AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,

    На 29 Март 2012 година подадох жалба до картов отдел и все още нямам отговор. Доколкото съм запознат, нормално е да се отговори в рамките на един месец. Бихте ли ме информирали какво се случва?

  2. Благодаря. Успешен бизнес!

  3. Здравейте, г-н Христов! Ще Ви изпратим имейл с контакти на нашите специалисти, които ще могат да Ви помогнат. Ако е удобно, изпратете ни отговор със свой телефон, на който можем да Ви потърсим. Поздрави и успешен ден!

  4. Здравейте !
    Интересувам се от услугата "Виртуален Pos", която предлагате. Къде мога да прочета какви ще са изискванията към фирмата ми ?

    Предварително Ви благодаря !

    С. Христов

  5. Здравейте, Светлин. Можете да изтеглите целия депозит или част от него по всяко време, без това да Ви лишава от натрупаната лихва. Нея ще получите при закриването на самия депозит.Лихвените проценти за депозита можете да видите в нашия сайт. Там можете да използвате и депозитния ни калкулатор. Като изберете датата, на която сте открили депозита, и сумата, която сте депозирали, ще можете ориентировъчно да прецените каква е натрупаната към момента лихва. Поздрави!

  6. Здравейте, г-н Стоянов! Да, има такова изискване. Ако средствата се внасят в брой на каса, прагът, при който се изисква доказване на произхода на средствата, е 10 000 лв. Ако средствата се депозират по електронен път, прагът е 30 000 лв. Поздрави!

  7. Здравейте,
    Разглеждам "Едногодишен депозит с нарастваща лихва" и моля да разясните "лихвата се изплаща при закриване на депозита ...", когато закриването е преди изтичане на 12 месец (падеж).
    Лихвата е 0% (или за завършен цял период) или нещо различно и къде да чета следващият път как се изчислява (например определен процент, наказателна лихва, натрупаната лихва за всички цели месеци +/- нещо)?

  8. Здравейте,
    Клиент съм на вашата банка, имам депозит, чиято сума не надвишава 10 000лв. Бих желал да разбера дали има определена сума, над която е необходимо да се доказва произхода на парите, които се депозират.
    Благодаря!

  9. Здравейте, Стефан! Много от ПОС терминалите, които приемат безконтактни плащания по PayPass технологията, вече приемат и такива по payWave. Работим активно да подготвим всички терминали за целта. Тогава ще публикуваме и списък с всички търговци, които приемат и PayPass, и payWave. Засега в сайта ни можете да намерите само списък с търговците, приемащи PayPass.

  10. Здравейте, Моля, предоставете повече информация относно търговците, приемащи Paywave. Ако се очаква на всеки обект който има Paypass терминал да се приема и Paywave (вече-внедрено или в процес на интеграция), моля уточнете. Тази информация остава неизяснена в сайта на банката.

Коментирай