас се отнася нивото лимити Z. За всеки случай можем да проверим или на място в клон на банката, или ако се свържете с нашия Картов отдел (телефоните са на гърба на картата) или Контакт център (0800 11 011 за стационарни и *2265 за мобилни телефони). Поздрави и успешен ден!

  3. Здравейте, г-жо Митева! Препоръката ни е винаги да проверявате доколко надежден е съответен търговец, преди да пазарувате през неговия сайт. Разбира се, когато това е възможно. Ако търговецът Ви таксува за услуга, която не е извършил, можете да оспорите направеното плащане. Процедурата е максимално опростена и в рамките на 7 дни ще получите отговор от нас. Надяваме се, че няма да изпаднете в подобна ситуация. Поздрави!

  4. Тъй като не получих отговор на въпроса ми, зададен преди десетина дни, ще го повторя като го формулирам по друг начин:

    По какъв начин мога да разбера със сигурност какви са нивата на лимити за дебитните ми карти V PAY, Visa Electron и Maestro?

  5. Нищо не е променяно, банкомата брои до 40 банкноти на транзакция. Ако е зареден с банкноти по 10, излизат не повече от 400 лева, ако са по 20 - 800 лева. Ако лимитът на картата (не на транзакцията!) е 1000 лева си е толкова, просто трябва да се тегли няколко пъти. Промени се това, че транзакцийте вече не са безплатни и за банките съответно е по-изгодно 1000 лева да се теглят на 3 пъти.

  6. Здравейте имам един въпрос към Вас , понеже мисля да пазарувам в интернет с Ваша кр.карта . Каква е защитата на банката при пазаруване ? По специално ме интересува ,ако попадна на лъжлив търговец на който вече съм платила и не съм получила пратката . Имам ли някаква застраховка на картата която да ми покрие измамата и да си получа парите обратно ?

  7. Здравейте, Христина! Заповядайте в някой от нашите офиси или клонове, за да помогнем :) Поздрави и успешен ден!

  8. Здравейте, моля да ми кажете какво става със сметката ми по дебитна карта, която не съм подновявала 3 години. Активна ли е сметката ми и мога ли да я използвам след като 3 години е нямало никакво движение, нито наличност по нея? Къде мога да намеря информация за това?
    Поздрави :-)

  9. Здравейте, г-н Ацев! За да помогнем с отговор, искаме да се уверим, че сме Ви разбрали правилно. Желаете да прехвърлите щатски долари от сметка в друга банка по сметка в щатски долари във Fibank. Коя е междинната сметка, за която говорите? И необходимо ли е средствата да преминават през нея? Благодарим предварително!

  10. Здравейте, г-н Стефанов! Това, което можем да направим, е да Ви издадем документ на Ваше име, удостоверяващ, че имате кредитна или дебитна карта със съответния номер и валидност и Вашия адрес като клиент на банката. Можем да Ви издадем документа и на английски. Кой от нашите клонове ще Ви е най-удобно да посетите? Поздрави!

Коментирай