AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,

    Имам кредитна ко-брандирана карта Вивател-ПИБ. Валидността й изтече на 1.04.2012. Като отидох в клон на банката да си взема новата карта се оказа, че ПИБ вече не прадлага тази карта. От друга страна на дата 13.02.2012 са ми удържани 35 лева годишна такса.
    Въпросът ми е защо ми се събира такса за цяла година след като картата така и така няма как да я ползвам поради факта, че ПИБ вече не я поддържа като услуга ?
    Би било честно и клиентски ориентирано да ми се събере такса само за 3 месеца на 2012.
    А и още нещо. Би трябвало да ме уведомите по някой от често използваните комуникационни канали (SMS, e-mail или телефонно обаждане), че услугата която ползвам повече не се предлага от банката ? Така щях да мога да реагирам, за да не остана без кредитна карта дори и за 1 ден.

    Два пъти писах за това на marketing@fibank.bg, но отговор до момента няма.


    Поздрави
    Станиш


    P.S. Отговора може и да се съдържа в общите условия.... Но предпочитам да Ви попитам.

  2. Здравейте, Стефан! Можете да банкирате без никакви затруднения и през мобилната версия на нашия Виртуален клон. Браузърът на Android поддържа пълната му функционалност. Разбира се, не пренебрегваме идеята за мобилно приложение и когато сме готови да предложим такова, ще Ви зарадваме :) Успешен ден!

  3. Здравейте, скоро дали се предвижда андроид приложение за електронно банкиране от мобилно устройство?

  4. Здравейте, Стоил! Вероятната причина е инсталиран Add on на Вашия браузър - NoScript. Изключете го, изчистете кеша на браузъра и го рестартирайте. Тогава опитайте отново да влезете в https://e-fibank.bg. Поздрави!

  5. Здравейте,

    Имам затруднения с използването на виртуалния клон. При опит да отворя логин страницата се появява съобщение:
    Error loading stylesheet: An unknown error has occurred (80004004)https://e-fibank.bg/EBank/xslt/login.xslt
    Използвам firefox 10.0.4 работещ върху линукс, имам издаден от Инфонотари електронен подпис, който използвам при електронното банкиране.
    Страницата на инфонотари за проверка на подписа https://gate.infonotary.com/diagnostics/dumpcert.cgi потвърждава, че всичко е наред, други сайтове разчитащи на подписа също функционират коректно. Бихте ли ме посъветвали как да отстраня проблема?

    Благодаря

  6. Здравейте, Петър! Нашият колега е поискал тази информация, за да бъде максимално полезен и сигурен при идентификацията Ви. Съжаляваме за неудобството. Ще се радваме да помогнем. Бихте ли ни изпратили повече информация за комуналните плащания на my.fibank@fibank.bg? Ще са ни необходими Вашият клиентски номер, дата и час на плащанията, към кого са направени и от коя сметка/карта. Ще се постараем да Ви отговорим възможно най-бързо. Поздрави и ще очакваме Вашето писмо.

  7. Говорих в вашия контактен център по повод проблеми с плащането на сметки.
    Опитах се да платя едни сметки, излизаха ми няколко неуспешни опити, но въпреки това ми бяха теглени пари от картата.
    Въпроса ми е защо, след като опита е бил неуспешен.
    След като се свързах с контактния център ми взеха ЕГН, Име, телефон, както и номера на картата, заедно с датата за валидност.
    Не трябваше ли да ми вземат примерно само ЕГН-то или номера на картата.
    Мисля че ми бяха поискани прекалено много данни.

  8. Здравейте! Илна и Димитър, съжаляваме, че не можем да помогнем с повече. Георги, всяка вечер по това време се извършват процедури по приключване на счетоводния ден в банката. Това е причината да не можете да наредите плащането през сметка, но през картата да можете. Нашият съвет е да извършвате тези преводи от сметка преди вечерните ни процедури, а ако нямате възможност – да използвате картата. Поздрави и успешен ден!

  9. iOffer.com

  10. my.fibank защо не може да се плаща от сметка след 20.00 часа,а само от карта.

Коментирай